visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTALI DEĞİL ELEŞTİRİLERİNE BAKIN NE DEDİ?

ISPARTALI DEĞİL ELEŞTİRİLERİNE BAKIN NE DEDİ?
26 Eylül 2015 Cumartesi 14:04

ISPARTALI DEĞİL ELEŞTİRİLERİNE BAKIN NE DEDİ?

AK Parti’de ikinci sıradan aday gösterilen Said Yüce,adaylık sürecine ilişkin ve Ispartalı olmadığından ötürü muhalefet kanadındangelen eleştirilere yönelik açıklamada bulundu. Merzifon’da doğduğunu babasınındedesinin Osmanlı’nın son meclisi Meclisi-i Mebusan da  Isparta Aydın Denizli bölgesinde ciddihizmetleri olmuş bir vekil olduğunu belirten Yüce, “Ben çocukluğumdan bu yanayılda bir çok kez Isparta’ya  gelirdim.Isparta’ya uzak birisi değilim. Burayı gerçekten seviyorum.  Belki bazı yerlerini bana Isparta’ya yabancıdiyenlerden daha iyi bildiğimi iddia edebilirim. Bilmek ayrı sevmek ayrı birşey.  Bu şehir mübarek bir şehir.  Her türlü hizmete layık bir şehir.  Ben geçmişte gazetecilik yaptım. AnkaraÜniversitesi İlahiyat Fakültesi’ni bitirdim. TBMM’den, Başbakanlıkta Basın Müşavirliği görevinde bulundum. 8 yıldırBarla Platformu Başkanlığı görevini yürütüyorum.   Barla dünyada tanınan bir yer. Senede500-600 bin kişini ziyaret ettiği bir yer. Bu da tabi Ispartamızı için birşanstır. Isparta’nın her meselesini yakinen takip etmek istiyorum” dedi. 

 

CHP ÖNCE GEÇMİŞİNE BAKSIN

 

CHP İl Başkanı’nın kendisi hakkındaki açıklamalarınıokuduğunu kaydeden Yüce, “Tabi biz sadece yapacağımız hizmetleri söylemiyoruz.Tek parti döneminde CHP’nin bu millete eziyetler etti. Ağır zulümler yaptı.Onlar önce kendi geçmişlerine, yaptıklarına baksınlar” diye konuştu.

 

BAŞBAKANIMIZ BURAYA FAYDALI OLACAĞIMI DÜŞÜNMÜŞ

 

AK Parti Genel Merkezinin kendisini yaptığı işleri bildiğiniaktaran Yüce, “ Tüm Isparta genelinde hatta dünya çapında ulusal uluslar arası toplantılara iştirak ettim. Isparta’ya olan sevgimi, yakınlığımıBaşbakanımız  biliyorlar. Burada faydalıolacağımı düşünmüş olmalılar. Onların takdiriyle oldu” dedi

olsun

Yazıklar
28 Eylül 2015 Pazartesi 15:48

Abi Ispartayla daha alakası olmayan birini bulamadınız mı

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim olse veririz abey

Barut Osman
28 Eylül 2015 Pazartesi 15:47

Benim canım Ispartalım kızsa bile yine bildiği yoldan şaşmaz, kim gelirse gelsin farketmez, keşke Ali Haydar ı aday gösterselerdi nasıl olsa seçiyo millet

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
28 Eylül 2015 Pazartesi 10:42

ya git arkadaş memleketinden aday olsana.ne işin var ıspartada senin ya.hayret.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öle Öle

Bi bilen
28 Eylül 2015 Pazartesi 10:42

Gonuşun gonuşun, önce ağlayın sonra goşa goşa oyunuzu gullanın. Nassı olsa verceğiniz yer belli.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ad

aydemir
28 Eylül 2015 Pazartesi 10:35

ısparta akp il yönetimi suat kolukırık için 25 yıldır burda olan karaağaçtan evli olup ıspartanın eniştesi olan evi ,işi ,arsası, çocuklarının okulu ıspartada olan yani tam anlamıyla ısparta sevdalısı olan ıspartanın gönlüne taht kurmuş olan bu insana yabancı diyordu bizim il yönetimindekiler bu amasyalı adayı nasıl yediler ıspartayla zerre kadar alakası yok tur olamazdaISPARTA DA BUNUN DERSİNİ VERMESİ LAZIM BUNLARA HADDİNİ BİLDİRMESİ LAZIM

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
28 Eylül 2015 Pazartesi 10:14

hayırdır barlayamıgelirdin maşallah valla bitek ben ısparta doğumluyum diyemedin hadi biyolcuk onuda deyver gari her ıspartaya uğrayan ıspartalımı vaybe bizim nüfus 200 000 değilo zaman bimilyon falan vardır ha sizi amasya neden istemedi onubi açıklayında

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

özürmü büyük kabahatmi?

bürokrat
28 Eylül 2015 Pazartesi 10:08

Size ve temsil ettiğiniz gruba hiç oy vermedim ama yüzüm kızarıyor Isparta ve ısparta lıya reva görülen ler için.Amasya teşkilatı kesinlikle bu sorunlu kişiyi istemezuk demiş..Koyunun çok olduğu şehir nire Isparta yollayın gitsin

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Amasya'ya git

ismail özdemir
28 Eylül 2015 Pazartesi 09:20

düğünlerde atılan 1 dolar gibi.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zavallı ısparta

yıldızhan
28 Eylül 2015 Pazartesi 00:10

Yazık bu şehre. Üzülmemek elde değil. Bu halka bu vekil.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ithal aday

vekil
27 Eylül 2015 Pazar 23:12

adama ithal misin diyorlar cevap olarak chp geçmişine baksın diyor.Bu insan memleketimde vekil olacak ya tebrik ediyorum.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak yiyen

hak yiyen
27 Eylül 2015 Pazar 23:06

ismail özdemir beyin hakkını nasıl ödeyeceksin vekilim 2011 seçiminde mülakatta 2. sıra çıkan bir adam 2015 de 1. sıra çıkan 7 haziran seçimlerinde 3. sırada aday gösterilen bir kardeşimizi boşu boşuna harcamalar yaptırıp 1 kasım seçimlerinde sıralamaya sokulmayıp bunu hakkını nasıl sahiplenirsin. sayın vekilim sen birde haktan adaletten bahsediyorsun. ismail beyin bir devlet memuru olduğunu unutma boşu boşunada ümitlendirmeyin. bunun hesabını cenabı ALLAH sorar.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi mi

İbrahim
27 Eylül 2015 Pazar 22:30

Çok yararlı olacaksa memleketi amasyadan aday olsun önce memleketine faydalı olsun

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yerlisi ne yaptı

Yerlisi ne yaptı
27 Eylül 2015 Pazar 18:06

Saymakla bitmez

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HELE SORUN SAYIN VEKİLİME

MÜBAREK İNSAN
27 Eylül 2015 Pazar 16:19

Sayın vekilim. İyi adamsınız. Kaliteli adamsınız. Başarılı adamsınız. Buna sözümüz yok. Eyvallah. Eyvallah olmasına Eyvallah da. Neden Isparta? Açık yüreklilik le. Mertçe söyleyin. Yani siz Sayın Davutoğluna dediniz mi. Sayın genelbaşkanım. Ben bilgimi, birikimimi,enerjimi Isparta için harcayacağım onun için Beni Isparta'dan aday gösterin mi dediniz. ALLAH RIZASI İÇİN gerçeği söyleyin. biz de gece gündüz Ak Parti için çalışalım. Hadi sayın vekilim. saygılar ve başarılar.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BARLA

BARLALI
27 Eylül 2015 Pazar 15:20

Barla platformu başkanıysan git barladan aday ol birader.Hoş Barlayı da köy yaptı akp o ayrı.

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

lütfen dikkat önemle duyurulur !!!

Şenol ÜNAL
27 Eylül 2015 Pazar 14:10

ıspartamıza ıspartamızdan, yani içimizden bir vekil görmek istiyoruz sizin gibileri değill...

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

oysa koy sandığa gönder memlekete

şahin
27 Eylül 2015 Pazar 13:15

aziz öz ıspartalı hemşerilerim bu ithal adayları 1 kasımda allahın izni ile pulu yapıştıralip meclise değil memleketlerine gönderelim ıspartaya layık görenlere kapak yapalım ıspartalı olmayana oy moy yok varmısın ıspartam.

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fark eder mi?

falan filan
27 Eylül 2015 Pazar 07:56

Vekil ithah olmuş, yerli olmuş fark eder mi? Bugüne kadar yerli oldu da ne gibi atılımlar sağlandı? Yerli oldu da çözümleri biliyorlardı da çözüm getirebildiler mi? Ben şehirci adam değilim. Önce kişinin geçmişini araştırmak lazım. Eğer daha önceki dönemlerinde vekillik yaptığı ilde çalışmışsa sorun yok. zira ısparta'nın sorununu yanındaki danışmanı da anlatabilir değil mi? koca şehrin sorunlarını bilmek için ısparta'lı olmaya gerek yok. öğrenmek zor değil.

4 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

yemezler

ali
27 Eylül 2015 Pazar 07:42

antalyalı burdur dinar eğirdir olsa heee anlarız amasya nere ısparta nere sanki allımızın şak ortasındana enayi yazıyor vekil olunca ısp son gelişin olur ısparta eski vali ıspartalı değildi ne yaptı gitti koltuğu oturdu kendi memleketine gitti geldi ıspartalı yemez karnı tokkk açken tok yaniiiiiiii amasyalıya vekil olacana deliye koyun vekil barı ıspartalı akkılıya oy verdik bir şey yapmadı deli yapar diye vekil çıkarırız en azından

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eli çantalı ifadesini recep bey söyler

bu eli çantalı ifadesi recep ten çıkma
27 Eylül 2015 Pazar 06:49

Ankara bürokratları ıspartadan aday olduklarında recep özel eli çantalı ifadesini kullanır. Prof Ramazan ÖZEN, Dr Ercan Yıldırım ve İsmail özdemir için halen kullanmaktadır. Ne demek ise eli çantalı?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ithal vekil

Nefarkeder
27 Eylül 2015 Pazar 01:38

Memleketin içine ettiniz hala beni başbakan gönderdi diyorsun niye Konya 2,sıraya yazmadı niye bize gönderdi seni isteyen yokken eğer adam olsan sana bu Zuldür istifa etmelisiniz senden bu memlekete hayır gelirse tükürün yüzümüze basbaya ithal siniz bir sözümde Osman Başkana evdeki hesap çarşıya uymadı değilmi siyasi hayatının en büğünü yaptın kendini bitirdin zaman gösterecek memleketinizin hiç mi Adam'ı kalmadı bu Yiğitliği gösterecek gücünüz yoksa gerekeni yapın onurlu insanlar onuru için

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

akgüvercin

ak
26 Eylül 2015 Cumartesi 22:45

Amasya teşkilatında tanıdığı olan varsa 3 ay gibi kısa sürede tekrar aday olarak görmek istemediklerini bi öğrensin

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

ıspartalı
26 Eylül 2015 Cumartesi 22:41

sayın vekılim ıspartanın sorunu barla deyılki esnaf ac iş imkanı yol kara yolları esnaftan kesılen maaştan kesinti dahaneler tabı bura banko gözüyle bakılıyor

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi canım

hadi
26 Eylül 2015 Cumartesi 21:48

Hala tek parti dönemi diyor ya, insanın söyleyecek birşeyi olmayınca böyle oluyor heralde. Amasya`da yiyorlarsa bunları bilmiyorum. Allah akıl versin.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla