visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 13:46

ISPARTALI YAŞLI ÇİFT ÖLDÜRÜLDÜ

ISPARTALI YAŞLI ÇİFT ÖLDÜRÜLDÜ
10 Mayıs 2017 Çarşamba 23:53

ISPARTALI YAŞLI ÇİFT ÖLDÜRÜLDÜ

Isparta'lı Ali Ulvi Büyüknohutcu ve eşi Ayşin Büyüknohutcu öldürüldü. 

Antalya'da uzun yıllardır siyaset yapan ve bazı sivil toplum kurumlarında görev alan Ali Ulvi Büyüknohutçu ile eşi Ayşin Büyüknohutçu, Antalya'nın Finike ilçesindeki bir dağ evinde ölü olarak bulundu.

Antalya'nın Finike İlçesi Alacadağ bölgesinde oturan Ali Ulvi Büyüknohutçu ve eşi Aysin Büyükhonutçu’dan haber alamayan Antalya’daki yakınları, bölgede yaşayan komşularını aradı. Komşuları öğleden sonra çiftin evine giderek kapıyı çaldı. Kapıyı açan olmayınca merdivenle balkondan evin içine bakan komşuları Büyüknohutçu çiftinin yerde harketsiz yattığını gördü. Haber verilmesi üzerine bölgeye jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Jandarma olayla ilgili geniş çaplı araştırma başlattı.

Adalet mi ? O da ne???
11 Mayıs 2017 Perşembe 10:57

Katil ve azmettiricileri bellidir! Boşuna uzaklarda aramayın, her dağın ve ormanın katiliyle aynı kişilerdir! Tabiki de üstü kapatılacaktır! Kendinizi boşu boşuna feda ettınız, hıcbır kötülüğe ses çıkarmayan insancıklar için, doğa ve yaşam mücadelesi verdınız ve tabi ki değerinizi ölseniz dahi bilen olmayacak! Yazık, bu doğaya , yeşile , ormana ve güzel insanlara....!!!!!

132 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

MEKANLARI CENNET OLSUN

AYŞE AKSU
11 Mayıs 2017 Perşembe 10:40

İNSAN'ın eli bir otu bile can taşıdığı için koparmaya varmazken.Ne acı ki İNSANI koparıyor bazı ellerler. İşte tam da bu sebeple, cana kıyana İNSAN demeye dil dönmüyor bazen..

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH RAHMET EYLESİN

MAHMUT AKSU
11 Mayıs 2017 Perşembe 09:16

Gerçekten doğamız için çok büyük kayıp. umarım arkasından bir eşkiyalık çıkmaz. çıkarsa yorumumuzu bir daha değerlendiririz.

44 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla