visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTADA SEÇİM ANALİZİ

ISPARTADA SEÇİM ANALİZİ
05 Nisan 2014 Cumartesi 11:36

Kanal 32 Televizyonunda her hafta Çarşamba Günü yayınlanan "Ne Var Ne Yok" programında yerel seçim değerlendirildi.

 

Gazeteci Tarkan Çetin ve Şakir Aksöz'ün sunduğu ‘Isparta’da Ne Var Ne Yok?’ programında 30 Mart yerel seçimleri değerlendirildi. AK Parti nasıl kaybetti. MHP seçimi nasıl kazandı? Cemaat ve CHP ne yaptı? hepsi ve daha fazlı işte bu programda tartışıldı.

Çarşamba günü ekrana gelen Isparta'da Ne Var Ne Yok programını izlemek için tıklayın

 

dedekorkurt32
08 Nisan 2014 Salı 10:43

Isparta seçmeni Türkiye nın en bilinçli seçmenleridir bana göre seçeceği adamın özelliklerini tartar misyonuna bakar ve partisinin karakterine bakar Şimdi Y.Ziya beyefendiye bakalım her ne kadar MHP den seçilse de parti gözetmeksizin hatta abartarak diyebiliriz hizmet için çalışan bir kişiliği var meslekd e buna keza uygun birisi partisi dersen bu zaman da GEÇMİŞDE NE DİYORSA ŞİMDİ DE AYNISINI DİYEN CÖZÜLMEYE YOLSUZLUGA DUR DİYEN TEK PARTİ akp bakalım misyonu cılgın projelere ve imara dayandırılmış arsa lobisi ve mutahit lobisi oluşturulmuş bir konum da ve 17 aralık depremi çözülme sürecinin başlangıç partisi bunların hepsi akp eksisiydi. Nuri bey kişiliği bakımında iyi olabilir ama sessizliği böyle tuttuğunu kopartabilecek bir duruşu yok bunların karşısında YUSUF ZİYA SEÇİM BAŞLAMADAN KAZANMIŞTI cemaat chp destek vermiş olabilir lakin bu iki gruba karşı birleşen diğer vakıf insanları olmasaydı bu kavgalar olmasaydı acık ara alırdı yani bana göre bu tepki oyları nacak kurtartı akp

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
07 Nisan 2014 Pazartesi 11:44

neden yayınlamıyorsunuz yazıyı taraf olmayın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kenan
07 Nisan 2014 Pazartesi 11:01

sayın uzaktaş balaman ıspartaya zulum ve eziyet ederken il başkanı değilmiydi neden elini masaya vurmadı??? işte secimi uzaktaşın kaybetmesinin tek sebebi bu...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aybatısız
07 Nisan 2014 Pazartesi 09:27

aybatılının özgür ağırlığı yokmuş. eski dyp oyları ağırlıkla mhp ye gitmiş chp kendi oylarını topladı 3. sıraya geldi.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

+32
06 Nisan 2014 Pazar 21:23

??????????????????

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğan
06 Nisan 2014 Pazar 18:24

aybatılının destek verdiği hiç biri kazanamaz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ali
05 Nisan 2014 Cumartesi 15:21

kıçınızı yırtsanız yusuf kazanacak hep

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yenişarbademli
05 Nisan 2014 Cumartesi 01:59

Yenişarbademli de öyle bir aday gösterdiki akp vatandaş ne yapsın memleketine hiç bişey yapılmayacagını bile bile giti yine chp liyi secti. Hiç olmassa calmasın bari diye. Çünkü akp nin gösterdiği aday ve etrafı eski hırsızlardan olunca millet bu sefer belediye binasınıda satar yerler diye korktu

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NELER YAPILDI ?
05 Nisan 2014 Cumartesi 00:37

SAYIN TARKAN BEY BELEDİYEDE NEMİ YAPILDI...BELEDİYENİN BİR TANE BİLE KENDİNE AİT BİR ARACI KALMAMIŞKEN KİRALARKEN ONLARCA ARAÇ VE İŞ MAKİNASI ALDI... ASFALTI DÖKEBİLMEK İÇİN ASFALT PİLENTİNİ YENİDEN KURDU...SATILAN ISPAŞ FAB. GERİ ALIP YENİDEN KURDU...DAHA BİRÇOK ŞEY YAPTI... DAHA ÖNCE GÖKÇAY MESİRELİĞİNİ YAPTIĞINDA DA NE İŞE YARAR DİYORDUNUZ... DAVRAZ KAPALI PAZAR ALANINA LAF ATANLARA... ACABA BAŞKALARI ISPARTADA KAPALI PAZAR ALANI MI YAPTI...CEMAAT MHP YE KAZANDIRDIDAN ZİYADE AK PARTİ KENDİSİ KAYBETTİ.HEP DE KAYBEDECEK...SAADETİN OYLARIDA AKP YE GİTTİ.DAHA DÜN VEKİL BEY NE DEDİ ISPARTA KAYBETTİ DEDİ...NE YANİ SEÇİMİ AKP KAZANAMADI DİYE YATIRIM MI GELMEYECEK ISPARTAYA DEMOKRASİDE BUNLAR YOK VEKİLİMİZDE BU MİLLET VEKİL YAPTI.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla