visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA SENİ UNUTMAYACAK!

ISPARTA SENİ UNUTMAYACAK!
01 Haziran 2016 Çarşamba 00:37

Son çıkan Valiler Kararnamesinde Kahramanmaraş Valiliğine atanan Vali Vahdettin Özkan, büyükşehire atanarak terfi aldı.

Son çıkan Valiler Kararnamesinde Kahramanmaraş Valiliğine atanan Vali Vahdettin Özkan, büyükşehire atanarak terfi aldı.

Isparta’ya atandığı günden buyana her kesim tarafından sevilen ve bir çok yeniliklere ve hizmetlere imza atan Isparta’nın valisi Vahdettin Özkan, Kahramanmaraş’a atandı. Büyükşehir’e atanarak terfi alan Vali Özkan’ı Isparta halkı unutmayacak.

 

 

Şanlı

Başarılı Devlet Adamı
02 Haziran 2016 Perşembe 08:56

Sizi unutmayacağız yolun açık olsun sayın valim.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarılar

Kadir
01 Haziran 2016 Çarşamba 22:37

Sayın Valimize bundan sonraki görevlerinde de başarılarının devamını dilerim.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakiki

maaşallah
01 Haziran 2016 Çarşamba 09:46

Hakkımız helal olsun tarafsız bir valiydin güzel hizmet ettin Cenabı Hak istikametten ayırmasın seni inşallah

8 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet Adamı

İbrahim Hoca
01 Haziran 2016 Çarşamba 09:31

Sayın Valimiz tam bir devlet adamıydı. Ciddiyetle ve itinayla görevini yaptı. Diğer bazı valilerimiz gibi her şeyden anlar, her şeye karışır modlarına girmedi. Gerçek idarecilik nasıl olur onu gösterdi ki Devlet büyüklerimiz de bu kalitesini tescil babından kendisini Büyükşehir Valisi olarak atadılar. Sayın Valimize yeni görevinde ve bundan sonraki hayatında başarılar dileriz...

5 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halkın valisi

Adem samli
01 Haziran 2016 Çarşamba 01:48

Seni unutmayacağız yolun açık olsun sayın valim

16 Beğendim
93 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkürler

Hüseyin Ak
01 Haziran 2016 Çarşamba 01:26

Teşekkürler sayın Valim. Isparta sizin gibi Vali görmedi. Çok hizmetinize oldu. Allah razı olsun.

16 Beğendim
62 Beğenmedim
 
Yanıtla