visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE İLK SİMÜLASYON

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE İLK SİMÜLASYON
25 Ocak 2017 Çarşamba 19:18

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE İLK SİMÜLASYON

Yakın tarihte açılması planlanan Isparta Şehir Hastanesi'nin ilk simülasyon çalışması yapıldı. Hasta kayıt ve Kan alma kayıt modüllerinde yapılan çalışmada; sistemin çalışıp çalışmadığı kontrol edilerek hasta kayıt denemesi yapıldı. Yapılan kayıtların doktor sistemine düşmesi, poliklinik kapılarında bulunan ekranlara yansıması ve kan alma sıralamasının sistemde görüntülenmesi tek tek simülasyonla gösterildi. Kan alma kayıtları yapılan hastalara yapılacak işlemlerde yapılan çalışmalar kapsamında sergilendi.  


BOMBA 32 YE

MUSTAFA SERT
31 Ocak 2017 Salı 12:06

BOMBA 32,YE :YORUMUMU KISA SÜREDE YAYINLADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. SİZDEN BİR RİCAM VAR İSİMSİZ YADA BAŞKASININ İSMİNİ KULLANIP MAĞDUR EDİLEN KİŞİLER ADINA YAPILAN YORUMLARA LÜTFEN İZİN VERMEYİN. BEN İNAN ÇOK ÜZGÜNÜM BU YORUM (mustafa sert) ADLI YORUM BENİ ÇOK ÜZDÜ KİMSENİN İŞİ VE AŞINA KARIŞAMAM HADDİM DE DEĞİLDİR.LÜTFEN BU TÜR YORUMLARA ENGEL GETİRİN.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSİM BENZERLİĞİ

MUSTAFA SERT
31 Ocak 2017 Salı 11:24

ARKADAŞLAR AŞAĞIDA İSMİ GEÇEN MUSTAFA SERT BEN DEĞİLİM. TESADÜFEN BİR ARKADAŞ GÖSTERDİ AMA BENİMLE HİÇ ALAKASI YOKTUR. BEN ŞU HASTANEDE ÇALIŞIYORUM ANCAK YA İSİM BENZERLİĞİ YADA KASTİ OLARAK YAPILMIŞ BU YORUMU GEREKİRSE "IP" ADRESİNDEN ARAŞTIRABİLİRSİNİZ. LÜTFEN YA YANLIŞ YAPILDI YADA KÖTÜ NİYETLİ.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bomba
28 Ocak 2017 Cumartesi 21:08

Sdu araştırma hastanesinde işini dört dörtlük titizlikle yapan 14 yıldır hizmet vermiş bir yöneticiden bahsederken biraz Adil olmalisiniz insanların nereli olduğu sizi hiç ilgilendirmez bu ırkçılığa girer mardinli olmak suçmu yani siz ne demek istiyorsunuz sırf bu sözünüz için ırkçılıktan mahkemeye verileceksiniz gazete nin ilgilileri bu yorumları okumuyor mu acaba lütfen hakaret içeren yorumları kaldiriniz bu içi yanmış kıskançlıktan çatlayan adamın yazdığı yorum mesela :)

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DR...

mustafa sert
27 Ocak 2017 Cuma 08:51

DR adlı kullanıcı galiba şu an çalışanlardan biri siz önce hastaya güler yüzlü ve iyi hizmet etmeyi öğrenin insanlara bağıra çağıra sanki zorla orada oturtuluyormuş gibi azarlayarak hizmet olmaz yok yetişmiş personelmiş!!! sanki tıp doktoru birilerinin torpiliyle gelmiş oturmuş doktorun yanına hem nerede hasta mahremiyeti hastanın doktora anlatacağı mahrem ve özel şeyleri sizin de duymamanız gerekir o yüzden bence güler yüzlü ve otel işletmesi gibi bir hizmet bekliyoruz bu hastaneden :)

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

recai
26 Ocak 2017 Perşembe 14:21

ısparta dışında ıspartalı bircok sağlık personeli ıspartalıya hizmet için bekliyorrr.açın kadroları yeni hastanemizde hizmet verelim..

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakacağız

Hizmet iyi ama
26 Ocak 2017 Perşembe 14:14

Hastanenin büyüklüğü insanı yorar gibi geliyor. İçini daha görmedik ama, kan alma, röntgen gibi üniteler polikliniklere uzak ise, durum zor. Hasta adam zaten zar zor yürüyor. Bu iş sıkıntılı.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert
26 Ocak 2017 Perşembe 00:19

Sıkıntılı bir durum. Hastalara binalar yada yeni odalar bakmayacak. Çalışanlar tedirgin. İnsan faktörü göz ardı ediliyor ve büyük hata yapılıyor. Burada hizmeti insan verecek ama hizmeti vereceklere yük bindiriliyor. İşi bilen yardımcı sağlık personelleri sayısı azaltiliyor. Sekreter sayısı azaltiliyor.Bu işin yurumesinde sıkıntı yaratacak.

25 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla