visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTALILARLA BULUŞMAYA BAŞLADI

ISPARTALILARLA BULUŞMAYA BAŞLADI
04 Şubat 2015 Çarşamba 17:16

Isparta'da Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel döneminde 7 yıl ısparta Valiliği yapan ERTUĞRUL Dokuzoğlu Chp'den aday oluyor

Demireler Ailesinde yakınlığı ile bilinen  ERTUĞRUL  Dokuzoğlu'nun Chp'den Milletveikili  adaylığınakesin gözüyle bakılıyor.  Isparta'ya seçildiği günden buyna neredeyse  hiç uğramayan, eski Vali Ali Haydar Öner'in yerine  bir Başka Vali adaygibi. 

 Ertuğrul  Dokuzoğlu 7 şubat cumartesi  saat 14 'de ISVAK VAFKINDA  Isparta Anıları ve ısparta anekdokları konulu söyleşi  yapacak olması, adaylığa yatırım olarak değerlendiriliyor.  

KENDİNİZE GELİN ARTIK...

SADIK
05 Şubat 2015 Perşembe 13:22

BU VALİLERİN KENDİ MEMLEKETLERİ YOKMU ARKADAŞ. NEDİR BU YA ZAMANINDA SN. BAYKALI EN GÜÇLÜ OLDUĞU YERDE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI ADAYLIĞINI VERDİ NE OLDU FİYASKO. BIRAKIN BU İŞLERİ KENDİ MEMLEKETİMİZİN ÇOCUKLARI EN KÖTÜ İTHAL ADAYDAN İYİDİR.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Haydar Öner Hangi ile gidiyormuş?

Gözlemci
05 Şubat 2015 Perşembe 13:00

CHP,de Öteden beri sağlıklı bir aday adaylığı seçimi yapılmadı. Bu sıkıntı geçen seçimde seçim işlerinden sorumlu Gürsel Tekin,in Ali Haydar Önerri I. sıraya Koymasıyla başladı. Oysa o seçimde birçok değerli Isparta evladının adaylık başvurusu ya savsaklandı ya da görmemezlikten gelindi. Şimdi bu çalkantının temelinde yine Ali Haydar var. Artık Ispartanın yaklasından düşmeli CHP liler ona yüz vermemeli.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MEMDUH OĞUZ OLABİLİRDİ

AKP YE DE VALİ VEKİL
05 Şubat 2015 Perşembe 11:00

ŞİMDİ MALUM SEBEBLE MEMDUH BEY PARALEL TARAFTA KALDI. ZATEN ISPARTA VALİLERİNİN HEPSİ SAYGIN KALİTELİ KİŞİLERDİR. YAMUK İŞLERİ OLMAMIŞTIR. YALNIZ HÜSEYİN AVNİ COŞ SANKİ AKP DEN ISPARTA ADAYI OLACAK KADAR YAMULMUŞ GÖRÜYORUM. BİR DE AYBATILI AKBABASI VAR. BU AKBABA RECEP ÖZEL İÇİN VEKİLLİKTE TEKRAR ADAY GÖSTERİLMEYECEĞİNİ ÖĞRENMİŞ VE AKSARAYA KOŞMUŞ. AYNI DURUMDA HASAN BALAMAN ÇAKALI DA SAYIN VE KOLUKIRIK ÇIKIK LARI DA SAYIN 4 -5 ADAY ŞİMDİDEN PARALEL DEĞİL YAMUK KONTEJANINDAN ADAYLIK HAZIRLAR.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

adnan
05 Şubat 2015 Perşembe 09:10

Koca Isparta da hiç mi adam kalmadı da, transfer yapılıyor.Akıllı olun, Ispartalı olun.....

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bi Dokuzoğlu Eksik

Ali Bilir
04 Şubat 2015 Çarşamba 20:14

Arkadaş bu şahıs antalyadan koydu olmadı ısparta dan mi olacak aday Vedat tır

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp liler yeni vekil dayınız :)

barbaros32
04 Şubat 2015 Çarşamba 19:45

Ey CHP nin elit geçinen aydın kesmi ve oy veren kardeşlerim size yine ısmarlama yeni vekiliniz geliyor hadş bakalım eller chp ye ve kaybeden ıspartaya gidin adam gibi ıspartalı bir kardeşimizi kazandırın bağımsız olsun ama bizden olsun ey chp seçmeni unutmadan akp den bu vekiller ve öncesi çıkarsa yine oy vermeyin ama ıspartalı bile olsun bağımsız olsun o vekil adayına verin en azından ıspartayı temsil eder ya bunlar ceplerini doldurdu nasıl olsa ıspartalı değilim dediler kendilerini unuttturdu

2 Beğendim
3 Beğenmedim