visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTALILAR İÇİN SESLENDİRDİLER

ISPARTALILAR İÇİN SESLENDİRDİLER
14 Kasım 2016 Pazartesi 14:51

ISPARTALILAR İÇİN SESLENDİRDİLER

Isparta Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen Atatürk’ün Sevdiği Şarkıların seslendirildiği program Kültür Sineması Salonunda gerçekleştirildi. Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın ve eşi Dilek Günaydın’ın da katıldığı programda Kültür ve Turizm Bakanlığı Sanatçısı Şef Turgut Karadeniz ve sunucular Ayla Süer ile Yaşar Özdemir’in yer aldığı ‘Gönülden Gönüle Türk Müziği Korosu’ Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün sevdiği şarkıları Ispartalılar için seslendirdi.

10 kişilik saz ekibi ve 36 kişilik koristten oluşan Gönülden Gönüle Türk Müziği Korosu ‘Yine Bir Gül Nihal’, ‘Asker Yolu Beklerim’, ‘Havada Bulut Yok’, ‘İzmir’in Kavakları’, ‘Batan Gün Kana Benziyor’, ‘Kırmızı Gülün AdıVar’, ‘Sarı Saçlım Mavi Gözlüm’, İzmir’in Dağlarında’ gibi toplam 25 eseri programa katılan çok sayıda misafir için seslendirdi.

Programın ardından Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’a, kendilerini Ispartalılarla buluşturduğu için bir teşekkür plaketi sunulurken,Başkan Günaydın’da sanatçılara çiçek ve çeşitli hediyeler takdim etti. Başkan Günaydın, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün sevdiği birçok eseri Ispartalılar için seslendiren sanatçılara teşekkür ederken, “Sizlere bu güzel günü yaşattığınız için tüm hemşehrilerimiz adına teşekkür ediyorum. Bizleri mutlu ettiniz.Böylesi bir gurupla bir arada olmaktan son derece memnunuz. Sizlerle ileride tekrar buluşmayı umut ediyorum. Yine böylesi bir güzel günü hep birlikte yaşarız” dedi.




seni çok özledik paşam-4

mahmut aksu
14 Kasım 2016 Pazartesi 15:10

Senin tabutunu taşıyan,Fatsa lı 86 yaşında dedem,Yine bu 10 kasımda da sana selam durur,Gözleri yaş dolar, Sana duacı olurken,İ. Gökçek yine törene geç kaldı paşam.Darbeden önce saf tutanlar,Zaman gazetesi yutanlar,Darbeden sonra,Hepsi pür-i Pak oldu paşam.Sen gideliİşte böyle oldu paşam.Sen bunları söylemiştin,Bu dahili bedbahtlardan, Hitabende bahsetmiştinCanın sıkkın biliyorum,Affet paşam çok dolmuştum.Ben yolunda gidiyorum,Yoksa çoktan mahvolmuştum.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

seni çok özledik paşam -3

mahmut aksu
14 Kasım 2016 Pazartesi 15:08

Kutu kutu para basanlar Kol saati takanlarArka arkaya takla atanlarMeydanlarda görünmez ikenYiğitler meydanlara çıktı paşam.Hacı hoca kesti diye sana küfredenlerHacı hoca keser olduHasretine dayanamıyoruz gel hocam gel diyenler,Ortalardan kaybolduHasretine dayanılamayanYandı bitti kül oldu paşamİmralıda kakeri kikiri muhabbetlerŞehir şehir gezen AkillerBir caniden medet beklerÇiyan lar sırtımızdan hançerlerkenAstsubayın Ömer Halis Emrinle Şehadet şurubunu içti paşam

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİ ÇOK ÖZLEDİK PAŞAM -2

MAHMUT AKSU
14 Kasım 2016 Pazartesi 15:03

İlker Başbuğ dedi Mit e,Güvenmeyin bu it e,Darbede gördük ki,Ayaklar baş, Başlar ayak olmuş paşam.Balıkkesirli Hatçe nine, Seyit Onbaşı,Yokluğun, fukaralığın içindeDevlete yük olmamak için onurlu durur,Devletin bağladığı maaşı kabul etmez ikenTankın önüne yattık diye ,Bizlerin cepleri para doldu paşam.Herkes çıkarını en başta tutmuş Sahipsiz mal bulan ivedi yutmuş Hak ve adalet dünden unutulmuş Sen gittin gideli paşam.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİ ÇOK ÖZLEDİK PAŞAM

MAHMUT AKSU
14 Kasım 2016 Pazartesi 15:01

Bir yıl daha geçti sensiz,Yine sana geldik paşam.Bu yıl derdim daha derin,Bir bir çıktı dediklerin,Dolduramaz kimse yerin,Dertleşmeye geldim paşam.Yine zor başladı bu yıl Paketler açıldı, Habura saçıldı, Davul zurna ite çalar oldu paşam.Kargalar güler, itler ürerken,Çocuklarımız sınavlarda katledildi paşam.Caniyle muhabbet edip,Paşalara müebbet verenler kaçarken,Komutanların başları dik çıktı paşam.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla