visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 13:54

ISPARTA-KEÇİBORLU YOLUNDA MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ FECİ ŞEKİLDE CAN VERDİ

ISPARTA-KEÇİBORLU YOLUNDA MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ FECİ ŞEKİLDE CAN VERDİ
26 Mayıs 2017 Cuma 11:47

ISPARTA-KEÇİBORLU YOLUNDA MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ FECİ ŞEKİLDE CAN VERDİ

ISPARTA-Keçiborlu yolunda meydana gelen kazada motosiklet sürücüsü feci şekilde can verdi. 

Kaza Isparta-Burdur karayolu yol ayrımı yakınlarında meydana geldi. Isparta istikametinde seyir halindeki motosiklet sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle devrildi. Kazada sürücü motosikletten fırlayarak uzun süre yerde sürüklendi. Kazada sürücü olay yerinde can verdi. 

Kazadan sonra çevredekiler tarafından ambulans ve jandarma ekiplerine haber verildi. 

Yol trafiğe bir süre kapatılırken, kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.  

Selim
27 Mayıs 2017 Cumartesi 19:11

ÂLLAH cc rahmet eylesin mekanın cennet olsun kardesim

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ali riza erdem
27 Mayıs 2017 Cumartesi 18:06

Allah rahmet eylesin kardeşime mekanı cennet olsun

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsmail
27 Mayıs 2017 Cumartesi 14:59

Merhum hakan yağsiz zonguldak/ caycuma

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsimsiz
27 Mayıs 2017 Cumartesi 00:29

Motorsiklet sürücüsünün adı soyadı ne ?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsmail
26 Mayıs 2017 Cuma 21:48

O benim cocukluk arkadaşım. Namaz kılmadığı mantığına nasıl vardın acaba .. hiç bi kötü alışkanlığı olmayan bir adamdı o. Eğer bir hayır duasi edecekseniz içinizden edin.

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla