visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTALI PARALEL YAPI HAREKETE GEÇTİ

Ispartalı Paralel Yapı Harekete Geçti
04 Nisan 2014 Cuma 14:28

Operasyon Başlıyor, İnlerine Giriyorlar!

 

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın “inlerine gireceğiz” sözünden sonra Parelel Yapı dershaneleri, okulları ve gayrimenkulleri ile ilgili el değişikliğine gidiyor. İddia o ki, Sav’da bulunan cemaate ait gayrimenkuller, Isparta’da otomotiv sektörü ile uğraşan bir kişinin üstüne devredildiği yönünde.  Seçim sonrası ayyuka çıkan ve Paralel Yapıya yönelik yapılacağı söylenen operasyon söylentileri Isparta’da cemaate ait eğitim kurumları ve gayrimenkullerinin el değiştirmesine neden olduğu yönünde.

Diğer yandan bazı kamu kurumlarının bu usülsüz devire göz yumduğu ve bununla ilgili kapsamlı bir soruşturma yapılacağı edinilen bilgiler arasında.

dombra
05 Nisan 2014 Cumartesi 13:13

paralelciler DOMBRA müziği yükleyerek kendilerini kamufle etmeye başladılar. Ak partililerden daha ak partili görünmeye başladılar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
05 Nisan 2014 Cumartesi 09:39

allah cemaatin sonunu hayır etsin bu gidişle birşey kalmayacak sanırım herkez işini yapacak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mert
04 Nisan 2014 Cuma 14:56

çoktan yeraltına geçtiler. en fanatik ak partili gibi davranabilirler.kimse tanıyamaz.28 şubatta da benzer takdik kullanılmadımı? İnine girersiniz ancak kimseyi bulamazsınız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla