17 Ağustos 2017 Perşembe 07:06

ISPARTAYA BU ÇOK YAKIŞIR !

ISPARTAYA BU ÇOK  YAKIŞIR !
13 Ocak 2017 Cuma 00:41

ISPARTAYA BU ÇOK YAKIŞIR !

Isparta’nın prestijli projesi, kent ekonomisine yön veren kuruluşların yer alacağı Ekonomi Kampüsü inşaatı sürüyor. Isparta Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şükrü Başdeğirmen bugün gazetecilere kampüsü gezdirdi. Kampüs hakkında bilgi veren Başdeğirmen, kampüsün malihyetini 28 milyon lira olarak açıkladı.

yok artık

veli demiz
16 Ocak 2017 Pazartesi 09:38

ARKADAŞLAR NEDEN BUKADAR DAR BİR ÇERÇEVEDE KALIYORSUNUZ . BAŞKA İLLERE BİR BAKIN NEDEN BİR GÜZEL BİNA YAPILMIŞ. YARIN SİZİ,N ÇOCUKLARINIZ VEYA DAMADINIZ BURALARDA HILSOLUR . SİZDEN PARAMI İSTENDİ BURA YAPILIRKEN. GERÇEKTEN ISPARTAMIN İHTİYACIO VAR ELMA VE ÜRÜNLERİMİZİN. PAZARLANACAGI KİME NE ANLATILABİLECEGİ BİR BİNAMIZ BİLE YOK. SİZ HALA VAY NEDEN YAPILMIŞ. KİM ISPARTAYA BİR YARDIMI DOKUNDUYSA ALLAH RAZI OLSUN YARIN BURASINA KİMLER BAŞKAN OLACAGI BELLİ DEGİL. BAŞKANDAN ALLAH RAZI OLSUN. SÜPPER

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜYE SAĞMAL İNEĞİĞ

ESNAF
13 Ocak 2017 Cuma 21:00

BU ODANIN ÜYEYE BİR FAYDASI DOKUNMAZ (HANGİ ESNAF KOSĞEPTEN KIREDİ ALDIĞI BİR TÜRLÜ HABER YAPILMIYOR., BANANE SENİN BİNANDAN BENMİ FAYDALAQNIYORUM ??

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Murat
13 Ocak 2017 Cuma 19:33

Başkanın ilk icraatı kendine makam aracı almak olmuştu. Onu yaparken de Ispartanın çıkarını düşünerek mi yapmış.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lüks

Ali Dinç
13 Ocak 2017 Cuma 14:27

Bu kadar lüks ve şatafatlı bir bina şartmıydı? Daha mütevazi olabilirdi. Ayrıca madem buraya böyle bir kompleks yapılacaktı, neden KOSGEB ve İŞKUR trilyonlar harcayıp kendilerine lüks binalar yaptı? Buradan yer verilseymiş keşke, boş yere savurganlık olmuş.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla