visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 06:42

ISPARTANIN MALLARINA SATIŞ İZNİ ÇIKACAK MI?

ISPARTANIN MALLARINA SATIŞ İZNİ ÇIKACAK MI?
05 Mayıs 2014 Pazartesi 15:08

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, ISBAŞ ve BELMAŞ'tan 18 Bin TL huzur hakkı alıyordu. Bugün ise mecliste Başkan Günaydın'ın huzur hakkına zam alması görüşülecek. Muhtemelen 3'er Bin TL zam yapılırsa Günaydın'ın 2 şirketten alacağı maaş 24 Bin TL olacak.

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, seçim öncesi ve sonrası Isparta'nın zengin bir belediye olduğunu  her platformda söyledi. Bugün ise Belediye Meclisi'nde taşınmazların satışı için yetki isteyecek. Bir yandan zengin belediyeyiz diyen Günaydın, en üst seviyeden huzur hakkı alması diğer yandan da Isparta'nın gayrimenkullerini satması kafalarda soru işareti oluşturacak. Bugünkü mecliste Isparta'nın ve Ispartalıların mallarına satış izni çıkacak mı? Şimdi herkes bunu merak ediyor

ıspartalı
06 Mayıs 2014 Salı 14:55

sayın tarkan bey bu güne kadar karaladınız 7 kolda saldırdınız ne oldu yapma tarkan bey sen uyma bu insanlara ıspartalı seni seviyor yanlı yayın yapmayın ne olmuş yani alıyorsa kim geldide almadı söylesene faprikayı sattılar bile neysetarkan bey sonuna kadar yusuf ziya diyorum.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
05 Mayıs 2014 Pazartesi 17:59

Karalamaya devam edin.Elinize ne geçti de bundan sonra ne geçecek. Aldığı her kuruş helaldir. O fabrikaları satanlar vardı o zaman konuşmuyordunuz bu kadar.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla