visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTADA KATLİAM GİBİ KAZA 17 ÖLÜ

ISPARTADA KATLİAM GİBİ KAZA 17 ÖLÜ
31 Ekim 2014 Cuma 08:02

KATLİAM GİBİ KAZA 17 ÖLÜ

Isparta'nın Yalvaç ilçesi yakınlarında mevsimlik işçileri taşıyan midibüs şarampole yuvarlandı. Kazada ilk belirlemelere göre 15 kişi öldü, 7 kişi yaralandı.

Kaza saat 07.15 sıralarında Yalvaç'ın Balkonak Köyü'ne 2 kilometre uzaklıktaki meydana geldi. Yalvaç'tan Gelendost'a elma toplama işinde çalışanları götüren ve sürücünün kimliği henüz öğrenilemeyen 42 D 0881 plakalı minibüs, virajlı yolda şarampole yuvarlandı. Kazada ilk belirlemelere göre 15 kişi öldü, 7 kişi de yaralandı.

Yalvaç ve Isparta'dan kaza yerine sağlık ekipleri ve ambulanslar sevk edildi.

Yalvaç Kaymakamı Ahmet Altıntaş, ilçenin Balkonak mevkisinde Akşehir'den Gelendost'a elma toplamaya giden işçileri taşıyan midibüsün ilk belirlemelere göre freninin boşalması sonucu yol kenarında istinat duvarına çarpıp yan yattığını belirtti.

BOMBA 32 MUHABİRİ OLAY YERİNDE BİZDEN AYRILMAYIN....

isyan

mehmet durmaz
31 Ekim 2014 Cuma 20:31

fazla yolcu taşıdığı için nalet olsun o şöfere milletin çocuğu çolanını yaktı mılletın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazik degil mi

mehmet bozkurt
31 Ekim 2014 Cuma 17:58

Bn egirdir sewincbey koyunde ikamet ediyorum her bu cileyi sahidim sabah ise giderken ufacik minubuslerde 40-45 kisi ****uruyolar hatta bizim buraya getiren sofor bile ayni minibisun icine 63 kisi isci getirio denetleme yok buyuk gokceliyi bekliolar butun minubusler ceza evinin oradan girip sewincbeyden cikiolar yolda trafik yok nasilsa kontroller cogalsin..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

katliamın devamı gelir.

Bodun Akdoğan
31 Ekim 2014 Cuma 11:33

bu teşeron şoförler işçi başına 10-15 tl alıyor. daha fazlası için istifi dolduruyor. Denetim yok. sonrada facia geliyor.şimdi diyom bakın akşam 5 30-6 30 arası atabey yada findos kavşağında bi denetim yapılsın. en az 20 minbüs böyle istif dolu vtanadaşla izinsiz ruhsatsız gidiyor.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hep böyle

Bodun Akdoğan
31 Ekim 2014 Cuma 11:30

hep böyle oluyor 97 de migros kavşağında oldu 17 can gitti. 22 kişilik arabaya 47 kişi doldurunca böyle olur. gül kiraz elma sezonlarında ıspartada böyle vakalar hep oluyor. Bizim eğirdir Akdoğan köyünde her sabah dolduruyorlar ruhsatsız minibüslere kadınları çocuklar patron bugün 20 kişi istedi haydi.istif gibi. Jandarma denetimi yok sanırım. yada yetki kimdeyse. yada ıspartada ikindi saat 5.30-6.30 arası findos kavşağında durudracaksın minibüşleri. İçleri istif gibi kadın işçi dolu.

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla