visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA MÜJDE BAŞBAKANLIK ONAY VERDİ

ISPARTA MÜJDE BAŞBAKANLIK ONAY VERDİ
25 Aralık 2016 Pazar 23:43

ISPARTA MÜJDE BAŞBAKANLIK ONAY VERDİ

Doğa Koruma ve Milli Parklar 6'ncı Bölge Müdürlüğü'nün Gölcük Gölü'nün turizme kazandırılması amacıyla hazırladığı proje tamamlandı.Başbakanlık proje için ihale onayı verirken, Bölge Müdürü Adnan Yılmaztürk, şuan statik hesaplar üzerinde son çalışmaları yapılan projenin 2017'nin ilk çeyreğinde ihaleye çıkacağını söyledi. 285 hektarda uygulanacak projeyle ilgili iddialı olduklarını, birçok unsurunun dünyada ilk olacağını aktaran Yılmaztürk,"Çok heyecanlıyız. Sabırla üzerinde çalıştığımız proje Isparta için dev bir kazanım olacak. Gölcük Tabiat Parkı'nda hayata geçecek proje Isparta'nın dünyaya açılan penceresi olacak" dedi.

 Doğa Koruma ve Milli Parklar 6'ncı Bölge Müdürü Adnan Yılmaztürk, Özellikle üniversiteli gençlerin vakit geçirebileceği bir yerolarak macera parkı olacak. Isparta'daki üniversite öğrencileri eğlenmek ve vakit geçirmek için Antalya'ya ya da başka yerlere gidiyor. Burayı gençlik için cazip hale getireceğiz. Macera parkuru oluşturacağız" diye konuştu.

 

BAŞBAKANLIK GÖLCÜK TABİAT PARKI PROJESİNİ ONAYLADI

Alanda yerel öğelerinde bulunacağını vurgulayan Yılmaztürk,şöyle dedi:

BAŞBAKANLIK ONAY VERDİ

 "Mangalda, piknikte altyapısı en iyi şekilde olan piknik sistemini kuracağız. Okulların ve izci grupların kamp ihtiyaçlarını karşılayabileceği alanlar oluşturulacak. Peyzaj düzenlemesi ona göre yapılacak.Ayrıca peyzaj düzenlemesinde Isparta'da yetiştirilen meyvelerin ağaçlarından oluşacak meyve parselleri de yer alacak. Alan içinde spor kompleksleri, atmanejleri de kurulacak. Burada hedefimiz hem normal kiraz, vişne gibi meyveler yetiştirmek. Bir de yabani dediğimiz doğal lezzetlerimiz, tatlarımız var. Bu olabilirse parkın özüne de çok uygun bir çalışma olacak. Bilim adamlarımızın da desteğiyle Isparta'da yetişen meyvelerinden parseller olacak. Botanik park gibi görsel amaçlı bir proje olacak. Gölcük'teki kır gazinosunu da işlevsel hale getireceğiz. Burası 1'inci Derece Doğal SİT. Konaklama yapılmadığı sürece sıkıntı yok."

MEHMET ERÇAKIR 






GÖLCÜK'E DOKUNMAYIN!

Ahmet Boyan
27 Aralık 2016 Salı 03:11

Param olsa komple satın alır, her tarafını elektrikli telle çeviririm ki insan girmesin. Gölcüğün her tarafına tırmandım. Orası ikinci evim gibi. Bunun yapılması demek, Gölcük Tabiat Parkı'nın ayazmana gökçay olması demek. Yazıklar olsun

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tabıat ana sızı...!!
26 Aralık 2016 Pazartesi 20:45

Toki geldın oraya miss gıbı 10+1 bınalar yapdın! Kat sınırı 7 olsun! Otopark da yapılsın! Ayy olur mu ki öyle bişiy!!!! Açıkça bunu ıstıyosunuz da bı an da soyleyemıyosunuz dımı? Yetkılıler??? Ye kurkum yeee! Bskalım ne zmn bıtıcek memleketın kaynakları?? !! Yazıklar olsun! Vebali çok buyuk çok...!!!!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartamız Hizmeti Hak ediyor

Gölcük
26 Aralık 2016 Pazartesi 15:01

yatırıma karşı çıkanlar. sarhoş yuvasına dönen, eski halinde dönmesini istiyor

0 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK YAIK OLACAK

GÖLCÜK
26 Aralık 2016 Pazartesi 13:02

Bu karar Gölcük'ün sonu demektir...Halka değil baş...açılacak... Yakın zamanda buraya binalar geleçek...Doğa yok olacak tıpkı Abanta olduğu gibi..Abant ta da böyle denilmişti doğası bozulmayacak daha iyi korunacak ama bu gün ABANT çok kötü durumda... Çok yazık olacak...

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ücret Politikası

Limon
26 Aralık 2016 Pazartesi 09:05

Allah'ın yarattığı doğaya para vererek girmek! Parası olmayan orayı göremez. Neden ?

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kulağımızın arkası

mehmet
26 Aralık 2016 Pazartesi 07:36

bi burası kalmıştı kulağımızın arkası ona da el attılar

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde çokluk orda..

Sulo
26 Aralık 2016 Pazartesi 01:26

Bırakın doğal haliyle kalsın.

16 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkii
26 Aralık 2016 Pazartesi 01:19

İyi bari ordaki gazinoda 3-5 krş para kazanır :D

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden olmasin
26 Aralık 2016 Pazartesi 00:52

Göl bitti tabiatı bitirmeyin.Alkolik sahası değil spor sahası piknik sahası yakışan olur temennisiyle

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geresinli
26 Aralık 2016 Pazartesi 00:46

Neydi bizim milasimiz golcugumuz Allah vermiş tabiatimizi çok şükür akla gelmis.insallah ortam tabiatı korunarak yapılır.Gelir değil gelecek nesillere miras kalacak yerler olur.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ogrencim
26 Aralık 2016 Pazartesi 00:40

Haydi isparta ya hareket gelsin.unutamayacagimiz anılarda yer alsın.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla