visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:23

ISPARTADAKİ FETÖ/PDY OPERASYONUNDA FLAŞ GELİŞME

ISPARTADAKİ FETÖ/PDY OPERASYONUNDA FLAŞ GELİŞME
22 Mart 2016 Salı 11:51

ISPARTADAKİ FETÖ/PDY OPERASYONUNDA FLAŞ GELİŞME

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında aralarında eski Rektör Prof. Dr. İbicioğlu ve yönetim kadrosu ile tanınmış iş adamlarının bulunduğu 54 kişi gözaltına alınmıştı. 4 gün süren soruşturma kapsamında mahkeme 29 sanığın tutuklu olarak yargılanmasına karar verdi. Ancak alınan bilgilere göre tutuklu olarak yargılanan sanıkların avukatları mahkemenin bu kararına itiraz etti ve sanıkların tutuksuz yargılarımaları için kanun gereği Burdur sulh ceza mahkemesine itiraz ettiler. Konuyla ilgili açıklama yapan sanıkların avukatları,  Burdur sulh ceza mahkemesinin bir hafta on gün içersinde karar vereceğini, mahkemenin itirazı kabul etmesi halinde sanıkların tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılabileceğini belirttiler.

Çok güzel gidişat

Ali üstün
22 Mart 2016 Salı 20:36

Cemaat adına yapılanları cümle alem biliyor. Tutuklanmalardan çok memnunuz, hatta daha da ileri gidilip 2.dalga yapılmalı ve paralelcilerin kökü üniversiteden kazınmalı.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Herkes erkek olmuş

Herkes erkek olmuş
22 Mart 2016 Salı 17:15

Daha düne kadar içeri giren hocaların her tarafını yalayan ibbneler şimdi sallıyor arkasından karakter yoksunu adamlar yenı Rektörün yeni yetme asıstanları çakallık yapıyor sağa sola haber uçuruyor sizde yayıyorsunuz o yeni yetmelerde yakında manşet olacak ortalıkta gezmeye devam etsınler haydi bakalım !

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

güneş

gaflet
22 Mart 2016 Salı 13:22

Bunları bırak tutuksuz yargılamak, güneş yüzü göstermemek lazım. Bunca Müslüman ın ahı var kardeşim.Kumpaslarla içeri tıgdıkları.

16 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetanyahu

Baki yeşil
22 Mart 2016 Salı 13:05

Fetanyahu bu millet seni çok iyi tanıyorum artık,okullarının ajan yuvası olduğu,40 yıldır yeraltı örgütü gibi çalıştın,bir bölgedeki adamın diğerini tanımıyor,müthiş oynadın,ama Rabbim büyük oyunu bozdu,yeter artık bırak bu milletin yakasından düş yazık ettin beyinlere,paralara ve emeklere zerre imanın varsa defol artık yeter yeter.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla