visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA İLK SIRADA YER ALDI

ISPARTA İLK SIRADA YER ALDI
19 Ocak 2017 Perşembe 15:00

ISPARTA İLK SIRADA YER ALDI

Konut, çalışma hayatı, gelir, sağlık ve eğitim gibi yaşam boyutlarındaki 41 göstergeyle belirlenen yaşam endeksine göre Türkiye genelinde yaşam kalitesi en yüksek il Isparta oldu.  Sırasıyla ikinci Sakarya, üçüncü Bolu,dördüncü Kütahya ve beşinci İstanbul takip etti.

TÜİK'in konut, çalışma hayatı, gelir, servet, sağlık,eğitim, çevre, güvenlik, sivil katılım, alt yapı hizmetlerine erişim, sosyal hayat ve hayat memnuniyeti olmak üzere, hayatın 11 boyutunu kapsayan ve 41 gösterge ile temsil edilen yaşam endeksinde Isparta ilk sırada yer aldı.

 

.

YAPILAN ARAŞTIRMA KÜLLİYEN YALAN VE TARAFLI

gerçek
20 Ocak 2017 Cuma 18:44

yalandan kim ölmüş

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ordan falcı seni

ıspartalı
20 Ocak 2017 Cuma 01:33

busıralamayı yapan herhalde gece rüyasında görmüş gündüzde yazmış yazan ahmak olabilir ama okuyan değil kardeşim

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı gurbetci

Kelebek
20 Ocak 2017 Cuma 00:00

Isparta'nın eskiden rahmetli Süleyman Demirel zamanında çok iyi itibarı vardı. Bugünlerde Fetöcülerin karargahı olmuş ISPARTA'm. Allah belalarını versin Süleymen Demirel Üniversitesindeki fetöcü şerefsizler yüzünden itibarı iki paralık oldu Isparta'mızın.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okur
19 Ocak 2017 Perşembe 23:29

Kime sorub anket yapmışlar Isparta yaşanmaz hale gelmiş kira ve konut fiyatları almış başını gitmiş memur ögrenci olmasa aç kalacaklar bunu manşete atarken bile insan utanır

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi beee
19 Ocak 2017 Perşembe 21:02

İş yok iş 2 yıldır deli gibi iş arıyorum ama yok işe giriyorum iyi bir üniversite mezunuyum adam sanki benim tapumu almış gibi tuvaletini bile temizletiyor. Önce iş problemi çözülsün sonra sonuncu olalım önemli değil!!!

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kunta Kinte
19 Ocak 2017 Perşembe 20:48

Ne birinciliği kardeşim;Ispartada Zengin iyice zenginlesiyor, Fakirin Vay Haline..!

23 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kime göre yaşanılabilir
19 Ocak 2017 Perşembe 18:32

Konut derken 300-350-400 bin olupta vatandaşın alamadığı evler sıralaması mı b

27 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

zeki sunal
19 Ocak 2017 Perşembe 17:47

tabi gelirde yuksektir biz gibi evini burda almayan kirada oturan memurlara sagmal inek muamelesi yapan ev sahipleri olduktan sonra, azicik para goren insanlarin yolunacak kaz gözüyle baktigi ogrencilere bir an once yapıp para kazanayim diye her taraf apart diken yer sahipleri olduktan sonra tabi birinci olur.ev fiyatları Antalya'nın nerdeyse iki kati.neyi var bu isoartanin anlamiyorum memur ogrenci asker olmasa açlar.cogu esnafla pazarlik bile yapamazsın bazilari haric.size de kalmaz bu dnya ev

33 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ev fiyatları,kira artış fiyatlarına baktınız mı!!

Sülo
19 Ocak 2017 Perşembe 16:41

Yaşanmaz hale geldi Isparta.Ev fiyatları uçmuş,konut kira fiyatları ile apart fiyatları uçmuş durumda.Öğrenciyi askeri kazıklayan malikler.Denizi yok,metrosu,tranvayı,teleferiği yok.Caddeler çok dar,halk otobüsleri rant uğruna büyük ve yollara sığmıyor..Bu anketi neye göre yapılıyor.

48 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rantta bir numara evet

sade vatandaş
19 Ocak 2017 Perşembe 16:30

Sadece rantta bir numara Isparta

37 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emekli Astsubay
19 Ocak 2017 Perşembe 16:07

Ispartalıyım.ısparta sevdalısıyım.fakat ıspartamız yaşanabilir iş sıralamasında birinciliği değil onunculuğu dahi hak etmiyor.nasıl neye kime göre birinci anlamış değilim.bu şehirde yaşamıyor olsak inanacağız...

44 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emekli Astsubay
19 Ocak 2017 Perşembe 16:07

Kesinlikle birinciliği hak etmiyor Isparta

29 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

çaresiz vatandaş
19 Ocak 2017 Perşembe 15:53

Ya arkadaş anlamıyorum gitti ben asgari ücretle çalışıyorum lsparta gibi bi yerde nasıl yaşanılır kent olmuş 1300 lira alıyorum bunun 550 lirası kira 250 lirası kömür taksidi 300 lirası çocukların egitim parası geriye 200 lira kalıyo onlada pazar harçıy dı siz düsünün artık nasıl yaşalım lspartada yazık yazık bu durumdayız bide gelirde iyi diyor anlamış degilim lspartada iş sahası yada sanayi var da biz mi görmüyoruz zenginide zengin bol bol yiyor biz ayın sonunu getiremezken

45 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

konut

Ali Dinç
19 Ocak 2017 Perşembe 15:38

Konut ve kira fiyatlarını dikkate almamışlar demek. Bankadaki mevduata göre hesapladılar ise doğrudur.

46 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hıdır emmi
19 Ocak 2017 Perşembe 15:34

En kıytırık ev 700 lira kira. Aktivite yok bir şey yok, gezilecek ailece vakit geçirilecek bir yer yok. Tüik sallamış gibi. Çok kötü bir yer değil ama birinci sırada da olması imkansız.

44 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gülünç
19 Ocak 2017 Perşembe 15:22

İşte bu yüzden Tüik verilerine güvenilmiyor. Şırnağı Muğladan daha güvenli il seçmişti bu tüik. Komik.

49 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla