visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİNİN YENİ YÖNETİM KADROSU BELLİ OLDU

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİNİN YENİ YÖNETİM KADROSU BELLİ OLDU
14 Haziran 2017 Çarşamba 19:05

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİNİN YENİ YÖNETİM KADROSU BELLİ OLDU

ISPARTA Şehir Hastanesi'nin yeni yönetim kadrosu belli oldu.

Şükrü Buğra Kaplan,İbrahim ÖZ,Ramazan Demirel İdari mali hizmetler müdür yardımcısı oldu.

Başhekim yardımcıları Uzm.Dr. Mehmet Topal,Uzm.Dr Elif Adanır,ve Uzm. Dr. Vehbi Yürüker oldu.

Bakım hizmetleri müdürü Dilek Sever oldu.

Otelcilik müdürü Nuri Armağan oldu.

şehir hastanesi

yakışır
16 Haziran 2017 Cuma 09:11

yılların tecrübesi basarısınıda burada iki ayda belli etti şükrü bey. gece gündüz heran ihtiyaçlarımıza kostu eksiklerimizi tamamladı. calısanlar olarak bız ondan çok memnunuz anket yapılsa en başarılı idarecilerden biri çıkar.Etraf fesat dolu elbette çekemeyenler olacak. sayın vekilimiz elbette calısanın yanında olur ber zaman fasatlanmayın çalısın sizinde olsun

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anket yapılsın

HEMŞİRELER ADINA
15 Haziran 2017 Perşembe 19:29

NE OLDU DA HABER DEĞİŞTİ ŞÜKRÜ BEYE ÇOK SEVİNMİŞTİK. ŞEHİR HASTANESİNE TAŞINDIĞIMIZ GÜNDEN BU YANA SERVİSLERDEKİ İHTİYAÇLARIMIZ İÇİN SAĞOLSUN KOŞTURDU. MAKAMA YAKIŞAN BİRİ HASTANEMİZDE ANKET YAPILSIN AÇIK ARA İLE BU MÜDÜRÜMÜZ SEÇİLİR.

7 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Yorum
15 Haziran 2017 Perşembe 19:23

Vehbi bey'in de görev alması isabetli olmuş, çok çalışkan ve iletişimi çok iyi bir hoca.

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞEHİR EFSANESİ

NIP/TUCK
15 Haziran 2017 Perşembe 13:23

Millet şehir efsanesinden pardon şehir hastanesinden yılmış, Meddem ve diğer özel hastanelerden medet umar hale gelmiş. İş bilmezleri, işten anlamazları getir göreve gitsin. Babanızın çiftliği orası tabii

69 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

şehir hastanesi

yönetim
15 Haziran 2017 Perşembe 12:21

şükrü bey hayırlı olsun makam yerini buldu.dilek hanım sizede cok yakışıyor başarılar dilerizzz. sorun çözen ekip tam oturmuş hayırlı olsun

9 Beğendim
70 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA

ISPARTA
15 Haziran 2017 Perşembe 12:19

ALLAH AŞKINA Ş.B.KAPLAN YILLARDIR NE HİZMETİ NEDE BAŞARISI VAR BU VATANDAŞIN ARKASINA SAKLANDIĞI DEPERLİ BÜYÜĞÜMÜZE ZARAR VERMEKTEN BAŞKA NE İŞE YARAR BU ADAM KENDİNE HAYRI YOK. SADECE HAVA HAVA HAVA İÇİ HAVA DOLU BALON...

41 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar

avcı
15 Haziran 2017 Perşembe 11:44

yeni yönetime başarılar dilerim

8 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatansever
15 Haziran 2017 Perşembe 07:21

Makamlar gelip geçicidir bu anlayışla alırlarsa görevi başarılı olurlar birde adil hakperest olacaksın. Makamdan hiç inmeyecek sandi kendini sayın eski müdür T.Ö şimdi yüzüne bakan yok

19 Beğendim
148 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Başar
15 Haziran 2017 Perşembe 06:24

Başarılar diliyorum.

6 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yurum

Yorumcuu
15 Haziran 2017 Perşembe 06:23

Müdür yardımcıları kimler, sayı yetersiz. Atamalar devam edecek mi?

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yurum

Yorumcuu
15 Haziran 2017 Perşembe 06:23

Müdür yardımcıları kimler, sayı yetersiz. Atamalar devam edecek mi?

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrik

demir
15 Haziran 2017 Perşembe 06:13

özellikle otelcilik müdürünü tebrik ederim. kendilerinin uzun yıllar özel sektör ve kamu tecrübesi vardır. liyakat dediğin budur işte kutluyorum ve şapka çıkarıyorum. başarılarının devamını dilerim. daha büyük görevlere gelmesini dilerim.

15 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dr
14 Haziran 2017 Çarşamba 23:41

Aşağıdaki dr arkadaşıma katılıyorum.bir iş için aradım genel sekreteri ulaşamadım.dediki arkadaşlar sekreteriden randevu alacaksın.tamam alalım dedik.ama görüşmek mümkün değil.şimdi anladım.neyi derseniz önceki yönetim ne güzeldi.gecenin 2 simde arasan bile bakardı.ama kıymetini bilemedik.osman aydıın hakikaten bu işin erbabıymış ama iş işten geçti.ama bu böyle gitmez.

240 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dr
14 Haziran 2017 Çarşamba 23:41

Aşağıdaki dr arkadaşıma katılıyorum.bir iş için aradım genel sekreteri ulaşamadım.dediki arkadaşlar sekreteriden randevu alacaksın.tamam alalım dedik.ama görüşmek mümkün değil.şimdi anladım.neyi derseniz önceki yönetim ne güzeldi.gecenin 2 simde arasan bile bakardı.ama kıymetini bilemedik.osman aydıın hakikaten bu işin erbabıymış ama iş işten geçti.ama bu böyle gitmez.

111 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şükrü bey

mert ince
14 Haziran 2017 Çarşamba 23:08

şükrü bey bu görevin çok daha fazlasını hak ediyor, herkesin işini koşuyor, tek tek hemşehrileriyle ilgileniyor, daha üst görevlerde görmek isteriz..

8 Beğendim
47 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doktor
14 Haziran 2017 Çarşamba 22:17

Bu mevcut genel sekreter malesef işten anlamıyor.bu makam ona 3 gömlek büyük gelmiş.zaten geçmişte tecrübeside yoktu.tabi sonuç bu.hastaneye gelmiyor.göremiyoruz.hastanede sorunlar birikmişken gelip sorunları dinleyecek makam genel sekreter.ama görebilen aşk olsun.

525 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar dilerim

a.k
14 Haziran 2017 Çarşamba 22:07

şehir hastanesinde kime sorsanız ŞÜKRÜ BUĞRA beyi işbitirici biri.Oturduğu koltuğun hakkını verenlerden.tam profesyonel idareci. halal olsun tercih yapanlara

11 Beğendim
32 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

E:H
14 Haziran 2017 Çarşamba 21:29

Şükrü bey bunu haketmişti.hastaneye yemekhanede açık büfe hizmeti veren bir amir.kutlarım

12 Beğendim
37 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı Olsun

İsimsiz
14 Haziran 2017 Çarşamba 21:26

Şehir hastanesinin müdürü olmayı hak eden tek insandı. Mesleğini severek yapan bir insan hak etmesin de kim hak etsin. Hayırlı olsun Şükrü Bey.

8 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı ugurlu olsun

şehir hastanesi
14 Haziran 2017 Çarşamba 21:22

Dilek hanım çok başarılıdır her zaman,şükrü bey kendini ispatlamış 20 yıllık müdürdür yapılan hizmetler gözle görülür takdire şayandır. tüm ekibe başarılar dilerim .

13 Beğendim
65 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sıra nezaman
14 Haziran 2017 Çarşamba 20:42

Genel sekretere ne zaman sıra geliyor.bellidir herhade.çünkü hastaneler enkaz durumda.ilçeler bitik.ilgi alaka yok.sorunlar çok çözüm yok.yani zamanı geldi.7 ayda bu kadar olurmuş.yeni genel sekretere hayırlı olsun.

380 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Noldu leyy
14 Haziran 2017 Çarşamba 20:38

Şükrü bey ve ekibine başarılar dilerim.Kazım kazım noldu.havandan yanına varılmıyordu kazım.iki sefer geldim yanına yüzümü bakmadın kazım kazım. Eeee yapcak bişeyyok kazım.

170 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erayt
14 Haziran 2017 Çarşamba 20:20

Bu yönetimi o****uranlardan Allah razı olsun.

2 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla