visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 19:44

ISPARTA TRAFİĞİ ULUSAL BASINDA

ISPARTA TRAFİĞİ ULUSAL BASINDA
03 Ağustos 2014 Pazar 13:30

ISPARTA TRAFİĞİ ULUSAL BASINDA

Türkiye'nin en çok okunan internet sitesi ve gazetesi HÜRRİYET, ISPARTA trafiğini gündemine aldı. 

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerinin Temmuz ayı içindeki yaptıkları trafik kontrollerinde en çok hız limiti aşımı yapan sürücülere ceza kestiğini gündeme getirdi. 

İŞTE O HABER

 


ıspartam

kenan
05 Ağustos 2014 Salı 03:01

polis arkadaşları doğudada gördük birlikte çalıştık.oradaki söförler sanırım daha iyi.arac basına düşen cezayı bi karşılastırmak gerek. biz ıspartalılar saygısızlık yapmıyoruz arkadaşlara. cezada kessinler ama tuzak gibi ceza olmasın. eşitlik olsun. halk otobusleri ayrı bir facia zaten.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayıptır

delfiego
05 Ağustos 2014 Salı 02:20

bir hafta sakaryada kaldım bırakın trafik polisini bir tane üniformalı polis görmedim bu ne arkadaş her köşe başında polis çok enterasan sanki new meksico da yaşıyoruz...

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BIKTIK

CARL
04 Ağustos 2014 Pazartesi 15:23

Sav yolunda gece ekip arabası farlarını yakıp gidiş istikametinde radar uygulaması yapıyor bu nasıl bi olay tamamen tuzak gb bişey bu.bu kadar vicdansızlık olur mu insanlar bu kadar kolay para kazanmıyor..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

DENETİM SIFIR BANA GÖRE

Yetersiz denetimler
04 Ağustos 2014 Pazartesi 11:11

Neden mi? Arada Eğirdir'e gidiyorum. Sis farlarını(ön ve arka) yakıyor. Atabey kavşağını geçince denetim oluyor. Değerli memurlar malesef bu konuda yeterli denetim yapmıyor. Anormal rahatsızlık veren bir durum bu sis farı olayı. Bu ve benzeri çok örnek verebilirim.Ayrıca belirtmek isterim trafik sigortası evrakını araçta taşımak zorunlu değil eskisi gibi. vatandaşın bilgisine.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

insaf arkadaşlar

ıspartalı
04 Ağustos 2014 Pazartesi 08:55

ben sadece buradan şunu söylemek istiyorum ıspartada polisin yapacagı fazla birşey yok rahat meleket bir urfa kadar polis var ha şunuda söyleyeyim çok degerli polisler ve arkadaşlarımız var ama polislerin fazla oldugundan dolayı neredeyse yarısı trafik polisi şükür bu yaşıma kadar ne motor kulanırken nede araba kullanırken ceza yedim ama elimde güç olsa ıspartada kimseyi araç kullandırtmam tamam uygulama güzel ama arkadaşlar her köşe başında 5 tane ekip bunarın içinde sivilde var sanki adam öldürmüşsüz ğibi muhabbet yapmayın ıspartaya başbakan kızıyor diye bu kadar eziyet bu vatandaşa ayıp arkadaşlar ayıp diyorum tüm türkiyeyi dolaş gel bir tane polis durdurmaz radara filan dakılmadıgın müddetce ama ıspartaya gir diğin anda ister sav yolunda,istereğirdir yolunda ,ister üniversitenin orada ta eski burdur yoluda dahil olmak üzere hemen durdurulursun ıspartaya geldiğin belli olsun ne diyeyim sayın emniyet müdürüm inşallah bu yazımı okur bu benim nadicane dşüncem satırlarımın başındada dediğim ğibi çok degerli polis arkadaşlarımız var ama dasece sistem tüm ıspartalıları boguyor artık.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

soru

soru
04 Ağustos 2014 Pazartesi 07:52

acaba insanlar bu trafik kontrollerinden canı yansın da ısparta sınırlarında kalan yolları kullanmasınlar diye biliçli olarak bu kadar aşırı trafik kontrolu yapılıyor olabilir mi????????? ne dersiniz????????

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla