visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ONU O ISPARTA'YI ÇOK SEVİYOR

ISPARTA ONU O ISPARTA'YI ÇOK SEVİYOR
05 Mart 2015 Perşembe 15:45

ISPARTA ONU O ISPARTA'YI ÇOK SEVİYOR

AK Parti'nin Milletvekili Aday Adayı Pınar Taner Topsakal,temayülün ardından çalışmalara hız verdi. Isparta hem protokol üyeleri ve hemde esnafı ziyaret eden Milletvekili Aday Adayı Topsakal durmak bilmiyor.

AK PARTİ'DE 24. Dönem 4. sıra Milletvekili Adayı olan Dr.Pınar Taner Topsakal seçilememişti. Topsakal bu kez tekrar Milletvekilliği için sahaya indi. Temayül öncesinde parti teşkilatlarını ziyaret eden Pınar Taner Topsakal temayülün ardından ise protokol üyeleri ve esnaf ziyaretlerine başladı. ITSO Başkanı Şükrü Başdeğirmen'i ziyaret eden Topsakal daha sonra esnaf ziyaretlerini sürdürüyor.

Isparta Neden Onu Çok Seviyor

Mehmet
06 Mart 2015 Cuma 23:17

Ben Ispartalıyım,Isparta neden Onu çok Seviyor açıklar mısınız? neden çoğunlukla Ak parti adayları gündemde tutuluyor. Tarafsız habercilik mi? Yoksa Reklam mı?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARTIK COŞKU YOK

AKP BİTİK
06 Mart 2015 Cuma 11:13

HEPİMİZİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATTILAR. ARTIK AYAKKABI KUTUSU DENİLİNCE SİZLERLE AYNI ŞEYİ DÜŞÜNÜYORUM. ALDATILMIŞIZ. BOŞ ÇIKTI. BUNLAR DA HİKAYE, SOYGUNCU HIRSIZ ÇIKTI. ARTIK EKONOMİ UÇMUYOR. ÜRETİM DURMAYA BAŞALDI. İNSANLARIN UMURUNDA BİLE DEĞİL AKP. GİDERLERSE GİTSİNLER. GANDİ KEMAL BİLE GELSE KIRK DEFA DAHA İYİDİR. 28 ŞUBAT DİYE DİYE DAHA BETERİNİ YAŞIYORUZ. SIKILDIK BUNALDIK ARTIK.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

DESTEKLİK VE GÖNÜL KOYMA.
06 Mart 2015 Cuma 10:26

Dr.pınar hanımı destekliyoruz fakat,gönen e ziyarete gelen pınar hanım,kendisininde bir sağlıkçı olmasına rağmen,gönen 112 yi ziyarete gelmemesine gönül koyduk..

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralelle mücadele?

Eyyy Pensilvanya!
06 Mart 2015 Cuma 00:52

Hiç kimse kusura bakmasın ama genel merkez "paralelle mücadele edecek" ve "elini kaldır deyince kaldıracak, indir deyince de indirecek" vekil arıyo. Başka kritere bakmayacaklar haberiniz olsun. İkinci madde konusunda hiç tereddüdüm yok ama ilk maddeyi Pınar Hanım sağlayamaz.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Destegim

Orhan Baba
05 Mart 2015 Perşembe 20:58

Cevremde butun partilerde secmen dostlarim arkadaslarim var her birinin oyu bana bendende Pınar hanıma.. destek olacagiz yeterki eskiler gitsin ozellikle ilk ucte olsun secilecegine inaniyoruz pınar hanim siyaset degil hizmet ehli olacagına inaniyoruz. Biliyoruz

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halkın içinden , bizden biri

ONUR
05 Mart 2015 Perşembe 17:57

Ispartanın gelecegi için , Isparta'yı yenileştirebilecek , Ispartayı baştan aşagı degiştirebilicek , çalışkan , dürüst , ezilenlerin yanında olan Ak Kadınların Ak yüzlü kadını , Ispartanın Degişebilmesi için Pınar Taner Topsakal

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halkın içinden , bizden biri

ONUR
05 Mart 2015 Perşembe 17:56

Ispartanın gelecegi için , Isparta'yı yenileştirebilecek , Ispartayı baştan aşagı degiştirebilicek , çalışkan , dürüst , ezilenlerin yanında olan Ak Kadınların Ak yüzlü kadını , Ispartanın Degişebilmesi için Pınar Taner Topsakal

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

destek

hilal
05 Mart 2015 Perşembe 17:44

Tebrikler.desteğimiz seninle.sen varsan oyumuz akp ye.

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla