visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ KAVŞAĞINDA FECİ KAZA

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ KAVŞAĞINDA FECİ KAZA
13 Mayıs 2017 Cumartesi 20:17

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ KAVŞAĞINDA FECİ KAZA

Isparta Şehir Hastanesi Kavşağı'nda (Atatürk Bulvarı) trafik kazası meydana geldi.

Çarşı merkez istikametine doğru giden ticari araç ile sanayi istikametinden gelen araç ile çarpıştı. 

Meydana gelen trafik kazasında yaralılar var.











ısparta sahipsiz

benim görüşüm
15 Mayıs 2017 Pazartesi 12:11

ıspartalılara soruyorum bu memlekette siyasetçi bürokrat yönetici iş adamı var mı? var ise yorumlara yazarmısınız onların kim olduklarını ve bu memleket için ne yaptıklarını bana sorarsanız hiç biri yok olsaydı çarşının göbeğinde yaklaşık 20 senedir duran bir ucube yapı var olsaydılar bunca senedir onu hallederlerdi birde bu şehir hastanesinin yapımı başlaayalı kaç sene oldu ya arkadaş burası bitmeden gerekli çevre düzenlemelerini yap bitir ısparta sahipsiz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasis

sengetli
15 Mayıs 2017 Pazartesi 08:26

hastanenin önündeki kasisler saçma oldugu gibi.hele hele hastanenin içinden acile giden yoldaki o kasis ne.ambulansın içindeki hastanın vay haline.dünyada nerde görülmüş acaba öle kasis.yazık. çok ayıp.o hastaneye hiç yakışıyomu.

10 Beğendim
44 Beğenmedim
 
Yanıtla

ACELE GİDEN ECELE GİDER

hakan dürüst
15 Mayıs 2017 Pazartesi 07:03

herkes yorum yapıyor ama ıspartada trafik kurallarına uyan kaç tane şöför var ona bakmak lazım ben yıllarca istanbulda yaşadım araç kullanırken hiç zorlanmamıştım ıspartada MAŞALLAH acelesi olmayan şöför yok şöförlerin çoğunluğu sabırsız

50 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uyanın balığa gidelim
14 Mayıs 2017 Pazar 22:50

Daha kaç lazım. Oraya ışık şart

140 Beğendim
89 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ferdi
14 Mayıs 2017 Pazar 21:35

Beyaz transporter'in şöförü benim Ve ismail kardeş sen mobeseyi izleyiptemi yorum yaptın Çok doğru ve çok güzel özetleyip yorum yapmşsın Teşekkür ederim.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Jargon
14 Mayıs 2017 Pazar 13:44

Hastanenin bahçesinde yol üzerine yapılan Toros dağları. Üzerlerinde bütün araçların izleri var. Yazık milli sermayeye. Onu planlayan şahıslara. Resmini çekip bakanımıza göndereceğim.Diger şehir hastanelerini yaparken bu hız kesicilerini örnek alsınlar.

48 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rezıllığe bah hele!
14 Mayıs 2017 Pazar 11:04

Hındıstan ve çinden bı rarkımız kalmamış artık! Nerde o avrupanın cıllop gıbı sokakları nerde bızım sacma sapan yollar kavşaklar kaldırımlar vs...!!! Ama doşland bizi kıskaniyyy

89 Beğendim
105 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsmail
14 Mayıs 2017 Pazar 02:22

Muhtemelen kazaya beyaz transporter ı kullanan sebeb olmuştur. İstasyon caddesinde korna bastı diye bu aracın sahibine küfür ettiler ve 3 kişi inip saldırmaya kalktı. Bu şahısta arabasını diger aracın üzerine sürdü ve küfür edeni kapı arasına sıkıştırdı ve kacti. Diğer arabayı pert etti diyebilirim. Sonra bu kavşakta kaza yapmış. Cahil dolu memleket. Korna bastı diye direk adama (yanında ailesi vardı muhtemelen) küfür edilmez. Küfür edenler ise 52 plakalı beyaz transitdekiler onlara da iyi oldu.

28 Beğendim
65 Beğenmedim
 
Yanıtla

Harun
14 Mayıs 2017 Pazar 01:20

Kadir rumuzlu arkadaş doğru söylemiş, insanların acil servise geç gidebilmesi için herşey in ince detayına kadar düşünülmüş, hele acile giden hastane içindeki o iki kasis de ne öyle.. Evet bomba 32 bence de gidip yerinde görüp haber yapmalısınız, acil servisin tee arkada ne işi var, neresinden tutsan elinde kalıyor

59 Beğendim
46 Beğenmedim
 
Yanıtla

32

32
14 Mayıs 2017 Pazar 00:28

½ tofaşlar trafikden kalkması lazım ..helozon kesik kasis kurtarcam diye kazaya sebeb görteriyor.

32 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ben
14 Mayıs 2017 Pazar 00:25

O çapta bir hastanenin öyle bir yere yapılması zaten yanlış tı trafik yoğunluğu olacağı bu kazaların olacağı belliydi ama nafile dinleyen mı var ben yaptım oldu

58 Beğendim
55 Beğenmedim
 
Yanıtla

.
13 Mayıs 2017 Cumartesi 23:58

Yapılan hiç bişey planlı programlı değil ki. Bunlar az bile. Koskoca hastene yapıldı fakat çalışmıyor. Hayallerde herşey mük****l, gerçekler hiçte öle değil.

62 Beğendim
57 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENI DEVLET HASTANESI SART
13 Mayıs 2017 Cumartesi 23:16

Ispartaya artik yeni devlet hastanek sart eskk dogumevi dis halk sagligi saglik meslek in bulundugu adaya OZ ISPARTA DEVLET HASTANESI yapilsin

48 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman
13 Mayıs 2017 Cumartesi 23:11

Oradaki kasisler doğrudan kaza nedeni. Kasisler acil sökülmeli

55 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koprulu kavsak
13 Mayıs 2017 Cumartesi 23:05

O karayollari kavsagi koprulu kavsak olmasi gerekir ille bir can gitmesi mi gerekir, ve ismide DURMUS OCAL KOPRULU KAVSAGI olabilir ,sayin yuksek mimar belediye baskani sayin vali sayin milletvekilleri sayin yakinda biriniin cani yanacak ispartalilar

54 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha cok olur sorumlular seyretsin
13 Mayıs 2017 Cumartesi 22:56

Isparta ya acil 10 adet alt tunel kavsak lazim en onemli tunelde hast onu karayollari kavsagi oraya iki tunel yapilmasi gerekir gulkent tarafindan gelen araclar o kavsakta tunele girip hast icine cikmali ...

53 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kadir
13 Mayıs 2017 Cumartesi 22:48

Bomba 32 lütfen haber yapın.. İnsanların acil servise geç gidilmesi için ellerinden geleni yapmışlar 1. Hastaneye giriş yeri ters yön girilemiyor 2. Heryer kasis 3. Acil servisi en uzak noktaya vermişler, oda yetmezmiş gibi iki tane devasa kasis yapmışlar... Yaşam ile ölüm arasında 1 saniyenin bile çok önemi var

73 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyakat
13 Mayıs 2017 Cumartesi 22:15

Bu memlekette herkesin acelesi var

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik ışıklandırması şart

bilir kişi
13 Mayıs 2017 Cumartesi 20:34

sinzalizasyon olmalı ordada.

39 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla