visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTADA PARALEL YAPININ İMAMININ EVİNDEN NELER ÇIKTI NELER

ISPARTADA PARALEL YAPININ İMAMININ EVİNDEN NELER ÇIKTI NELER
22 Mayıs 2015 Cuma 18:41

SDÜ'de geçtiğimiz gün kendisine ait olmayan çok sayıda belgeyi almaya çalışırken gözaltına alınan eski Bilgi İşlem Daire Başkanı H.K'nın evinde yapılan aramalarda çok sayıda SIM kartı ve üniversiteye hard disk ele geçirildi.

Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Biyomedikal Merkezi'nden belge kaçırdığı iddiası ile gözaltına alınan H.K'nın soruşturması devam ediyor.

Öte yandan evinde yapılan aramalarda ise çok sayıda SIM kart bulundu.

Öte yandan yaklaşık 5 yıl önce Paralel Yapı'nın da imamı olarak bilinen H.K. hakkında bilgisayarında çocuklara ait cinsel içerikli görüntüler bulundurduğu ve açılan idari soruşturmanın usulsüzce kapatıldığı öne sürüldü.

KAYNAK: AA

Şuçluysa neden salmışlar

Şuçluysa neden salmışlar
25 Mayıs 2015 Pazartesi 19:28

Şuçluysa neden salmışlar peki, yargılayıp cezasını versinler.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ozan söylemiş ya

bu ülke hepimizin.
25 Mayıs 2015 Pazartesi 08:42

esnaf 1 esnaf 5 yorumunu yapan arkadaşım çok iyi tesbit etmişsin.evet bende fark ettim o kuyumcu dükkanını m.caddesinde allah herşeyi görüyor bunu biliyorlarsa sorun yok.ozan söylemiş ya... bir yar sevdim gözleri mühür...o da beni sevseydi saçlarıma ak . kaş ...larıma ak düşmezdi....

50 Beğendim
45 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH HÜKÜMETTEN

RAZI OLSUN
25 Mayıs 2015 Pazartesi 08:27

KİM NE DERSE DESİN ARKADAŞ İKTİDAR.. ÇOK İYİ BİR CEMAAT SANDIĞIMIZ ASLINDA HAİN PLANLARI OLAN BİR ÖRGÜTÜ ORTAYA ÇIKARDIĞI İÇİN ALLAH RAZI OLSUN..CEMAAT YETKİLİLERİ DİYORLAR FETTULLAH GÜLEN SUÇSUZ EEE SUÇUN YOKSA ÇIK GEL VATANINA GELEMEZ ÇÜNKÜ BAŞINA GELECEĞİNİ BİLİYOR.AMA FETÖ VE PELSİLVANYA KÖŞEYE İYİCE SIKIŞTI O KADAR SIKIŞTIKİ HDP İLE ARALARINDAN SU SIZMIYOR.HAYRET BİRİ CEMAAT BİRİ......

42 Beğendim
129 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah ıslah etsin

Benim Köylüm
24 Mayıs 2015 Pazar 18:24

Adı "allah" yorum başlığı "belanızı versin" olana: Allah seni ıslah etsin. At gözlüğünle ve önyargılarının esiri olarak genelleme yapıyorsun. Mahkeme-i Kübrada görüşürüz...

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

medya

yalancı
24 Mayıs 2015 Pazar 15:46

Bu adamın cemeadla ilişki ısparta imamı olacak kadar değildir. Kendi menfaati için çalışan eski rektörü adamıdır. Isparta imamı diyerek cemaat iftira atmayın.

10 Beğendim
58 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah

belanızı versin
24 Mayıs 2015 Pazar 12:34

h.k. ya, daire başkanlarına, genel sekreter ve yardımcılarına, hukuk müşavirine, eski başhekim ve yardımcılarına,eski rektör ve yardımcılarına, eski rektöre seçimde 270 oy veren şimdiki öğretim elemanlarına DA YAZIKLAROLSUN

4 Beğendim
66 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESNAF 5

ESNAF 1
23 Mayıs 2015 Cumartesi 15:36

GEÇENLERDE M..R S..NAN CADDESİNDE BİR ZARRAF KUYUMCU DÜKKANINA GİTTİM...TAM BİR PARALEL FETÖ GİBİ DAVRANIYORLAR..ANLADIM KONUŞMALARINDAN HİÇ ALIŞVERİŞ YAPMADAN ÇIKTIM.YAA KARDEŞİM BU ÜLKEYİ BÖLMEYE KİMSENİN GÜCÜ YETMEZ....HALAA ANLAMADINIZMI

78 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

serbest konuşma

bozok
23 Mayıs 2015 Cumartesi 13:41

onu bunu boşverin de nolcak bu fenerin hali.

66 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parelel

Kemal TOPUZ
23 Mayıs 2015 Cumartesi 13:13

Bu kadar simkart niye alınır, Doğru ve dürüst isen niye simkart değiştirirsin, demekki **** kapaklı işler var, bana parelelciler kızmasın ama,şantaj, montaj işleri kokuyor.Hani demiyormuydu parelelci yoldaşlar, yanlış iş yapmayan dinlemeden gocunmasın diye, Allahın adaleti bu işte,sizi aciz hale düşürür, doğru yola davet ediyorum tüm parelelcileri, ister uyun adam olun, ister uymayın rezil olun,bayyy

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

üni

haber
23 Mayıs 2015 Cumartesi 12:46

sonuç ne çıkarsa çıksın şahsı üniversitede herkes tanır. burada ceza alsa ne olur almasa ne olur. yaptıklarının hesabı öbür tarafta sorulur elbet. dindarım demekle olmuyor arkadaş okulu mahfettiniz

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

lutfen yorumlarimiz yayınlansın engellenmesin

akdoganli
23 Mayıs 2015 Cumartesi 04:00

Baska bir gazetede aklandı ve serbesttir diye haber var ama burada ise ayni haber farklı verilmektedir. Acaba algı operasyonu mu var demekten kendimi alamıyorum. Eğer bilerekten bir yanlı ve yanlış haber yapılıyorsa aynen misliyle kişinin başına gelsin.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü bilgi işlem

Gece kuşu
22 Mayıs 2015 Cuma 23:55

Bu şahıs bilgi işlem daire başkanı olduğu dönemde yaptıklarının hesabını versin.personelin mail lerine nasıl ve kimin için baktı.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla