visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:21

ISPARTALI AVUKAT SAVAŞ AÇTI!

ISPARTALI AVUKAT SAVAŞ AÇTI!
23 Mart 2016 Çarşamba 15:57

Çok sayıda GSM abonesinin başı, haberleri olmadan üye oldukları servisler nedeni ile dertte. Bir çoğu, onay vermedikleri halde kesilen faturanın şaşkınlığını yaşarken, Isparta Barosu’na üye bir avukat konuyu Danıştay’a taşıdı.

Av. İsmail Özer Özgül’in haziran 2015’deki GSM faturası şaşkınlık yarattı. Normal faturasına ek olarak 197 TL’lik bir mobil ödemenin yapıldığı bilgisi yer aldı. Av. Özel, mobil ödeme onayı olmadığını, bu konuda herhangi bir bildirimde de bulunulmadığını kaydetti.

197 LİRALIK EK ÖDEME

Av. Özgül, faturasına yansıtılan 197 liralık tutarın ödenmesi için ilgili şirket hakkında Isparta Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuruda bulundu. Heyet, Av. Özgül’i haklı buldu.

Şirket avukata söz konusu ödemeyi yaptı. Ancak Av. Av.Özgül, kendisine ödemenin yapılmasının esas çözüm olmadığını, bu sorunu binlerce kişinin yaşadığı kaydetti.

DANIŞTAY'A BAŞVURDU

Av. Özgül, konu ile ilgili soruşturmanın ve işlemin yapılması için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’na (BTK) geçtiğimiz ocak ayı başında başvurdu.

BTK’dan gelen yanıta, ‘yaygın abone mağduriyeti’nin oluşması halinde konuya bakılabileceği kaydedildi. BTK’dan olumsuz yanıt alan avukat Özgül bu kez, Danıştay’a başvurdu. Geçtiğimiz 4 Mart günü Danıştay’a başvuran Av.Özgül, BTK’nın ‘işlem yapılmaması’ işleminin iptalini istedi.

MİLYONLARCA PARA DÖNEN Bİ SİSTEM

GS32
25 Mart 2016 Cuma 10:06

BU SEKTÖRDE HAKSAIZ YERE ALINA ÜCRETLERİN TOPLAMI BİNLERCE MİLYON TLYİ BULUYOR, ARI KOVANINA ÇOMAK SOKMUŞ AVUKAT BEY,HELAL OLSUN

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cesur Yürek

Alper
24 Mart 2016 Perşembe 17:33

şsmail beyi kutluyorum. Çok başarılı bir avukat. Bu konuda kişiler tek tek bir şey yapamıyorlar. Herkesin de canı yanıyor. İnşallah bu vesile ile telefon dolandırıcığı son bulur.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal Olsun

mustafa
24 Mart 2016 Perşembe 13:09

Avukat beyi kutluyorum. Parasını geri aldığı halde bu haksız kazanç sağlayanlara savaş açması çok güzel. Aslında başımıza gelen bu tür dolandırıcılıklara hepimiz üzerimize düşeni yapmamız gerekiyor ama maalesef adliyeden nedense çekiniyoruz.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla