visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 13:45

ISPARTA SÜTÇÜLER AK PARTİ İLÇE BAŞKANI TRAFİK KAZASINDA YARALANDI

ISPARTA SÜTÇÜLER AK PARTİ İLÇE BAŞKANI TRAFİK KAZASINDA YARALANDI
13 Haziran 2017 Salı 19:10

ISPARTA SÜTÇÜLER AK PARTİ İLÇE BAŞKANI TRAFİK KAZASINDA YARALANDI

AK Parti Sütçüler İlçe Başkanı Hasan Ali Türk ve Belediye Meclis Üyesi İsmail Ayhan trafik kazasında yaralandı.

Kaza bugün Kovada Gölü yakınlarında meydana geldi. Belediye Meclis Üyesi İsmail Ayhan'ın kullandığı otomobil karşı yönden gelen kamyon ile çarpıştı. Kazada sürücü Ayhan ve aynı araçta bulunan AK Parti Sütçüler İlçe Başkanı Hasan Ali Türk yaralandı. 

Yaralılara olay yerine gelen 112 Acil Servis Ambulans ekipleri ilk müdahaleyi yaptı. Sürücü İsmail Ayhan olay yerinden Eğirdir Kemik Hastanesi'ne, Hasan Ali Türk ise Sütçüler Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

 

Sıtkı Tarancı
14 Haziran 2017 Çarşamba 19:05

Allah rahmet eylesin

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

Halil UYSAL
14 Haziran 2017 Çarşamba 11:05

Kazanız geçmiş olsun, Acil şifalar dilerim.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEÇMİŞ OLSUN

ALİ UYSAL-SİPAHİLER KÖYÜ MUHTARI-EĞİRDİR
13 Haziran 2017 Salı 23:17

Geçmiş olsun,acil şifalar dilerim.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ertuğrul Bayer
13 Haziran 2017 Salı 19:42

Geçmiş olsun kardeşlerime, inşallah en kısa sürede sağlıklarına kavuşurlar...

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Bilir
13 Haziran 2017 Salı 19:18

Memleketimizin güzel insanlarına geçmiş olsun diyorum.

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla