visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:46

ISPARTANIN EĞİTİMDE BÜYÜK BAŞARISI

ISPARTANIN EĞİTİMDE BÜYÜK BAŞARISI
28 Ocak 2016 Perşembe 00:06

Bu başarıyı Isparta'mıza kazandıran tüm eğitim çalışanlarına Isparta'mız adına sonsuz şükranlarımızı sunuyoruz.

Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) dün ilk defa açıkladığı ‘İllerde Yaşam Endeksi’ araştırmasında eğitimde en iyi il, Tunceli oldu. İstanbul, Ankara ve İzmir ilk 30’a bile giremedi. Hakkari ili ise son sırada yer aldı.


İLLERİN EĞİTİM SIRALAMASI TAM LİSTE






Dizginleri Bırakmıyacaksın...

Öğrenci velisi
30 Ocak 2016 Cumartesi 23:29

Herşey ana babalarda bitiyor.Öğretmen yolu gösterir.Kimi koşarak kimi apalayarak gider.Kimi de yoldan çıkar...Anne ve babalar çocuğunuzu şımartmayın.Güzel ahlaklı yetiştirin..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANSEVERLİK

KemalTOSUN
28 Ocak 2016 Perşembe 16:59

Yalnız eğitimde birinci olmak yetmiyor,vatanseverlik duygusu da önemli.Ahlak duygusu da önemli,bizim zamanımızda öğretmene bir saygı vardı.Şimdiki nesile bakıyorum. beyler okulun kapısında sigarayı yakıyor.Öğretmen velisini uyardımı.Benim çocuğum özgür istediğini yapar deyince öğretmenin öğretme aşkı bitiyor.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarı velilerin

Veli
28 Ocak 2016 Perşembe 12:06

Okul başarısı denildiği zaman niye Milli Eğitim Müdürü'nün resmini koyuyorsunuz. Bu velilerin ve Öğretmenlerin başarısıdır. Bilim Sanat Merkezine gereken önemi vermeyen, okulu ulaşımı zor bir yere taşıyan Milli Eğitim Müdürlüğü ne kadar başarının hissedarı olabilir ki.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi

hüseyin doğan
28 Ocak 2016 Perşembe 11:56

her fırsatta ilyas beye çamur atanlar bu habere de bir yorum yazsınlar bakalım

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarı heryerde olmalı

yusuf
28 Ocak 2016 Perşembe 11:13

doğu illerinin son sıralarda olması bizi üzüyor, oradaki evlatlarımızda en kısa sürede refaha, huzura kavuşur inşallah. okulları yakıp yıkan terör illetinin sonu geldi artık, Allah devletimize zeval vermesin.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla