visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA MEYDANLARDA!

ISPARTA MEYDANLARDA!
16 Temmuz 2016 Cumartesi 23:01

ISPARTA MEYDANLARDA!

Türkiye'nin birçok kentinde olduğu gibi Isparta’da da binlercevatandaş, ellerinde Türk bayraklarıyla meydanlara indi, dün gece yaşanan darbe girişimini protesto ediliyor.

Kaymakkapı Meydanı’nda toplanan halk darbe girişiminiprotesto ediyor. Vali Şehmus Günaydın ise Valilik önünde toplanan vatandaş ilebir araya geldi. Gün içerisinde halkı meydanlara davet eden Vali Günaydınkendisi de halkla birlikte demokrasi nöbetine katıldı. Vali Şehmus Günaydın, İl Emniyet Müdürü Halil Altan, İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat, AK Parti İl Başkanı Osman Zabun vatandaşlarla fotoğraflar çektirdi.




hain

serife
17 Temmuz 2016 Pazar 20:52

Hainsiniz yazan arkadas senden iyi hainmi olur

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

biz bu ülke için can veririz ama canda alırız

biz meydanlardayız darbeciler nerede
17 Temmuz 2016 Pazar 14:32

sokaklara çıkmaya ne gerek var diyen kardeşler siz kenan evrenin ismet inönünün sözleini hiç duymadınız anlaşılan biz darbe yaptığımızda kimse bize karşı gelmedi ankara güven parkta 1000 kişi toplansaydı biz bu darbeyi yapamazdık dediğini biz oraya eğlenceye gitmiyoruz neye gidiyoruz biliyor musun durun ben size anlatıyım bu sokakları bu caddeleri bu mukaddes toprakları darbeci postallara bir daha Allah'ın izniyle ezdirmiceğimizi söylemeye gidiyoruz birlik olmaya dua etmeye kur'an okumaya gidiyo

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TARİH, ZOR ZAMANLARIN ÇOCUĞU, BU TOPLUM DA ZOR ZAMANLARIN TOPLUMUDUR

DERİN DEVLET
17 Temmuz 2016 Pazar 10:35

Tarih, zor zamanların çocuğudur. Bu toplum da zor zamanların toplumudur: Haçlıların ve Moğolların İslâm dünyasını kasıp kavuran, yangın yerine çeviren saldırılarını Türk'üyle Kürd'üyle omuz omuza vererek püskürtmüş bir halktan sözediyoruz.Dün, birbirimize omuz verdiğimiz için, bin yıllık insanlık tarihini üç kıtada biz yazdık, beraber yaptık. Şer güçler, bu gerçeği çok iyi bildikleri için aramıza fitne-fesat tohumları ektiler, bizi birbirimize düşürmeye yeltendiler; çok acılar çektik

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık, çok yazık.

Vatandaş rıza
17 Temmuz 2016 Pazar 08:13

O kadar vatandaşımız, polisimiz, askerimiz ölmüş siz sabaha kadar eğlence yapıyorsunuz. Korna sesleri, egsoz sesleri sabaha kadar susmadı. Neyi kutluyoruz kardeşim biz, türk vatandaşının türk askerini linç etmesini mi? Türk askerinin türk vatandaşına kurşun sıkmasını mı? Edep yahu!

1 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

A

A
17 Temmuz 2016 Pazar 01:07

Şebeksiniz ya şebek. İnsanlara meşkale lazımdı iyi oldu işte. Yaz günü hava sıcak çıkıp festival kutlamak iyidir. Arabalar apaçi motorlar egzost sesleriyle müzik sesleriyle geçer. Onca şehit verdik neden sokağa dökülmedin Isparta. Şu sözü unutmayın, eğer cahil değil araştıyorsanız hatırlarsınız; milleti sokağa salan haindir!!

5 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla