visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 15:41

ISPARTA VE İLÇELERİNDE GENİŞ ÇAPLI ELEKTRİK KESİNTİSİ

ISPARTA VE İLÇELERİNDE GENİŞ ÇAPLI ELEKTRİK KESİNTİSİ
08 Kasım 2016 Salı 15:36

ISPARTA VE İLÇELERİNDE GENİŞ ÇAPLI ELEKTRİK KESİNTİSİ

Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş. (AEDAŞ), Isparta'nın Eğirdir,Yalvaç, Keçiborlu, Senirkent, Merkez, Atabey ve Gönen ilçelerinde 10 Kasım tarihinde planlı elektrik kesintisi uygulanacağı uyarısında bulundu.

AEDAŞ tarafından yapılan açıklamada 10 Kasım tarihinde Isparta'nın Eğirdir, Yalvaç, Keçiborlu, Senirkent, Merkez, Atabey ve Gönen ilçelerinde 10 Kasım tarihinde planlı elektrik kesintisi uygulanacağı uyarısında bulundu.

Elektrik kesintisinin uygulanacağı, İlçe, köy ve mahalleler şu şekilde:

Merkez: 10 Kasım 2016 saat 08.00-16.00 Yedişehitler Mahallesi.

Eğirdir 10 Kasım 2016 saat 09.00-18.00 Eyüpler Köyü.

Yalvaç: 10 Kasım 2016 saat 09.00-18.00 Bağkonak Köyü.

Keçiborlu: 10 Kasım 2016 saat 08.00-17.00 Özel trafolumüşteriler.

Keçiborlu: 10 Kasım 2016 saat 09.00-17.00 İncesu Köyü.

Senirkent: 10 Kasım 2016 saat 08.30-17.00 Senirkent merkez,İstiklal Mahallesi

Atabey: 10 Kasım 2016 saat 09.00-16.00 Harmanören Köyü Bahçe Mahallesi.

Gönen: 10 Kasım 2016 saat 08.00-17.00 İğdecik, Gölbaşı Köyleri, Güneykent Kasabası'nın Baladız Mahallesi. 

ezikler

yezitler
08 Kasım 2016 Salı 16:13

! 10 kasım törenlerini elektrik kesintisi adı altında monotonlaştırma operasyonu. Kimsede çıkıp bunlara kaynak yapmıyor.

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla