visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ŞEHİDİNİ BÖYLE UĞURLADI EN ACI VEDA

ISPARTA ŞEHİDİNİ BÖYLE UĞURLADI  EN ACI VEDA
16 Eylül 2015 Çarşamba 18:11

ISPARTA ŞEHİDİNİ BÖYLE UĞURLADI EN ACI VEDA

Mardin Nusaybin'de şehit olan polis memuru Sezgin Uludağ'ıncenazesi, Mardin Emniyet Müdürlüğü'nde yapılan törenin ardından uçaklamemleketi Isparta'ya getirildi. Saat 16.00'da Süleyman Demirel Havalimanı'nainen Türk Hava Kuvvetleri'ne ait askeri uçakla getirilen şehidin cenazesini IspartaValisi Vahdettin Özkan, Ak Parti Milletvekili Recep Özel, MHP Milletvekili NuriOkutan, İl Emniyet Müdürü Halil Altan, şehidin babası Mehmet Uludağ, ağabeyleriSelim ve Sedat Uludağ, yakınları ve Ispartalılar karşıladı. Türk bayrağınasarılı şehidin cenazesi polis mangası tarafından uçaktan indirilerek, ambulansakonuldu. Cenaze uçaktan indirildiği sırada ağabey Selim Uludağ, polisintaşıdığı kardeşinin fotoğrafını öperek, sarıldı. Şehidin cenazesi Türkbayrakları asılmış araç konvoyu eşliğinde Hisar Mahallesi'ndeki baba evinegetirildi.


 ANNEYE SAĞLIK GÖREVLİLERİ EŞLİK ETTİ

 Anne Selver Uludağ, oğlunun Türk bayrağına sarılı cenazesinievin önünde gözyaşlarıyla karşıladı. Koluna giren iki sağlık görevlisininarasında oğlunun tabutuna sarılan anneyi teselli etmek zor oldu. Daha sonraanne, baba ve ağabeyler şehidin ambulanstaki tabutuna sarılarak uzun süregözyaşı döktü. Önce ağabeyleri daha sonra babası uzun süre şehidin fotoğrafınasarıldı. Şehit polis memuru Sezgin Uludağ'ın cenazesini mahalle sakinleri deTürk bayraklarıyla karşıladı.

 

Şehit polis memuru Sezgin Uludağ için Ispartalıların yoğunkatılımıyla Hükümet Meydanı'nda cenaze töreni düzenlendi. Buradaki törende ilkolarak şehidin özgeçmişi okundu, ardından Isparta Valisi Vahdettin Özkan kısabir konuşma yaptı. Türkiye Cumhuriyeti devletinin hiçbir şekildebölünmeyeceğini belirten Vali Özkan, "Terörle mücadele sonuna kadarsürecektir" dedi.

 

Daha sonra İl Müftü vekili Yasin Yılmaz'ın kıldırdığı cenazenamazının ardından şehit polis memuru Sezgin Uludağ'ın cenazesi ambulansakonularak Isparta Şehitliği'ne götürüldü ve burada defnedildi.



Hain salıdırı sonucu şehit düşen Sezgin Uludağ'ın cenazetörenine binlerce Ispartalı katıldı.




















TAZİYE

Mehmet Ali Tombul
17 Eylül 2015 Perşembe 17:31

Rabb'im ruhunu şad, mekanını cennet eylesin.Ailesine, hemşehrilerime Allah'tan sabır diliyorum.Rabb'im bu aziz millete bir daha şehit acısı yaşatmasın

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

katı kalp

mehmet aslan
17 Eylül 2015 Perşembe 16:50

sevgili hemşehrilerim 90 lı yıllarda doğuda pkk ile resmen bir savaş yokmuydu. bu ülkenin kronikleşmiş özellikle nifak sokulmuş kanayan yaralarını 12 senelik bir iktidar bitirebilir mi? kurt gövdeye girdikten sonra temizlemek çok zordur. acılarını yürekten paylaşıyorum ama ne olur şehit cenazelerine bari siyaset karıştırmayın onların sloganlara kuru gürültülere siyasi parti işareti yapmalara değil duaya ve vefaya ihtiyaçları var.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

akpliler gurur duyun

hasan kaya
17 Eylül 2015 Perşembe 12:29

pkk döşediği mayınlardan haberim var diyen akp genel başkanı davutoğlu. Bu millet affetmeyecek sizi. 1 kasımda tarih olacaksınız

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

k**** 32 ye yazıklar olsun

duyarlı bir vatandaş
17 Eylül 2015 Perşembe 09:08

bir ilçede ikamet ediyorum.işim sebebiyle şehidimizin cenazesine katılamadım.Uydudan yayın yapan ıspartamızın güzide k****ı cenaze töreni boyunca hiçbir yayın yapmadı. bırakın yayın yapmayı alakasız şeyler paylaştı.buradan k**** 32 yi kınıyorum.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

artık yok!

yorum yok!
17 Eylül 2015 Perşembe 02:45

Yangın başlamış. Eyvah, eyvah.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

artık yok!

yorum yok!
17 Eylül 2015 Perşembe 02:34

Bu valiliğin önünü Demirel doldururdu. Şimdi şehit cenazesine gelenler dolduruyor. Allah rahmet eylesin. Sayın Demirel 7 defa başbakan olarak geldi. 1 defa cumhurbaşkanı oldu ve rahmetle anıyoruz şimdi. Bu gün başımızda öyle birisi varki gidenlere rahmet okutuyor. Şu yaşananlardan sonra yüz defa ihtilal olurdu.Yoksa oldumu?

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla