visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'Nİ KÖŞESİNE TAŞIDI

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'Nİ KÖŞESİNE TAŞIDI
11 Haziran 2017 Pazar 16:31

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'Nİ KÖŞESİNE TAŞIDI

Cumhuriyet Gazetesi Köşe Yazarı Çiğdem Toker, Bomba32 Haber Sitesi'nin gündeme getirdiği Isparta Şehir Hastanesi'nde döner sermaye skandalı haberini köşesine taşıdı. Akfen Holding Yönetim Kurulu Başkanı ile de görüşen Toker'in işte o köşe yazısı

İLK FATURA ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ’NE

Isparta Şehir Hastanesi üç ay önce açıldı.

Devletin Kamu Özel İşbirliği modeliyle Akfen Holding’e yaptırdığı 785 yataklı hastane 1.2 milyar TL’ye mal oldu.

Açılışta Başbakan Yıldırım, hastalardan para alınmayacağını söylemişti.

Hastadan para istenmeyen (ki Ispartalılar tersini söylüyor)Isparta Şehir Hastanesi’nde bugün doktorlar para alamıyormuş.

Isparta’nın haber sitesi bomba32.com duyurdu. Nisandan buyana döner sermaye ödemesi yapılmayan doktorlar, çözüm bulunmazsa 1 Temmuz’da iş bırakacaklarmış.

İddiaya göre, hastanenin geliri giderini karşılamıyordu.Şirkete döner sermayeden ödeme garantisi verildiği için çalışanlar maaş alamıyordu. AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç “Halledilmesi gereken idari sıkıntılar” olduğunu kabul etti.

Hamdi Akın: Hizmet verip fatura kesiyoruz

Akfen Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Akın’ı aradım. Yurt dışındaydı.

(Malum, TAV Havalimanları şirketindeki 8.1 hisselerini Fransız Aeroports de Paris Group’a devretti.) Haberi aktardım. “Şirkete döner sermayeden para ödendiği için doktorlara para ödenemiyormuş” iddiasının doğruluğunu, doğruysa yapılan ödemenin Sağlık Bakanlığı’nca taahhüt edilen kira ödemesi mi olduğunu sordum.

Akın dedi ki:

“Kira değil bu. Şehir hastanelerinde güvenlik, temizlik,görüntüleme gibi hizmetleri şirket veriyor. Dolayısıyla bu hizmetler karşılığı devlete fatura kesiyoruz” dedi.

Devamla, “Doktorların döner sermayeden para alamadığı sorununu bilmediğini, belki de Isparta’da daha önce döner sermayesi bulunan kamu hastanelerinin Şehir Hastanesi çatısı altında toplanması nedeniyle böyle bir durum ortaya çıkmış olabileceğini” belirtti.

“Bize sözleşme gereği Maliye kaynaklı bir ödeme yapılıyor tabii. Ama nereden nasıldır, o ödeneği nereden nereye aktarıyorlar ben bilemem”diye ekledi.

Görünen şu: “Harcama etkinliği sağlanacak” iddiasıyla yola çıkılan şehir hastanelerinde, ortaya çıkan manzaranın etkinlikle pek ilgisi yok.

Isparta’daki “döner sermaye ödeme” sorunu, bütçeye 20 yıl boyunca yüklü faturalar çıkaracak şehir hastanelerinin son sorunu olmayacak.

 

ŞEHİR HASTANESİ

HASTANE
16 Haziran 2017 Cuma 13:20

Hastaneye ne zman gitsem çocuğumu muayene ettiremedim 3-5 hasta ancak bakıyor doktorlar. kac hasta bakmışta para istiyor acaba bu hekimler

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deniz Yılmaz
13 Haziran 2017 Salı 01:51

Doktorlar devlet hastanesinde son 7-8 yıldır ihya oldular yeter artık aldıklarına saysınlar sanki kurumda onlardan başka çalışan yok bütün imkanları kullan üstüne hastalardan yakınlarından açıktan alınan paralar yok öyle dava hükümet yerinde bir karar almış ak parti sayesinde insanlar 5 yıldız sağlık hizmeti almaya başladı.

8 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kül yutmaz
12 Haziran 2017 Pazartesi 18:40

Ya bu cumhuriyet gazetesi şu pkk lilarin içeriye girmesine cok üzülen dagdaki üc bes capulcu teröristleri destekleyen gazete değil miydiUyan Türkiye m uyan kendi yaptıklarıni gizlemek için şimdide şehir hastanelerine saldırır olmuşlar

4 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

DÖNER SERMAYE 200 TL YATTI

HASTANE HEKİM
12 Haziran 2017 Pazartesi 17:07

BUĞÜN DÖNER SERMAYE DİYE 200 TL PARA YATIRDILAR ALLAH KAHRETSİN

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

SARAY OLSA NE YAZAR; ICINDE HUZUR OLMAYINCA!

vatandas
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:46

"DISARDAN BAKTIM YESIL TÜRBE; ICINE GIRDIM ESTEGFIRULLAH TEVBE!" YADA " DISI SIZI ICI BIZ YAKAR!" ATASÖZLERI GALIBA DURUMU ÖZETLIYOR! SONUCTA HASTANENIN 5 YILDIZLI OTEL GIBI OLMASINDAN ZIYADE; VERILEN HIZMETIN, DOKTORLARIN VE TIBBI CIHAZLARIN SON SISTEM BASARILI OLMASI GEREKIR BIR HASTANEYI KALITELI KILMAK ICIN !

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doktor da kimmiş! İdarecilere bir şey olmasın yeter.

sözleşmeli olmak böyle bir şey
12 Haziran 2017 Pazartesi 13:40

Genel Sekreterin, başhekimin, başhekim yardımcılarının, müdürlerin durumu iyi. Ayda 10-15 bin lira cepte. İster döner sermaye olsun, ister olmasın. Diğerleri ne olursa olsun. Yeter ki onlara bir şey olmasın.

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kulak vermek

tarafsız
12 Haziran 2017 Pazartesi 12:50

günlerdir bu hastane haberlerini ve mukabilindeki yorumları okuyorum,belliki burada birtakım sorunlar var hastsından doktoruna temizlikçisinden sekreterine insanlar muzdarip,peki idarecilerden bir yanıt var mı yok aksine tehtid var.Eleştiriye tahammülü olmayanın başarılı olması mümkün değildir,tamam 1 milyar 100 milyon yatırım yapmışsınız ama hizmet yoksa içinde gerekmez böyle yatırım.Sorunlara kulak vermeden çözüm de olmaz yatırımın değil hizmetin arkasında durulmalı bence

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLSUN

ADALET
12 Haziran 2017 Pazartesi 11:50

Bu döner neden sadece DOKTOR, HEMŞİR ve SAĞLIK MEĞ. veriliyor.Bu hastanede GÜVENLİK, TEMİZLİK ve SEKRETER olarak çalışan personelde var onlarda hastalara hizmet veriyor DÖNER ALMAK ONLARINDA HAKKI ADALETLİ OLUN HAK YEMEYİN MADEM BÖYLE BİR DÖNER SERMAYE VAR BUNDAN TÜM PERSONEL FAYDALANSIN DOKTOR, HEMŞİR ve SAĞLIK MEĞ. İNSANDA DİĞERLERİ KÖLEMİ HANGİ YÜZYILDA YAŞAYIYORUZ

13 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hastanelerimizi geri istiyoruz.

Gül Hepgül
12 Haziran 2017 Pazartesi 10:22

Akfen Firmasına peşkeş çekilen devlet hastanelerimizi geri istiyoruz.Ispartamızı,Ispartalıları 1 Temmuz da,bu güne kadar bizi ve yakınlarımızı tedavi edip sağlığımıza kavuşturan Doktorlarımızın yanında olduğumuzu gösteriyor onlara sahip çıkıyoruz.Şehir Hastanenin önüne (Saat 10.30 da)muayene olmadan Devlet hastanelerimizi geri istiyoruz pankartlarıyla birlikte.Ispartalı Hastanene ve Doktorlarına sahip çık.

22 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eski Isparta

Denizli Hakan
12 Haziran 2017 Pazartesi 09:08

Zaten buraya şehir hastanesinin yapılması gereksiz bir durumdu sağlık yönünden Türkiye'de ilk üçe girmiş bir yere şehir hastanesinin yapılması tamamen saçma bir şey asıl çevre illerin buna ihtiyacı varken Isparta için hiç gerek yoktu hadi yaptınız diyelim bir kere hastane ters bir yere yapılmış daha Isparta'da belediye otobüsleri saatinde düzgün olarak işlemiyor arabası olmayan biri oraya nasıl rahat gidecek ve özellikle gece vakti oradan nasıl nöbetçi eczaneye ulaşabilecek.

16 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
12 Haziran 2017 Pazartesi 08:23

Cumhuriyetin bili diline düştük yazıklar olsun hastane yönetimine ama şu bilinsinki hükümet Isparta'ya çok büyük yatırım yaptı ama bir kaç hastane yöneticisi buna gölge düşürmek istiyor insanların özlük hakları yine adalet ve kalkınma için çalışan reis tarafından halledileceğine inanıyorum bu yoldasa sayın vekilimiz Süreyya beye herkes güvensin iş çözülecektir

7 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih
12 Haziran 2017 Pazartesi 02:13

Bir taşeron mağdur edebiyatıdır gidiyor...Be akilli geçiben akilsiz insanlar dün veya bugün hiç farketmez ki eski devlet hastanesinde % 60 ı rahatı beyde yoktu ayrıca hiçbir taşeron oraya torpil ve referans olmadan girmiyor yani çokta acımayın acınacak hale gelirsiniz......

10 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayşe
12 Haziran 2017 Pazartesi 02:05

sen cumhuriyet yazarı hükumetimizi kötulemek icin her yola basvuran hain hangi hastadan para alınıyirmuş söyle ben sürekli orada muayene oluyorum sosyal güvencesi olandan bir kuruş bile alınmıyor ha bu arada sen ve sen gibi cumhuriyet yazarlarına tavsiyem it ürür, Reis ve Ak parti yürür......

15 Beğendim
54 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şehir Hastanesi

Muzaffer Zafer
12 Haziran 2017 Pazartesi 00:01

Akp Avrupanın en büyük Adliye Sarayını(,350 duruşma salonlu) İstanbul'a yaptı.En büyük,En yeni Adalet Sarayı fakat içerisinde ADALET yok!Isparta'da da bir Şehir hastanesi yaptılar,2 Devlet hastanesini kapatarak.(650 Milyon Tl bir anda 1Milyar100milyon oldu)İçerisinde Doktorundan,Hastasına hizmetlisine kadar kimse mutlu değil.Kapatın Akfenin Hastanesini açın Devletin hastanesini.

68 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğrucu Davut.
11 Haziran 2017 Pazar 23:54

Kim ne derse desin.Firmanın iş disiplinini seviyorum. Bence ,Hamdi beyden , her kuruma lazım.

7 Beğendim
46 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
11 Haziran 2017 Pazar 23:46

Yandaş uğruna, rant uğruna kapandı 3 hastanemiz. Sağlıkta özelleştirme işte böyle oluyor. Yakında sıra okullarımıza da gelecek. Yeni bir okul yapınca 3 tane eski okulu kapatacaklar. Çocuğunu da ya imam hatibe ya da özel okula gönder diyecekler. Isparta uyumaya devam et sen..

46 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

olsun

ibrahim
11 Haziran 2017 Pazar 23:18

Bu tür sorunların çıkacağı hastahane özele yaptırılırken belliydi. Daha durun özel şirket çalışanların maaşlarına bile göz dikecek.Asgari ücretle çalışacak doktor bulabilirse hemen hastahaneye yerleştirir.

32 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nuri
11 Haziran 2017 Pazar 22:36

Genel sekreter personelden hayali fetö cü oluşturup ekmeğinden ediyor sendikasını kağıt üzerinde değiştirip attırttığın kişiler kim ?Erdal da biliyor..döner işi değil insanların rızkı onun işi..,

24 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çözüm
11 Haziran 2017 Pazar 21:53

Genel sekreterin döner sermaye verilmediğinden haberi var mı acaba? Sağlığın başı ne yapıyor çözüm için.

36 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık
11 Haziran 2017 Pazar 21:05

Görmedim duymadım bilmiyorum işte bu kadar değerin Isparta

48 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vayy be

vatandaş
11 Haziran 2017 Pazar 20:05

yorumlara bak hem eleştirip hem en çok kullanan muhalif kesim... yazık ıspartamda bunlar türemiş...

8 Beğendim
43 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaliteyi düşüruyor
11 Haziran 2017 Pazar 19:52

insanlar yazık 2 dakika oturmaya korkar haldeler şu içmeyin çay içmeyin ayakta bekleyin 15 dakikalık madan 17 dakikada gelince bahar diye bir personel sorumlusu çocuğumuza beddua etsin yazık

31 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

duyun sesi
11 Haziran 2017 Pazar 19:49

evet hastane yönetim olarak kötü bizzat şahit oldum muayene olmaya gittiğimde bana yardımcı olan bayana müdür yardımcısı esmer bir bayan resmen kızı hastalar arasında azarladı. evet müdür yardımcısı olabilir onlarda onun elemanı olabilir ama insan sonuçta kenara çeksin söylesin. yazık herkes ekmek parası derdinde yöneticiler neden duymuyor bunları bu kadar büyük mu bu müdür yardımcısının işlevi

65 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüseyin Çelik
11 Haziran 2017 Pazar 19:03

Olsun yol yaptılar. Ver mehteri...

125 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan kaya
11 Haziran 2017 Pazar 19:02

Zamanında çok söyledik Isparta halkına ama anlatamadık. Bir musibet bin nasihatten iyidir. Şimdi anladınız mı? Eczaneye gidince ne ödüyoruz.

128 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla