visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA İÇİN BİR KEZ DAHA GELİYOR

ISPARTA İÇİN BİR KEZ DAHA GELİYOR
14 Şubat 2015 Cumartesi 14:39

AK Parti 24. Dönem Milletvekili Haydar Kemal Kurt, 7 Haziran'da yapılacak genel seçimlerde Milletvekili Aday Adayı olmak için müracaat ediyor.

AK Parti'de bir dönem İl Başkanlığı görevinde bulunan vedaha sonra 2011 genel seçimlerinde Milletvekili olarak Türkiye Büyük MilletMeclisi'nde görev alan Milletvekili Haydar Kemal Kurt önümüzdeki Haziranseçimlerinde bir kez daha Milletvekili olmak için aday adayı oluyor.

TBMM'de Isparta Milletvekili olarak görev aldığı dönemde kentebir çok destek ve yatırım sağlayan Milletvekili Kurt'un adaylığı partide tekrarhareketlilik kazandırdı.

Eski Milletvekili Haydar Kemal Kurt, Isparta içintekrar göreve talibim diyerek aday adaylığını açıkladı. 

İLLEDE HAYDAR

ANKARA
21 Şubat 2015 Cumartesi 23:54

olumduz yorum yazan masalar bu dunyanin ahiretide var Allahtan korkun. kimi kendince ti ye almis kimi oy verdirmem diyor. Sizler yalancisiniz hemde mnafik gibi hareket efiyorsunuz haydar beyin karsina gecin bi de onun onunde bu yalanlari soyleyin. Ben Haydar beyi taniyorum eger afay olursa cani gonulden calisacagim ins. aday olmassada gine OYUM AKP YE BİZ ADAYA DEGİL DAVAYA HİZMET EDERİZ.ANLAYANA

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neyyyyyyy

erdal k
19 Şubat 2015 Perşembe 10:50

aman başkanım gelmeyin gerek yok genç siyasetçi istiyoruz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

büyük başkan

Ahmet Bademci
15 Şubat 2015 Pazar 17:35

Isparta için gelecek için size ihtiyacımız var Başkan'ım

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir

1
15 Şubat 2015 Pazar 16:01

akp en fazla bir vekil, süleyman soyluya hayırlı olsun. gerisi temayül yalanları. reklamlardan sonra sandıkta görüşürüz. 1 vekil ısparta 192 vekil türkiye geneli akp tahmin. hdp barajı 65 veya 66 alarak geçiyor. nevruzda özerklik ilanını tekrarlayacaklar. belediye başkanlarından sonra 10 il için valilerini atadılar. sıra vekil seçiminde

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ata sporumuz güreş

güreş il temsilcisi süleyman sayar
15 Şubat 2015 Pazar 14:57

1923 ten bu yana ıspartalı birtane güreş antrenörü yoktu sayın vekilim haydar kemal kurt girişimleriyle 25 tane güreş antrenörümüz oldu 10 tane ıspartalı milli sporcumuz oldu bu antrenörlerimiz ilçelerde antrenörlük yapmaktadır ve maaşlarını almaktadır ıspartada ata sporumuz güreşe emeği olan haydar kemal kurt teşekkür ederim ıspartaya sahip olan sözünün eri adam gibi adam sayın vekilim allah yar ve yardımcın olsun yolun hep açık olsun böyle vekillere sahip çıkalım.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Basarilar

Bereket
15 Şubat 2015 Pazar 14:49

Sayin vekilim hüyüklüden selamlar,destegimiz seninle!

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam gibi adam

Bayram
15 Şubat 2015 Pazar 14:44

4 gözle bekliyoruz vekilim! Mevcutlardan çok daha iyisin. Kimse milleti takmazken sen bu milletle ilgilendin. Ispartaya ve yalvaça yaptığın hizmetleri unutmadık. Devlet hastanesinde şifa bulduk sayende.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başı

Zurnacı
15 Şubat 2015 Pazar 14:27

Senin neyine vekillik. Git sen tavlanı kökenini oyna.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

temayül var kardeşim

aday adayı?
15 Şubat 2015 Pazar 12:36

süleyman soylu, s sadi bilgiç aday gösterilecek. aday adayları temayülden çıksada şaka yaptık diyorlar. beşir atalay tüm listeyi aksaraya sun bile. başbakan kontejanını 50 kadar kişi içinden 400 vekil hedefi denklemini çözersen ısparta 1 zorlarsa 2 vekil ancak çıkar. benim kanaatim sadece süleyman soylunun yeri garanti. bilgiç bile vedalaşacak, özel recep kendini belediye başkanlığına adaylık için hedef biçti bile. anlamadığı halde inşaat işlerinden konuşmuş, ki hukutan zaten çöktü.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZORRR

emin ,mevlüt ,h.hüseyin,mustagbey, süleyman ,murat
15 Şubat 2015 Pazar 11:26

yalvaç ne seni ne de tekoşu istemiyorki ısparta istesin siz adaylaıgınızı koydugunuz anda akp yalvaç bölgesinde bitmiştir insanları nefret ettirdiniz be çekilin gidin yahu istenmiyorsunuz ANKARA ISPARTA DUYUN YALVAÇ BUNLARI İSTEMİYOR ....

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

4 YIL KISA SÜRE

MEMLEKETLİN
15 Şubat 2015 Pazar 11:15

Eeeee Sayın vekilim gene karşılaştık. Özünde iyi adamsın. Çalışkansın. Fakat vekil olunca senin için çalışan ağır başlı insanları çabuk unuttun. Gittin Partimize oy bile vermeyen insanları baş tacı ettin. tüm içtenliğimle söylüyorum ki tekrar seçilirsin. fakat aynı hatayı bir daha yapma. Adam kriterin şu olsun. Ak Parti iktidarda olsa bu adam gene benimle olur mu diye düşün. Akıllı adamsın bunu bilirsin. Şüphen varsa vur tekmeyi. Yalakaları etrafından uzaklaştır. Saygılar.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bıktık artık

Bıkkın
15 Şubat 2015 Pazar 11:02

Nasıl efsane pardon. Isparta'da var mı iz bırakan bi eseri. Yeni yüzler istiyoruz milleti fırçalıyon soğuk mizaçlı insanları değil

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mevcutların en iyisi

Gözlemci
15 Şubat 2015 Pazar 00:48

Nerdeyse AKP aday adaylığı için üç düzine insanın adı geçiyor. Rantçılar kuyruğa girdi. Üç düzine insan yerine tek Haydar Kurt yeter. Zaten bu seçimde akp en çok bir alır.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Köylüm

Kuyucaklı
15 Şubat 2015 Pazar 00:36

Yakinen tanırım kendisini. Macerası kuyucak beld adaylığıyla başladı Allah nasip etti vekilliği gördü.. İnşaAllah tekrar seçilir. Yalvaç için yaptırılan hastane ilkokul plaj büyük emeği vardır.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

fert
15 Şubat 2015 Pazar 00:28

Ispartanın sana ihtiyacı var diye yorum yapana çok güldüm. Hangi ıspartanın ihtiyacı var kardeş.Kendini boşa kandırma.Kimsenin ihtiyacı felan yok.Ispartada halkın konuştuğu artık yeni yüzler görmek istiyoruz şeklinde.Biz yeni yüzler yeni insanlar görmek istiyoruz.Eskileri istemiyoruz.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekliyoruz

dirilis
14 Şubat 2015 Cumartesi 23:59

Ispartaya aşık adam seni bekliyoruz. Vekil iken ve vekillikten sonra ıspartaya olan ilgisi hiç bitmedi. Hemşerilerinin dertlerine sürekli çare bulmaya çalıştı. Allah yardımcın olsun.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Şafak
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:13

Isparta'nın sana ihtiyacı var.Hayırlı olsun!

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

Zurnacı
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:13

başarılar dilerim. mevcutlardan çok daha başarılı buluyorum.Boşa vakit geçirme,vatandaşın yanında ol bu yeter. Sonuca ulaşacağına inanıyorum Haydar bey.

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Yasin
14 Şubat 2015 Cumartesi 18:13

Haydar bey dava adamı ve çalışkan birisidir.Bu nedenle oldukça avantajlı.Teşkilatçı olmasıda bir avantaj.İlk dönemde bile pek çok hizmete imza attı.Bu defa çok daha yararlı olacağına eminim.Başarılar.

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

efsaneeee

hasanhasan
14 Şubat 2015 Cumartesi 17:27

neyin efsanesı bunlarda hiç yüz yokmu kardeşim ne yaptı ıspartaya ne yaptıda efsane oldu

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaldırmaz

yalvac
14 Şubat 2015 Cumartesi 17:22

şu anda yalvactan akp den 3 mhp den 1 chp den 1 aday var bu adaylardan 2 si millet vakili olur nevzat korkmaz ile irfan bakır

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

DERS OLMUŞTUR

AK PARTİLİ
14 Şubat 2015 Cumartesi 16:26

Efsane mi bilmiyorum, inşallah tekrar seçilir. Fakat İnşallah yaptığı hatalardan ders almıştır. Yanında gezdirdiği adamların çoğu dava adamı olmadığı gibi hep yabancı idi. Öğretmeneviden çıkmazdı.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

istemiyoruz

mert
14 Şubat 2015 Cumartesi 16:24

Ben ak partiliyim.Aday gösterilsin.Oy verirsem ve çevreme oy verdirtirirsem bana ne derseniz deyin. Kimseye oy verdirtmem.

16 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vefa

Vatandaş
14 Şubat 2015 Cumartesi 15:54

Bunlar seni arattılar vekilim.

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla