visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA KARLA MÜCADELE

Isparta karla Mücadele
04 Ocak 2016 Pazartesi 10:32

Isparta karla Mücadele

Isparta’da  çünür yolunda vatandaşlar  yolarda kaldı  Edinilen  bilgilere göre, üniversite yolunda meydana gelen trafik kazasında bir tırın sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kayarak yolun trafiğe kapanmasına neden olduğu öğrenildi.

Isparta'da dün akşam saatlerinde başlayan kar yağışı sabaha karşı etkisini artırdı.

Kar yağışından olumsuz etkilenen kentte Göltaş Rampasında trafik durdu.

Ulaşımda sıkıntılara yol açan kar yağışı nedeniyle çeşitli ilçelerde de ulaşım güç koşullarda sağlanıyor.


 

Isparta Eğirdir arasında ulaşım güçlükle sağlanırken özellikle Miskinler Yokuşu'nda yoğun araç kuyrukları var.

Milli Eğitim'e yakın kaynaklardan edinilen bilgilere göre ilerleyen saatlerde Valilik kararı ile okulların öğleden sonra tatil edilebileceği öğrenildi.

Meteorolojiden edinilen bilgilere göre kar yağışının etkisini devam ettirmesi bekleniyor.

okullar tatil mi

dAMLA
04 Ocak 2016 Pazartesi 17:46

vali amca taşımalıyız biz okula geç kaldık 09.00 derse başladık servis geç kaldı lütfen yarın okulları tatil edin yalvarıyom

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

?

ali
04 Ocak 2016 Pazartesi 17:07

neden tuzlama çalışmaları yapılmıyor. eskiden bu işi karayolları iyi kötü yapardı. şimdi devlet ihaleye veriyor ama ihaleye alan şirket iş yapmıyor.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okullar tatil olsa iyi olur

Şevki Hoca
04 Ocak 2016 Pazartesi 15:43

Zira kar yağışı çok yoğun. yollar kar ve buz. Kar devam edecek gibi görünüyor.Çocuklarımız için, okulların tatil olması şart diye düşünüyorum.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

karayolları yatıyor

erdal
04 Ocak 2016 Pazartesi 14:54

karayolları nerede??? gören oldumu? sabah hastaneye hastamızı 2 saatte ****ürebildik. bir Allah ın kulu tuzlama vs çalışması yapmıyordu. nerede yetkililer?

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla