visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE YARDIM MASASI SİSTEMİ

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE YARDIM MASASI SİSTEMİ
17 Şubat 2017 Cuma 13:21

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE YARDIM MASASI SİSTEMİ

Isparta Şehir Hastanesinde aksaklıklar ve yönlendirmeler hastane içinde kurulan yardım masası üzerinden yapılacak.

AKSAKLIKLAR YARDIM MASASIYLA KOORDİNE EDİLECEK

Isparta Şehir Hastanesinde aksaklıklar ve yönlendirmeler hastane içinde kurulan   yardım masası üzerinden yapılacak. Sadece personellerin kullanabileceği bu sistemde birimlerde, polikliniklerde ve servislerde yaşanacak sıkıntılar ve aksaklıklar yardım masasına bildirilecek. Bildirimi alan yardım masası görevlisi belirtilen sıkıntıya göre ilgili birim yöneticisine aksaklığı bildirerek düzeltme sürecini başlatacak.

Daha sonra sıkıntının olduğu birime çözüm için geçen ilgili birim sorunu çözdükten sonra yardım masasını arayarak sorunun çözüldüğünü ve çözüm yöntemini belirtecek. Örneğin serviste hasta odasında temizlikle alakalı sorun servis hemşiresi tarafından yardım masasına bildirilecek, yardım masası temizlikle alakalı birimi arayarak en yakın temizlik ekibini yönlendirecek.Hasta odasına giden ekiplerin temizliği tamamlamasından sonra yardım masasına işlemin tamamlandığını bildirmesinden sonra o çağrı ile ilgili süreç tamamlanmış olacak.

Çağrılardan oluşacak veriler sistemin çalışması , hizmete ne zaman, nasıl ulaştığı ve ne şekilde sonuçlandığını ile ilgili bilgilerin toplanmasını sağlayacak. Toplanan bilgilerin değerlendirilmesi de çağrı sistemi verileriyle yapılacak.

 

Mnnn
24 Şubat 2017 Cuma 22:22

Buraya hakkıyla girenlere laf söylemeye hak görüp hala Word Excel ile iş bitireceğini sananların işe kabul edilmemesi çok normal gereksiz yorumlarla kendinizi avutun...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorumlara gell :))

Gözlemci baba
19 Şubat 2017 Pazar 00:29

Herkes ne biriktirdiğine baksın ilk önce. Şu zamana kadar işini layıkıyla yerine getirdi mi onu düşünsün. Millete buradan kötü söz ederek, bahaneler üreten arkadaşlar; zamanında işinizi dört dörtlük yapıp güler yüzlü olsaydınız şu anda böyle şeyler söylemezdiniz. Boşuna kendinizi torpil diye avutmayın.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tıbbi Sekreterler

Tıbbi Sekreter
18 Şubat 2017 Cumartesi 18:06

Torpili Sekreterlerinizi çok merak ediyorum acaba kaç saniyede hasta kaydı yapacakalar ? o listede Bilgisayarın B' sinden anlamayan Word excel nedir bilmeyenler var. Ben kasadan klavyeyi çıkartsam yerine takamayacak kadar beceriksiz insanları sekreter aldınız umarım başınız çok ama çok ağrır. İnşallah elinizde Patlarlar.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nukrettın
18 Şubat 2017 Cumartesi 10:50

O masadakıler önce sıstemı kendısı anlasın ve once onlara bırılerı yardım etsın! Yardım masasıymış:)))

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merakli
18 Şubat 2017 Cumartesi 00:11

Buraya da hangi torpilli beceriksizleri koyacaksiniz merak ettim.saibeli sekreter alimlari bitti mi.raporlular listede asil elemanlar yedekte.cok ayip terbiyesizce torpil gercegi

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

doktorumuzu istiyoruz.

Hasta
17 Şubat 2017 Cuma 16:01

Temizlik işi tamam da, iyi doktorlar ne olacak? iyiler ya özele kaçtı, yada açıkta. Ameliyat için 6 aydır doktorumu bekliyorum. Anlayan anladı.

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla