visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA MİLLİ EĞİTİMDE 2. DALGADA 225 ÖĞRETMEN AÇIĞA ALINDI

ISPARTA MİLLİ EĞİTİMDE 2. DALGADA 225 ÖĞRETMEN AÇIĞA ALINDI
26 Temmuz 2016 Salı 14:30

ISPARTA MİLLİ EĞİTİMDE 2. DALGADA 225 ÖĞRETMEN AÇIĞA ALINDI

ISPARTA Milli Eğitim Müdürlüğü'nde 2. dalga operasyonu başladı. 225 Öğretmen açığa alındı. 

İSİM LİSTESİ 

 

fetocular hak etiklerini çeksinler

sinan türk
04 Eylül 2016 Pazar 20:58

kim bu feto denilen haine zerre yardım yataklık ettigse kat ve kat cezasını çeksin öğretmeni polisi savcısı kim varsa görevden direk alınsın ve bugüne kadar devletten aldıkları maaşları geri ödesinler mal varlıklarına el konlsun. bunların kuş kadar beyni yok dini öğrenmekmi istiyosun kara cahilmisin sen fetodan daha beyinsizmisinde onun peşinden gidiyosun beyinsizler kara cahiller ona akıl veren ALLAH sana boş beyinmi verdide onun peşinden gidiyosun ALLA okuyasın diye kuranı indirdi aç oku

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aaa

Aaa
03 Ağustos 2016 Çarşamba 23:04

Zaten biz de herkes masum demiyoruz. Hakliyla haksiz ayirt edilsin. Gercekten bagini koparmayip hala elini kolunu sallayanlar var deniyor. Onlar gezerken devletin izin verdigi sendikaya uye olup cikti diye bu kadar insafsiz olunmaz. Ki herkes neyin ne oldugunu25 aralikta hemen anladi mi.Bu 2_3 ay surdu

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

galiba

Galip
03 Ağustos 2016 Çarşamba 09:42

yorumlara bakıyorumda herkes masum hiç kimsenin bi suçu yok maaşallah. herkes maduru, kandırılmışı oynuyor. 17-25 den sonra bi adam ısrarla sendikaya üye olmuşsa ne yaptığının farkındadır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memleket

Namık Kemal
01 Ağustos 2016 Pazartesi 16:37

Memleket bitti; hala bitmedi sen, ben... / Bize bu halimizle, bizden başkası olmaz düşman!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vebalini ödeyemezsiniz

mağdur
29 Temmuz 2016 Cuma 13:30

Önemli olan devam etmişmi etmemişmi ona bakılmalı. Gerçi madem tehlikeli bu sendika ve banka her ne ise zamanında faaliyetleri engellenmeliydi. İnsanların yanılmasına fırsat verilmemeliydi. Haksız yere yapılacak görevden almaların vebalini kimse tasıyamaz. Çünkü birçok kişi zor şartlarda okuyup bu günlere geldi. Herkesin bir onuru, ailesi, borcu, çocuğu var. Karar verecek olanların sorumlulugu cok buyuk. İnsallah aklı selim hareket ederler sebepsiz maduriyetlere neden olmazlar.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vebalini ödeyemezsiniz

mağdur
29 Temmuz 2016 Cuma 13:23

İyi incelenmesi lazım.Kıramadığı biri nedeniyle sendikaya 1 ay üye olmuşlarda görünüyor. Üzerinden 2,5 yıl geçmiş istifa edeli bundan başka hiçbir irtibatı olmayan birinin görevden alınması hiç adil değil. Kaldı ki büyüklerimiz çıkıp yanıldık diyebiliyorlar ve hiç bir yaptırıma ugramıyorlar. Oysa bütün imkanları ellerindeyken tanıyamıyorlar, okyanus ötesine selamlar yollayıp ağlak mesajlar gönderiyorlardı. Kurumlara bunları yerleştiriyorlardı. Dolayısıyla sıradan vatandasın yanılması doğal.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kanit

ogretmen
28 Temmuz 2016 Perşembe 17:41

Benimde listede adim var. Sadece rica minnet bir ay girip daha sonra ciktigim sendikadan dolayi. Su ana kadar kendimin ve cocuklarimin haram lokma girmemesi icin ugrastim. Ne soru caldim. Ne birilerinden para topladim ne de birilerine para verdim. Sadece ogretmenim. Mudur ya da mudur yardimciligi icin ne cemaatin ne de ak partinin kapisini caldim. Her seyin en ince ayrintisina kadar incelenmesini istiyorum. Eger bu teror orgutune gercekten destek verdigimi kanitlarlarsa beni de assinlar.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlışınız var

kul hakkı
28 Temmuz 2016 Perşembe 17:38

Siz yazanları karıştırmışsınız ben kimseye katil çetesi demedim. Benim hakkımı yiyen kopyacılardan hesap sorulsun dedim

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkı (!) adlı arkadaş

Yusuf ŞAHİN
28 Temmuz 2016 Perşembe 15:06

Sorular 2010 yılında çalındı. Çalanların ve bu yolla hak yiyenlerin yatacak yeri yok. Ama sen bilmeden etmeden konuşuyorsun. Meydanı boş buldunuz sallıyorsunuz. OHAL ilan edilmiş olabilir. Ama unutma ki burası hala bir hukuk devleti. Ona göre 10 düşün bir konuş bence. Ettiğin hakareti masumlar fitil fitil getirir burnundan unutma!

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkı (!) adlı arkadaş

Yusuf ŞAHİN
28 Temmuz 2016 Perşembe 14:57

Ne biliyorsun bu listede olan kişilerin kopya veya başka bir yolla atandığını? Tek tek hepsini tanıyor musun? Üstelik katil çetesi demişsin. Benim kızdığım nokta bu. Sana listede adı olup suçsuz olanlar var diyorum. Buna rağmen hala hakeretlerine devam edersen olay açıklığa kavuştuktan sonra yargıda hesaplaşacağımızın garantisini veriyorum.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suçsuzlar ayıklansın

İpek
28 Temmuz 2016 Perşembe 12:48

Bu listede hiç aktif sene birkere bile üye olmayanlar var.eğitim bir senden hiç ayrılmayanlar var.bunlara hiç alakası olmayan insanlar var.umarım doğru hakkaniyetli bir soruşturma olur ve masumiyet kazanır

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Süleyman Bey

Yusuf ŞAHİN
28 Temmuz 2016 Perşembe 12:24

Bu listede hayatının hiçbir döneminde aktif sen üyesi olmamış aksine Türk Eğitim-Sen üyesi kişiler var. Yaşanan karışıklık muhakkak soruşturma aşamasında ortaya çıkacak ve bu durumdaki arkadaşlar aklanacaktır. Ardından aşağıdaki gibi hakaret içerikli yorum yazanlar hesap verecektir. Hiç merak etmesinler. .

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yusuf şahine cevap

Hakkı
28 Temmuz 2016 Perşembe 11:54

Yusuf şahin isimli arkadaş, muhtemelen gerçek ismini yazmıyorsun. Kopyacılardan hesap sorulsun demeyi hakaret olarak mı algıladın? Hayırdır bi yaran mı var ki ocundun?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu listede Aktif-Sen li olmayan Varmı

süleyman
28 Temmuz 2016 Perşembe 09:31

Bu listede aktif sene hiç üye olmamış yani darbe girişimini bir müddet dahi olsa maddi olarak desteklememiş biri varmı?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu işte yanlışlık var

Yusuf ŞAHİN
28 Temmuz 2016 Perşembe 07:42

Hakkı rumuzlu arkadaş! Sen hiç merak etme yaptığın bu yorumların cezasını hem dünyada hem de ahirette çekeceksin. Dedikoduyla ihbarla ismi bu listeye eklenmiş kişiler elbet benim yapacağım gibi seni mahkemeye verecektir. Kimse kimseye hakaret edemez.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın editör

Yusuf ŞAHİN
28 Temmuz 2016 Perşembe 05:55

Listede masum insanlar var. Sizden ricam bu yorumların hiçbirine dokunmayın. Masum insanlara hakaret eden özellikle HAKKI rumuzlu şahsı mahkemeye vereceğim.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu işte yanlışlık var

Yusuf ŞAHİN
28 Temmuz 2016 Perşembe 05:22

Bu listede bariz hatalar var. Haberin ve yorumların çıktısını alıyorum. İşin aslı ortaya çıkınca aptalca yorum yapıp masum insanları suçlayan yorumcuları da bu işin asıl sorumluları ile birlikte mahkemeye vereceğim. Bilginiz olsun.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lutfen dikkat

Sulh
27 Temmuz 2016 Çarşamba 23:34

Listeler yayinlayip insanlari tohmet altinda birakmak ve mesnetsiz, desteksiz ve ön yargili davranmak, Canım Turkiye'min sagduyulu olduguna inandigim insanlarina hiç yakismiyor. Lutfen on dusunup bir konusalim. Adaletin hukum vermedigi kisileri lutfen tohmet altinda birakmayalim. Buradaki kisiler SADECE surecin ihtiyati olarak suphelendigi MUALLİMLERDİR.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

madurmda madurum

madure
27 Temmuz 2016 Çarşamba 22:43

Benim alın terim 17 yıllık emeklerim çalınırken nerdeydiniz. Ben kpss den 87 alıp kopyacılar yüzünden atanamadığım zamanda haktan hukuktan bahsettinizmi. İçinizden bazıları 6 yıldır benim hakkım olan maaşı alıyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İfşa

Madur
27 Temmuz 2016 Çarşamba 18:09

Bakanlıklar açığa alınanların isimlerini açıkça vermezken siz nasıl insanların isimlerini boy boy burada sergiliyorsunuz?Her şey bitip de neticelenince de bu kadar duyarlı olacak mısınız?

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Insaniyet

Aci
27 Temmuz 2016 Çarşamba 17:23

Her zaman haksizligin karsisinda oldum kim kimin onune gecti ise allah zaten sorar hesabini turlu sikintilarla ogretmen olan ben uc bes cabulcunun yuzunden emegim zayi olursa kim bunun hesabini verecek akittigim her damla gozyasi insallah ahiretime sefaatci olur kimseye kirgin degilim ama insan iseniz bilmeden suclamayin milleti.kiz cocugu okumaz diyen bi koye kafa tutup tirnaklarimla calisarak geldim kiramadigim arkadaslarin hatrina girdigim bi sendikadan dolayi simdi tererust ilan edildim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fiilen masum

mustafa
27 Temmuz 2016 Çarşamba 17:22

Masum görünebilirsiniz fakat soruları çalanlara darbeye teşebbüs edenlere maddi yada manevi destek olmadınız mı. En azından görmezden gelip ses çıkarmadınız.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilginç

mümtaz
27 Temmuz 2016 Çarşamba 15:56

Neden yorumlarım yayınlanmıyor?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Insaniyet

Aci
27 Temmuz 2016 Çarşamba 15:05

Ne kadar aciki soruları caldilar haksiz yere geldiler bunlarin.hepsi suclu diyenlere cevabim 3 sene oss calisip kazanan dersane parasini dersane kantininde calisarak odeyen kpss de 5000 soruluk kitaplari bitirmis olan bunlar.darbe yapti diyenlere hic bi alakam olmadigini soyluyorum.masumiyetimi allah biliyor iftira atanlar insaallah utanir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilginç

hakkı
27 Temmuz 2016 Çarşamba 14:44

Yorumum silinmiş sebebini anlayamadım. Kopyacılardan hesap sorulsun demem kimi rahatsız etti?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla