visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTALI BÜROKRAT GÖREVİNDEN ALINDI

ISPARTALI BÜROKRAT GÖREVİNDEN ALINDI
14 Şubat 2016 Pazar 16:27

Ispartalı Bürokrat Ercan Şimşek, Sağlık Bakanlığı’ndaki görevinden alındı.

Resmi Gazete’nin Cumartesi günkü sayısında yayınlanan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Ahmet Davutoğlu ve Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu imzalı kararnamede Ispartalı bürokrat Dr. Ercan Şimşek,Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu Başkan Yardımcılığı görevinden alındı.

BAŞKA BİR GÖREVDE DEĞERLENDİRMEK İÇİN ALINMIŞ.

 

MÜEZZİNOĞLU EZAN OKUYUP DANIŞMANLARINI İL SAĞLIK MÜDÜRLÜKLERİNE GÖNDERİYOR.

İL MÜDÜRÜ OLUYOR
17 Şubat 2016 Çarşamba 21:14

2 MART 2016 TARİHİNDE TÜM TEDVİREN GÖREVLENDİRMELER ATAMAYA DÖNÜŞECEK. GÖREVİ SONA ERENLERİN YERİNE YENİ GENEL MÜDÜRLER ATAMA YAPACAKLAR. TÜM DAİRE AMİRLERİNİN GÖZÜ KULAĞI 15 GÜN İÇİNDE YAPILACAK ATAMALARDA.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Odane

Sofimi
16 Şubat 2016 Salı 20:37

Recep ve bunun ekibi yardımcı sağlık personelini mahvettiler. Kul hakkından anlamazlar ,sofi olmak kurtarcakmı sofiler.

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

sofi kardeşimize

iftira atmayın
15 Şubat 2016 Pazartesi 14:38

ercan bey gavs hazretlerinin evlatlarındandır. adama iftira atmayın. sulandırmayın.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

üzgünüz

ıspartalı
15 Şubat 2016 Pazartesi 10:16

Isparta'nın evladı Isparta için hizmet veren Ercan Şimşek haberi görevden alındı başlığı,görev değişikliği olarak yazılmalıydı.Isparta için çalışan ISPARTA'YA hizmet veren Şehir Hastanesi'nin adı dahi bilinmezken onun Ufkunda yatan proje Isparta için emek vermiş kazanılmasında payı mutlaka vardır.İnsanlar bilmezse yukarıda Allah biliyor.Ispartamız böyle insanlara sahip çıkmalıdır.İnşallah daha büyük yerlede Ercan Beyi görürüz.Dualarımız ısparta için çalışanlara olmalıdır.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkında hayırlısı.......

günaydın.......
15 Şubat 2016 Pazartesi 09:58

Encan beyin ısparta ve ısparta sağlık teşkilatına verdiği hizmet küçümsenemez.... ayrıca fetullahcıda degildir fetullahcı arayanlar ankarada degil cevrelerine baksınlar yeter ısparta onlardan gecilmiyor. Bazen hayırda şer şerde hayır aramak lazım hakkında hayırlısı işallah..........

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Her gecenin bir sabahı vardır.

ramo
15 Şubat 2016 Pazartesi 00:22

Bilmeden gıybette hemen hazırsınız.Bu kadarda hak etmez benim memleket evladım.yapmayın etmeyin beyler.Vardır Ne derece belkide daha buyuk makam için hazırlanıyor..Bu memleket boş adam yetiştirmez.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö

Millet sevdalısı
14 Şubat 2016 Pazar 21:51

Fetöcü olmasa alınmazdı görevden. Kesin tespit etmişlerdir bağlantısını. Çok iyi gizleniyorlar ama Reis kararlı. Memleket paralellerden temizlenmeden huzur yok.

7 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynı yolun yolcusu çok

önce sdü daha sonra resmi kurumlara iyi bakılmalı
14 Şubat 2016 Pazar 19:27

resmi kurumlarda sendikacılık oyunu ile müdür yapılan fetoculara hiç dokunulmuyor.fetonun adamları vekilin yanında dolaştı adı v.i onun memleketinin başkanı bile kurumlardaki fetoculara destek veriyor. vekilin şöförlügünü yaptı resmi kurumlardan birde sorumlu valla ak partinin özündeler. yönetimde pekala biliyor. bu kişiler kurumlara partili olmayan herkesi aldılar. araştırın

4 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazikolmus

ispartadan
14 Şubat 2016 Pazar 19:16

Ercan bey çok zor bir ilac raporumuzu çıkartmamiza yardimci olmuştu. Görevden alinmasi üzücü

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İmam bayıldının adamları

İSLAMKÖY'lü
14 Şubat 2016 Pazar 18:23

Amerikalının adamı.Darısı ISPARTA devlet hastanesinin başına.

6 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla