visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:49

ISPARTADA ETKİN MÜCADELE BAŞLADI

ISPARTADA ETKİN MÜCADELE BAŞLADI
05 Temmuz 2017 Çarşamba 23:09

ISPARTADA ETKİN MÜCADELE BAŞLADI

Isparta Belediyesi bahar ayları öncesinde başlattığı larvaile mücadele çalışmalarının ardından ikinci etap çalışma olan uçkunlamücadeleyi sürdürüyor. Isparta Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğünce devameden çalışmalar kapsamında şehrin 44 mahallesi ile birlikte park ve mesirelikalanlarda çalışmalar aralıksız olarak sürdürülüyor.

 

Temizlik İşleri Müdürlüğü geçen şubat ayında haşere vesineklerin larvalama noktalarında yoğun ilaçlama çalışması başlatmıştı. Buçalışmalar kapsamında ekipler kanal boyları, kanal içleri, bataklık, gölet vegölet boyları ile rögarlar ve durgun sularda larva ile etkin bir şekildemücadele gerçekleştirmişti.

 

Isparta Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü sinek ürememesiiçin ilk ve en önemli adım olarak görülen larva ile mücadele kapsamındaçalışmış, yaz mevsiminde halkın mağdur olmaması ve rahat bir yazgeçirebilmeleri için yoğun bir çalışma içerisine girmişti.

 

Bu çalışmalar yerini uçkun ve haşeratla mücadeleye bıraktı.Bu kapsamda Isparta Belediyesi son sistem makinelerle uçkun mücadelesinisürdürüyor. Çalışmalar kapsamında 44 mahallede sabah ve akşam olmak üzereperiyodik olarak ilaçlama çalışmaları sürüyor. Yine buna bağlı olarak ekiplermesirelik alanlarda da halkın rahat bir ortamda pikniklerini yapabilmeleriamacıyla ilaçlama çalışmalarını devam ettiriyor.

 

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın,“Halkımızın daha sağlıklı bir ortamda yaşamaları için gereken her türlü çalışmayapılmaktadır” derken, çalışmaların yaz ayları boyunca aralıksız olaraksüreceğini aktardı.

Ercan
07 Temmuz 2017 Cuma 07:47

Böcüzade parkındaki başıboş köpeklerle de ilgilenilmesi lazım bir gün birini parçalayacak bu köpekler tırsıyoruz çoluk çocuğu parka ****üremiyoruz

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIGARA DUMANI

Naci TATOĞLU
07 Temmuz 2017 Cuma 07:08

LARVA'LARLA MÜCADELE YAPARKEN PÜSKÜRTME YAPAN ARACIN BOĞAZI SIKILIP SIGARA DUMANI KADAR PÜSKÜRTMEYLE LARVALAR ÖLMEZ.ATTIĞINIZ ZATEN MAZOT VEYA GAZ.CİHAZIN BOAZINI AÇINDA İLAÇ HER YERE ULAŞSIN. BİLİYORSUNUZ ASLINDA AMA MAHSUS YAPMIYORSUNUZ.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜR YENİŞEHİR MAHALLESİ 276. cadde NO: 25 AKDENİZ KONUTLARI

R.ERTÜRK
06 Temmuz 2017 Perşembe 20:59

BU ADRESİN ÖNÜNDEN İLAÇLAMA ARABASINI GEÇERKEN GÖRMEDİM. SİVRİSİNEKTEN ÖZELLİKLE ÇOK MUZDARİBİZ. BAŞKANIMIZIN BİLGİSİNE ARZ OLUNUR.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

murat 32
06 Temmuz 2017 Perşembe 13:48

bayramda 3 gün ıspartada kaldım istiklal mahallesinde sivrisinekten uyuyamadım. bayramdan sonra 3 gün antalyaya gittim ne konyaaltında ne muratpaşada sivrisinek veya herhangi bir haşere görmedim. işim nedeniyle inegölde yaşıyorum burada da bukadar bursanın yeşilliği ve sulaklığına rağmen göremedim herhangi bir haşere. doğru ilaçlama var benim oturduğum sokak hariç 2-3 defa pazartesi sabah 6-6:30 arası geçtiğini gördüm.bizim sokaktan oy çıkmamış. tamam dedim o zaman pisliğin izahı bu

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahmet
06 Temmuz 2017 Perşembe 13:01

Diyadin'den akşamları Davraz mahallesine müthiş lağım kokusu geliyor. Öncelikle bu önlenmeli.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dereli ali
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:04

DERE MAHALLE SİNDE OTURU YORUM OZVERİLE ÇALIŞMANIZDAN DOLAYI TEŞEKÜR EDERİM İLAÇLAMA GÖRMEDİM DESEM ARKADAŞLARIM EMEGİNE SAYGISIZLIK OLUR.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlaşcı
06 Temmuz 2017 Perşembe 10:57

Hakan kardeşim,çünürü ilaçlanaya gelen benin,haftada iki bazen üçdefa geldiğine allah şahit ,sonra lokantacı kahveci ve muhtarhaımada ilaçlama yaparken genelde bilgi veririz,çünürdeki sorunu 100 metreye bir besihane olduğu sürece ancak hafifleten biliriz ,sizin besihane sahiplerine enkazından baskı yapmanızı rica ederim,bu sorunu ancak birlikte çözeriz,05352897075den ulaşa bilirsin her zaman vatandaşımızın hizmetindeyiz..ayrıca

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mesut
06 Temmuz 2017 Perşembe 10:16

Ilaclama ekibinden memnunuz.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

06 Temmuz 2017 Perşembe 10:05

Adres veren arkadaşlar boşuna vermeyin geçmiyorlar

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜRLÜ ARKADAŞLARA CEVAP

İLAÇ EKİBİ
06 Temmuz 2017 Perşembe 10:04

ALLAH AŞKINA SİZLER ORADA BESİ HAYVANCILIĞI YAPIYORSUNUZ.HER VATANDAŞ BESİHANESİNİ İLAÇLIYORMU ACABA.HAFTANIN HER PAZARTESİ GÜNÜ VE CUMA GÜNÜ ARACIMIZ SABAH SAAT 06:00 DA İLAÇLAMA YAPMAKTADIR.MUHTAR BU ÇALIŞMADA BİZZAT VARDIR.ÜZÜMÜ YEYİN AMA BAĞCIYI DÖVMEYELİM.ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hızlı

sivri sinek
06 Temmuz 2017 Perşembe 09:04

Ya başkan böyle haberlere karnımız tok. nasıl yapıyorsunuz nasıl inceliyorsunuz bilmem ama 101 evlerde her türlü haşere var ilaçlama yok geçen yıl bir kez oldu bu yıl hiç olmadı Maşallah ilaçlama yapan şoföre bir madalya verin. Başka mahallelerde gördüğüm kadarı ile aracı hızlı kollanma rekoru kırıyor. Sonuç olarak 101 evlerde görmedik haşere aracınızı ve hızlı şoförü

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

aa

AA
06 Temmuz 2017 Perşembe 08:20

sayın başkan yeni şehir dedikleri yerde yollar çok bozuk her taraf toz duman camları zaten açamıyoruz sivrisineklerde cabası çaresine baksanız memnun oluruz

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜR MAHALLESİ (YENİŞEHİR) 44 MAHALLENİN DIŞINDA MI?

R.ERTÜRK
06 Temmuz 2017 Perşembe 01:15

SAYIN BAŞKANIM, SİVRİSİNEK, KARASİNEK VE DİĞER HAŞERELER SEBEBİYLE AİLECEK VÜCUDUMUZDA ISIRILMAYAN VE YARA HALİNE GELMEYEN YERİMİZ KALMADI. ACİLEN BELEDİYE OLARAK İLAÇLAMA YAPILMASINI BEKLİYORUZ. BİLGİLERİNİZE ARZ OLUNUR.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakan
06 Temmuz 2017 Perşembe 00:01

ÇÜNÜR de gören olursa ALLAH aşkına haber versin. ALLAH bize bu durumu müstehak görenin başına 1000 mislini versin inşALLAH. ÇÜNÜR REZIL DURUMDA...

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

05 Temmuz 2017 Çarşamba 23:59

Sinekler çoğaldı yeni akıllarına geldi ilaçlama. Çoğu yerde sinekten dışarıda oturulamıyor!

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

köpeksavar
05 Temmuz 2017 Çarşamba 23:54

vatan mahallesi 234 cadde yavuz sitesi önunde, köpeklerin koro olarak havlamasindan biktik.saldırılarından korkuyoruz.Ya köpekleri toplayın yada köpek kaçırıcı ları ücretsiz olarak dağıtın rahat gezelim.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlaçla

seref Ay
05 Temmuz 2017 Çarşamba 23:29

Piri Mehmet Mah. 1710 sokağa da uğrayın... Sinekler yediiiiii.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla