visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 13:47

ISPARTALI TERÖRİST KIZIN ANNESİ KONUŞTU

ISPARTALI TERÖRİST KIZIN ANNESİ KONUŞTU
03 Haziran 2017 Cumartesi 23:28

ISPARTALI TERÖRİST KIZIN ANNESİ KONUŞTU

Gezi’de “Kırmızı fularlı kız” olarak simge yapılmaya çalışılan terörist Karacagil’in, Rakka’da öldürüldüğü duyuruldu, ancak hiçbirdelil sunulamadı. Bu durumda Karacagil’in, terörist başı Karayılan’a metres olduğu ya da örgüt tarafından infaz edildiği düşüncesi ağırlık kazandı.

PKK ve FETÖ destekçilerinin 4 yıl önceki Gezi Parkı vandallığında “Kırmızı fularlı kız” olarak simge yapmaya çalıştığı Ayşe Deniz Karacagil, Antalya’da yakalanmıştı. Karacagil, 103 yıl hapis cezası istemiyle yargılanırken Kandil’e kaçarak PKK terör örgütüne katılmıştı.  

KARAYILAN’IN GÖZDESİ OLDU

“Yakın koruma” adı altında uzun yıllardır sevgilisi olan“Jinda Özgür” kod adlı kadın terörist Nuran Ekinci’yi 21 Mart’ta Bitlis’inTatvan kırsalında düzenlenen operasyonda kaybeden PKK terör örgütünün ele başlarından Murat Karayılan, genç teröristi hemen sahiplenmişti. Karayılan,Karacagil’i Avrupa’dan sorumlu sözde “Özel kalem müdiresi” yapmıştı. Dağda“Destan Yörük” kod adı verilen kadın terörist, kısa sürede yakınlaştığı Karayılan’la samimi fotoğraflar çektirip, sosyal medyada paylaşmıştı.

TERÖRİSTLER İSYAN ETTİ

Eli kanlı hain Karayılan’ın gözdesi haline gelen kırmızı fularlı terörist, silahlı çatışmalar için görevlendirilmemeye, Kandil’deki merkezi kamptan çıkarılmamaya başlamıştı. Bu durum örgütün kadın teröristleri arasında rahatsızlığa neden olmuş, “Biz her türlü riske rağmen savaşıyoruz.Ağır kayıplar veriyoruz. Ama Ayşe burada keyif çatıyor” şeklinde isyana yolaçmıştı. Hatta bu isyan, Türk istihbarat birimlerince tespit edilen telsiz konuşmalarına da yansımıştı. Kandil'deki Harun kampında bulunan kadın teröristler “Cemal” kod adlı Karayılan'a, “Senin Destan Yörük nerede Cemal,müdür olmaya mı geldi”,  “Senin içinDestan Yörük'ten başka kadının önemi yok mu?”, “Destan Yörük burayı İstiklal Caddesi mi sanıyor?” diyerek isyan etmişti.

MECBUREN RAKKA'YA YOLLADI

İddiaya göre, tepkilere dayanamayan Murat Karayılan, kırmızı fularlı teröristi Suriye’ye yolladı. Karacagil’in, bir süre sonra da PKK’nın Suriye kolu PYD/YPG saflarında savaşırken Rakka’da öldürüldüğü duyuruldu.Ancak, ne cesedi, ne de öldürüldüğüne dair bir delil gösterilemedi. Bu durumda ortaya, kırmızı fularlı teröristin örgütteki isyanın durdurulması için PKK tarafından infaz edildiği görüşü atıldı. Karacagil’in örgüt üyelerinden bile gizlenmek için estetik yaptırarak Karayılan’ın metresi olduğu ihtimali de ağırlık kazandı.

Annesi de terörist kızının izinde

Terör örgütü PKK’nın Suriye kolu PYD/PKK için çatışırken Rakka’da öldürüldüğü duyurulan Ayşe Deniz Karacagil’in annesi Nuray Erçağan,kızının ardından yas tutmak yerine mücadelesini devam ettireceğini belirtti. HDP’nin 2015 genel seçimlerinde Antalya’dan 4’üncü sıradan milletvekili adayı gösterdiği Erçağan, “Daha iyi olacağız. Onun direnişini kesinlikle ben devam ettireceğim. Onun yaşamdaki duruşuna sahip çıkacağız. Hiçbir şekilde 'Ah vah'demeyeceğiz. O hepimizin cevahir yüreklisi” dedi. Bu sözleriyle açıkça teröristfaaliyetlere katılacağını ilan eden Erçağan hakkında yasal işlem yapılıp yapılmayacağı merak konusu oldu.

CHP ve HDP'liler anmıştı

Gezi vandallığının dördüncü yıl dönümü dolayısıyla İstanbul İstiklal Caddesi’nde CHP ve HDP’li vekillerin kol kola önceki gün düzenlediğiyürüyüş, kırmızı fularlı terörist Ayşe Deniz Karacagil ve yine PKK’yakatıldıktan sonra Suriye’de öldürüldüğü belirtilen terörist UlaşBayraktaroğlu’nu anmaya dönüşmüştü. CHP İstanbul Milletvekilleri SezginTanrıkulu, Ali Şeker ve Onursal Adıgüzel ile HDP İstanbul Milletvekili GaroPaylan’ın da aralarında bulunduğu grup, “Gezi'den Rakka'ya Destan olmaya” ve“Ulaş'tan Deniz'e mücadele sürüyor” sloganları atmıştı.

HAİNLER NET

KOCA ÇINAR
05 Haziran 2017 Pazartesi 11:49

BU HAİN KADININ BU SÖZLERİ SUÇ TEŞKİL ETMİYOR MU? ISPARTALI FALAN DEĞİLDİR. DIŞARIDAN GELENLERDENDİR.HAİN KADIN, AKİBETİN KIZIN GİBİ OLSUN.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ohhhh

rıza
05 Haziran 2017 Pazartesi 10:08

vatan haini şerefsiz için ah vah denmez zaten oh olmuş denir.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hd
04 Haziran 2017 Pazar 23:47

Ispartali deyim durmayin su kani bozuklara, sanki bo b.kmus gibi.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Soysuz aile

Serdar
04 Haziran 2017 Pazar 23:23

Kara ilanın kapaması idi mok yoluna gitti şimdi o makama anası talip alışmış bunlar Ispartalı falan değiller algı yapıyorlar

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kemal Kurt
04 Haziran 2017 Pazar 15:05

Isparta'dan böyle soyu bozuk çıkmaz ama.. Bir araştırmak lazım..

41 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilirkişi

bitlis li bunlar
04 Haziran 2017 Pazar 14:22

ne ıspartalısı , bunların anası babası ,aslı bitlislidir.

37 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kanima dokunuyor
04 Haziran 2017 Pazar 14:04

Ben ispartali degilim burda yasiyorum bu şerefsizlere ispartali dedikçe nefretim bin kat daha artiyor bunlara karsi dilerim kizin gibi geberir gidersin sende

22 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nereden

osman
04 Haziran 2017 Pazar 13:48

ıspartanın neresinden miş ıspartalı değildir.

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

spartans
04 Haziran 2017 Pazar 13:28

bunlara ev satan-araba satan-ev kiralayan - yiyecek ekmek satan-içecek su satan yani kısacası iki kuruş paraya memleketini satan vatan hainleri oldukça biz daha çok kafamızı taşlara vururuz.Mesele kürt meselesi değil vatan meselesi.Bizim kürtlerle hiçbir sorunumuz problemimiz yok.Beyinleri sanki kürt meselesi varmış gibi yıkayanları bitireceğiz.

33 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA dan terörist çıkmaz

ibrahim
04 Haziran 2017 Pazar 11:33

Bu kişilerin soyu araştırılsın kasinlikle ıspartalı olamaz. Muhtemelen yıllar önce göçle gelmiş kişilerdir.

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gelendostlu
04 Haziran 2017 Pazar 09:53

Baştan sona rezalet hainlik bu tür insanları aramızda barindirmayalim...

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deli Fişek
04 Haziran 2017 Pazar 06:55

Vatana Hainlik edenler er yada geç teker teker GEBERECEKLER..!!!

28 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

idam

Vatansever ASLANTÜRK
04 Haziran 2017 Pazar 03:33

ALLAH senin gibi annenin belasını versin.Belki kızın terörist olmasını sen sebep oldun.Seninde asılman lazım.

32 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI OLAMAZLAR!

vatandas
04 Haziran 2017 Pazar 01:40

GERCEKTEN SPARTALIMI; YOKSA ASLEN NERELI BUNLAR?

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

terörist

Vatansever TÜRKOĞLUTÜRK
04 Haziran 2017 Pazar 00:14

Karayılana gönderin kızın anasını.Demekki ondada kızı gibi teröristlik vatan hainliği kumaşı var.Defolup gitsin bu topraklardan.

77 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla