visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA MERKEZLİ 16 İLDE FETÖ/PDY OPERASYONU: 21 GÖZALTI

ISPARTA MERKEZLİ 16 İLDE FETÖ/PDY OPERASYONU: 21 GÖZALTI
09 Şubat 2017 Perşembe 15:31

ISPARTA MERKEZLİ 16 İLDE FETÖ/PDY OPERASYONU: 21 GÖZALTI

Isparta merkezli 16 ilde Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik gerçekleştirilen operasyonda, kriptolu haberleşme programı "ByLock" kullandıkları belirlenen, aralarında Isparta İŞKUR eski İl Müdürü Hüseyin Ergin'in de bulunduğu 21 kişi gözaltına alındı.

Isparta Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Kemal Çokdinç, yaptığı yazılı açıklamada, FETÖ/PDY silahlı terör örgütüne yönelik, 16 ilde eş zamanlı operasyon yapıldığını, arasında Isparta İŞKUR eski İl Müdürü Hüseyin Ergin' de bulunduğu 21 kişinin gözaltına alındığını bildirdi.

Açıklamasında şüphelilerin FETÖ ile bağlantılı firmalar aracılığıyla devleti zarara uğrattığını kaydeden Çokdinç, Isparta İŞKUR Müdürlüğü tarafından FETÖ/PDY ile iltisaklı firmalarda çalışıp işten ayrılmış gibi gösterilen kişilere işsizlik maaşı verildiğini belirtti.

Çokdinç, aynı zamanda işbaşı eğitimi programı çerçevesinde yine örgütle bağlantılı firmalarda çalışan, ancak mevzuata aykırı şekilde kursiyer olarak gösterilen bu kişilere 4 aylık süreçte günlük 50 lira ödeme yapıldığını ifade etti.

Yine bu kişilerin sigorta primlerinin ödendiğini vurgulayan Çokdinç, kurs süresince işverenin vergi indiriminden de faydalandırıldığına dikkati çekti.

Çokdinç, kursiyerlerin, işe alınması halinde ise sigorta primlerinin 48 aya kadar İŞKUR tarafından ödenerek devletin zarara uğratıldığını tespit ettiklerini kaydetti.

Açıklamasında şüphelilerin örgüt üyelerinin kendi aralarında kullandıkları kriptolu haberleşme programı "ByLock" kullanıcısı olduklarını da vurgulayan Çokdinç, bazılarının Bank Asya hesaplarında 17-25 Aralık 2013'ten sonra 22 milyon 443 bin lira, 1 milyon 154 bin dolar, 11 bin avro ve 22 kilogram gibi altın hareketleri bulunduğunu da ifade etti.

 

Sdü' ye cevap
11 Şubat 2017 Cumartesi 22:58

Adil öksüzle boy boy fotosu olanlar , son güne kada altinbasakta cocuk okutanlar gorevlerinde.....hatta mudur rektor yardimcisi..tebrikler sdu ihrac rekortmeni haha kim sorarsa temizlik yapiliyor once kendinizi temizleyin madum insanlari ihracta 1. Olmakmi marifett?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

atatürkçü

cumhuriyet
10 Şubat 2017 Cuma 13:21

ulan çakallar şöyleymişde böyleşmişde haberiniz yokmuş gibi davranıyorsunuz,ulan 2009da hanefi avcı haliçte yaşayan simonlar kitabında bu fetullahçıların ne olduğunu satır satır yazdı,bizler 2010 referandumunda yargıyı cemaate teslim ediyosunuz dedik cemaat soruları çalıyor çocuklarımızın hakkını yiyor dedik,çapulcu dediniz bize,kozmik odaya soktunuz adamları devletin tüm sırlarını verdiniz,taki hırsızlıklar ortaya çıkana dek hocaefendi dediniz,ulan allah sizi bildiği gibi yapsın be!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arkadaşlar Konuşun

SDÜ
10 Şubat 2017 Cuma 10:06

SDÜ'de yıllardır birileri sistemli bir mobing uyguluyor. Baskı, karalama, iftira, yıldırma vs.. İşine istediği zaman gelenler var, rahat bir şekilde işe geç gelme alışkanlığı olanlar var, kim bunlar? Bunlar böyle davranma cesaretini nereden kimlerden alıyor? Neden malzeme istendiğinde ya geç veriliyor veya verilmiyor, üniversite bütçesi nerelere harcanıyor bilen var mı? Kendisine baskı yapılan personellerin konuşması SDÜ'de egemen olan bu **** yapıyı hızla ortaya çıkaracaktır.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

atın

Ispartalı
10 Şubat 2017 Cuma 02:11

Şu Numan TAMER'in yurt dışına kaçmasına göz yumarak örgüte destek veren SDÜ rektörünü de atın.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak hak genc
10 Şubat 2017 Cuma 00:30

su alyibasak korfezde dune kadar feto evinde cocuklari olanlari da alon ihrac edin. mem hizli ol.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adil Öksüz'ün nerede olduğunu biliyor olabilirler.

SDÜ
09 Şubat 2017 Perşembe 20:40

Birkaç ay önce ortaya çıkan SDÜ'den 3 akademisyenin firari Adil Öksüz'le yurtdışında katıldığı dinler arası diyalog toplantısı vardı.. Bu akademisyenler açığa alındı mı? Sorgulandı mı? Yoksa SDÜ yönetimi bunlara hiç bir yapmadı mı? İl Emniyet Müdürümüz konuyla ilgilenseniz..

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

turkiye sevdalisi

ispartali
09 Şubat 2017 Perşembe 20:38

dadas ahmet sen saladinda ne oldu 50 bin sehit eden pkk ****lerine karsi neden bu tepkiyi gostermeyorsunuz yoksa pkk terer degilmi ispartada binlerce pkk desdekcileri var onlara karsida bayrak saladinizmi

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dadaş Ahmet
09 Şubat 2017 Perşembe 18:27

Belliydi zaten 15 temmuzdan sonra akşamları valiliğin önüne gelirdi kenarda sinsice dururdu bayrak bile sallamazdı

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

asılacak adam

yuhh yaa
09 Şubat 2017 Perşembe 18:26

millet borç batağında çırpınırken bu şahsiyetsizler ,safahat içinde yüzüyorlarmış demekki.asın bu adamı.linç edin.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dertli insan
09 Şubat 2017 Perşembe 18:06

Sizi toptak bile kabul etmez yatacak yeriniz yok sizin inşallah bulamayında

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaşasın devlet

M.Ç
09 Şubat 2017 Perşembe 17:04

Bu türlü belgeleri çıkaranlara taktıretmek gerekir.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla