visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTADA FUHUŞ BASKINI

ISPARTADA FUHUŞ BASKINI
20 Ocak 2015 Salı 19:13

Isparta’da kaldığı apartta para karşılığı erkeklerle cinsel ilişkiye girdiği öne sürülen kadın ve söz konusu kadınla ilişkiye girdiği iddia edilen erkek şahıs gözaltına alındı.

Isparta’daki bir apartta operasyon düzenleyen Ahlâk Bürosu Polisi, para karşılığında fuhuş yaptığı iddia edilen bir kadınla, fuhuş yaptığı öne sürülen bir erkek şahıs gözaltına alındı.

Haber Merkezi tarafından alınan bilgiye göre, olay geçtiğimiz gün meydana geldi.

İddiaya göre, Pirimehmet Mahallesi’ndeki residence olarak anılan apartta bir süre takip gerçekleştiren Isparta Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube’ye bağlı Ahlâk Bürosu ekipleri, söz konusu yere baskın düzenledi.

Düzenlenen operasyonda yakalanan R.B. isimli kadının, kaldığı apartta para karşılığında erkeklerle ilişkiye girdiği ortaya çıktı.

Söz konusu operasyonda, R.B. ile cinsel ilişkiye girdiği iddia edilen N.Ş. isimli erkek şahsın gözaltına alındığı öğrenildi. 

Emniyette ifadeleri alınan 2 şahsın, daha sonra adli makamlara sevk edildiği kaydedildi.

YORUMLARA BAK SEN))

murat atabey
22 Ocak 2015 Perşembe 09:22

Şu yorumlara bakarmısınız herkes şuraya da baksınlar burayada baksınlar gi şeyler yazmış.SİZE ne kardeşim size nee başka işiniz yokmu.çocuk çoluğun gözü önünde değilse.mahalle sakinlerini rahatsız etmiyorsa zorlama yoksa bundan size ne fuhuş yaptığı ortaya çıktı diye yazmış birde sanki hakim mubarek

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA

ısparta
21 Ocak 2015 Çarşamba 16:21

MÜSLÜMAN CEMAATCİ BİRÇOK ABİMİZİN APARTLARI MEVCUT. SANIRIM ANLAŞILMIŞTIR. YAKINDA KOLONYA DÖKERLER Mİ BİLMEM.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

apart-yurt

spartans
21 Ocak 2015 Çarşamba 13:44

bazı milli eğitim onaylı kız yurtlarında yurt sahiplerinin kiraları başka yollardan temin etmeye çalıştığıda unutulmamalı.Namusunu okusun diye gönderen aileler memleketine döndüğünde kızına göz dikenler var memlekette...

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BONCUK GÖZ

KEMALL
20 Ocak 2015 Salı 23:35

Dr arkadaşın apartınada bakılsa iyi olur ama o genelde beledibenden demesiyeden atıyor içine

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çakallar

Otomotivci
20 Ocak 2015 Salı 22:04

Bazı İşadamlarının ve sevgililerinin apartlarına da bakılmalı.

15 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla