visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTALI İŞ ADAMI TUTUKLANDI

ISPARTALI İŞ ADAMI TUTUKLANDI
25 Temmuz 2016 Pazartesi 12:31

ISPARTALI İŞ ADAMI TUTUKLANDI

Fethullahçı Terör Örgütü ve Paralel Devlet Yapılanması operasyonları hız kesmeden Isparta’da devam ediyor. Kamu kurum ve kuruluşlarından sonra devam eden soruşturma kapsamında örgüte yakınlığı ile bilinen Ispartalı iş adamı Mehmet Hilal sabah erken saatlerden itibaren polis operasyon düzenledi.

İşyerleri ve ofislerinde aramalarında yapıldığı baskın sonrası Mehmet Hilal’in tutuklandığı öğrenildi. 

Kapatilsin

Altinbasak
26 Temmuz 2016 Salı 22:14

Fetonun tum okullarini halk darma duman etti nedense bi ispartada hala saglam duruyor. Kapatilsin devlet okulu neyimize yetmicek . Biz devlette okuduk torpilsiz dayisiz. Bu adamida bilmiyen yoktu . Halkin uzerinden kazanilan paralara devlet el koysun . Alin teriyle kazananlar surunurken bu gibiler sefa suruyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Beyaz liste

Isparta sevdalisi
26 Temmuz 2016 Salı 11:19

isparta Ticaret sanayi odasi yoneticilerini alin yeter hepsi fetocu butun hibeler destekler bunlara akti yalanmi ispartalilar gozunuzu acin ne yaptilar memleket icin altinbasakta toplandilar sorun sorusturun hangi is adamlari vardi ........

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Altınbaşak

Baki yeşil
25 Temmuz 2016 Pazartesi 14:34

Mütevelli dedikleri kimler varsa hepsi sızma fetoş

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

:)
25 Temmuz 2016 Pazartesi 13:53

Bu adami bunca sene neden tutuklamadilar cozemedim . Sonunda Allah gordu. Kimsenin ahi kimsede kalmaz. Zamaninda sen guluyordun Allah da bizi guldurdu. DİLERİM RABBİMDEN BU ORGUTUN KOKUNU KURUTSUN.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rant

Cemaatten
25 Temmuz 2016 Pazartesi 13:39

Esnaftan cemaatle Zaman'ında rant yapıp şimdi meydanlarda boy gösteriyorlar onlara inanıp atlamayın sizi kandırıyorlar döneklik yaptılar yarında sizi satarlar dikkatttttt

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

ali
25 Temmuz 2016 Pazartesi 12:58

gerisini bekliyoruz hız kesmeden toplayın temizleyin bu sinsi adilerden memleketi.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla