visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA SEÇİME HAZIR

ISPARTA SEÇİME HAZIR
08 Ağustos 2014 Cuma 18:27

ISPARTA SEÇİME HAZIR

AK Parti Isparta İl Gençlik Kolları tarafından Cumhurbaşkanı Adayı Recep Tayyip Erdoğan’a destek amacıyla bisiklet turu düzenlendi. Şehir içerisinde gerçekleşen bisiklet turu, renkli görüntülere sahne oldu.  Ak Parti Isparta İl Gençlik Kolları,Cumhurbaşkanı Adayı Recep Tayyip Erdoğan’a destek için bisikletle şehir turu yaptı. Bisikletli tur, Ak Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, İl Başkanı Osman Zabun, Merkez ilçe Başkanı Ömer Parlak, parti üyeleri ve Erdoğan Gönüllülerinin katılımıyla Belediye İş hanı önünden başladı.  Şehir turu atan yaklaşık yüzlerce genç, Recep Tayyip Erdoğan baskılı tişört ve şapkaları, Erdoğan armalarıyla süslenmiş bisikletleriyle renkli görüntüler oluşturdu. Bisiklet turunda Ak Parti Isparta milletvekili Recep Özel, parti yöneticileriyle birlikte pedal çevirerek,Başbakan Erdoğan'a destek verdi. Belediye İşhanı önünde başlayan bisiklet turu, Müftülük önünden ve Aksu Caddesi üzerinden IYAŞ Alışveriş merkezi boyunca devam etti.  İstanbul yolu üzerinden tekrar il binası önünde dönen bisiklet turu burada yapılan açıklamalar ile son buldu. Açıklamalarda ise parti liderleri, Cumhurbaşkanı Adayı Recep Tayyip Erdoğan'a olan güven vardı. Parti yöneticileri, bu konuda Ispartalıların teveccühüne inandıklarını söyledi.

Ak Partili gençler, son olarak parti yöneticileriyle birlikte hatıra fotoğraf çektirdi













KULAKLARINIZ ÇINLAMADIMI

hülooo hüloooo
09 Ağustos 2014 Cumartesi 17:08

Sizin saçma fanatikliğiniz yüzüne bu gün hastam vefat edecekti neredeyse allah dersiniz ama bunca kişinin ahını alırsınız hülocular ve pofpofcular

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE GÜNLERDİ AH...

O. NURİ ÖZMERAL
09 Ağustos 2014 Cumartesi 16:28

BENDE EĞİRDİR DE KAYMAKAM BEYLERLE BERABER ÇOK PEDAL ÇEVİRMİŞTİM ama VATANDAŞ BENİ KERVANSARAY MEZARLIĞINDAKİ SİYASİ ÇÖPLÜĞÜME GÖNDERDİ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yaylalar yaylalar

kışla komutanı
09 Ağustos 2014 Cumartesi 11:40

ülkü okulunun önünde 30 kadar servis görüyorum. hazır taşımalı iken okulun yerini kenar bir mahalleye taşırsanız servisler oraya da gider. afiyet olsun. Ticaret lisesi yerinde kalıyor.

1 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim öncesi

iyi oldu
09 Ağustos 2014 Cumartesi 01:21

iyi yaptınız, bravoo. 30 kişi bisiklete binecek diye bütün trafiği 2 saat kapattınız, devletin polisini meşgul ettiniz, kulağınız çınladı mı?

4 Beğendim
48 Beğenmedim
 
Yanıtla

R.T.E

spartans
09 Ağustos 2014 Cumartesi 00:40

Cumhurbaşkanımız R.T.ERDOĞAN dır ! Ayrıca bu ekmel beyinin yıllardır görevlerinden memleketimize ıspartamıza ne gibi bir desteği faydası olduğunu açıklayın ondan sonra ısparta 2.cumhurbaşkanını seçiyor diye reklam yapın.yıllarca adını bile duymadığımız adam şimdimi ıspartanın eniştesi oldu?...İstiklal marşımızı bilmeyen bir adamı aday gösteren Cumhuriyetci CHP ve Milliyetci MHP enteresan geliyor bana...yıllarca sağ sol davasına gönül vermiş partililerinizi yıktınız...

51 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

iki ayet bile okuyamadı

Bakın kimler ne kadar müslüman?
08 Ağustos 2014 Cuma 19:26

iki ayet bile okuyamadı. seyredin.https://www.youtube.com/watch?v=yKko1IlNyOw

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ekrem Dumanlı: Sen kimsin ki kimin imanından şüphe ediyorsun

bakara makaracı egemen bağış
08 Ağustos 2014 Cuma 19:12

egemen bağış adam gibi çıkıp özür dilesin. sana cevap hakkı doğmuş.https://www.youtube.com/watch?v=ewa8m3_CJ3g

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumu kendiniz yapın dinleyin

bakın metiner ne demiş
08 Ağustos 2014 Cuma 19:05

https://www.youtube.com/watch?v=PVQE3UT5n1E bu videoyu seyredin.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla