visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA İÇİN EN ÖNEMLİ PROJE!

ISPARTA İÇİN EN ÖNEMLİ PROJE!
02 Mayıs 2014 Cuma 17:45

Isparta Valiliği, Sağlık İl Müdürlüğü ve Emniyet Müdürlüğü'nün yoğun çaba sarf ettiği ve Isparta için en önemli projelerden birisi olan uyuşturucu ile mücadelede önemli etken AMATEM'in kurulması için çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.

ISPARTA'da Alkol ve Madde Bağımlılığı Tedavi ve Eğitim Merkezi'nin kurulması için çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Isparta Valisi Vahdettin Özkan, Sağlık İL Müdürü Dr. Mehmet Karakaya ve İl Emniyet Müdürü Mehmet Or'un çalışmaları sürüyor.

Bu önemli proje ise Kanal 32 Televizyonu  her hafta Çarşamba günü ekrana gelen Isparta'da Ne Var Ne Yok programında konuşuldu. Gazeteci Tarkan Çetin ve Şakir Aksöz'ün sunduğu programda AMATEM'in Isparta'ya kurulmasının önemine değindiler.

Gazeteci Çetin açıklamasında ise; "Öncelikle Isparta Emniyet Müdürlüğü, uyuşturucu ile mücadele konusunda çok seri bir şekilde çalışmalar ve baskınlar düzenliyor. Haftanın 3-4 günü uyuşturucu operasyonları yapılıyor. Yeni çıkan uyuşturucu maddeleri ile mücadele konusunda da kararlılıkla çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda ise Isparta'ya AMATEM uyuşturucu ile mücadele eğitim merkezi kurulabilmesi için çalışmalar da sürüyor. Isparta Valiliği, Sağlık İL Müdürlüğü ve Emniyet'in AMATEM projesi için çalışmaları bizce en önemli projeler arasındadır. Orta düzey vatandaşlarımızın çocukları bu merkez için Manisa'ya gidip gelmesi zor oluyor. Rehabilitasyon Merkezi gelirse çok önemli olacaktır. Neden Rehabilitasyon Merkezi Isparta'da da olmasın" dedi.  

DEŞİFRECİ
04 Mayıs 2014 Pazar 11:51

BEN HEPSİNİ BİLİYORUM AMA HİÇ SORAN YOK POLİSE DESENDE UMRUNDA DEĞİL VATAN MAHALLESİNDE 2 EVDEN BİRİNDE VAR ORADAN ALAMAYN ANTALYA ZEYTİN KÖYE GİDİP ALIP GETİRİP SATIYOR ORADAN BULAMAYAN BURDURDAN ALIP GETİRİYOR DAVRAZ MAHALLESİNDE 12 13 YAŞLARINDAKİ ÇOCUKLAR KULLANIYOR

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

parası olan
01 Mayıs 2014 Perşembe 23:42

Parası olan maddeyi bularak temin edebiliyorsa ve amatemlik oluyorsa Bu işte bir gariplik var demektir.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emniyet
01 Mayıs 2014 Perşembe 23:41

Madde kullananları emniyet mutlaka biliyordur.Ama para bulan kişiler maddeyi her an temin edebildiklerini söylüyorlar.Hastaneye,emniyete ,çocuk polisine intikal eden bu kişileri emniyet sürekli takip etmeli. ama sürekli

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ali
01 Mayıs 2014 Perşembe 23:36

manisadan randevu almak için e n yakın tarih 20 gün sonrasına veriyorlar

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mert
01 Mayıs 2014 Perşembe 17:49

Kardeşim bu yanlış bir iştir.Amatem antalyada var.İyileşti diye bırakılanlar yeniden uyuşturucu alıyor ve antalyada geceler korkulu hale gelmiş.Gecelerde tinerciler ve başka illerden getirilen uyuşturucu bağımlıları dışarılarda milletin yolunu kesiyor.Ispartayı başka illerde istenmeyen kişilerin mekanı yapacaksınız! Saçmalamayın ya...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mücahit Ulukan
01 Mayıs 2014 Perşembe 14:48

Çok hayırlı bir iş yapılmış olur doğrusu,şimdiden emeği geçen herkese teşekkür ederim.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla