visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA HALK OTOBÜSLERİNDEN 2 ÖNEMLİ ADIM

Isparta Halk Otobüslerinden 2 önemli adım
28 Mart 2016 Pazartesi 12:57

Isparta Halk Otobüslerinden 2 önemli adım

Isparta Halk Otobüsleri Kooperatifi, 2 önemli adım atıyor.İlk olarak SDÜ Doğu ve Batı yerleşkesinde öğrencilerin önceden kart okutup içerisine girebileceği havuz sistemi kurulacak. Otobüs durağa yanaştığında vakit kaybedilmeyecek. Ayrıca Kooperatif SDÜ yönetiminden de 2 yıllık kaptanlık bölümü açmasını istiyor.

 

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın desteğiyle araç filosunu yenileyip, modern ve son teknolojik otobüslerle ulaşım hizmetini yapmaya başlayan Halk Otobüsleri Kooperatifi, yeniliğe doymuyor. SDÜ öğrencilerinin şehir merkezinden-üniversiteye ulaşımında hizmet kalitesini artırmak ve zaman kaybını önlemeye yönelik projeler geliştiren Halk Otobüsleri Kooperatifi, bu konuda 2 adım attı. SDÜ Rektörü ile görüşen Halk Otobüsleri Kooperatifi Yönetimi, Doğu ve Batı Yerleşkesi'nde öğrencilerin otobüslere binerken yaşadığı zaman kaybını ve sıra bekleme mağduriyetini önlemek için havuz sistemi kurmaya karar verdi.

 

HEM KIŞ HEM YAZ ÖĞRENCİLER İÇİN RAHAT BİR ORTAM OLACAK

 

Kooperatif Başkanı Yavuz, şu açıklamayı yaptı:"Rektörbeyle bir görüşmemiz oldu. Rektör Yardımcısı Nihat beyi görevlendirdi. Yapıİşleri Daire Başkanlığı'nda görüşmemiz oldu. Doğu ve Batı yerleşkesinde havuzoluşturacağız. Havuzun içerisine giriş için köşeye 2 tane vadilatör koyacağız.Vadilatörünü okutan içeriye girecek. Körüklü otobüsümüz yanaştığı zamanhavuzdaki yolcular hemen binebilecek. Şu an otobüslerimizin yolcuyu aldı, sonrahareket ettiği deyinceye kadar 11 dakika geçiyor. Bu sistemi oturtursak zamantasarrufundan ötürü 1 saatte 6 otobüsümüz boşa çıkıyor. Üstünü kapacağız. Hemkış hem yaz öğrenciler için rahat bir ortam olacak. SDÜ birkaç yerden örnekproje için teklif almış. Biz maliyetini üstleneceğiz. Öğrenci havuzun içindekartını okutmuş bekliyor olacak. Hizmet kalitesi artacak."

 

KAPTANLIK BÖLÜMÜ AÇILMASI GEREKİYOR

 

Öte yandan Halk Otobüsleri Kooperatifi, hizmet çıtasınınyükseltilmesi amacıyla üniversitede 2 yıllık kaptanlık bölümü açılmasını talepetti. Yavuz, "Ticaret ve Sanayi Odası Başkanımız Şükrü beyle birliktesayın rektörümüzle konuştuk. Üniversitede 2 yıllık kaptanlık bölümü açılmasınıistiyoruz. Uygulamalı ders için 2 otobüs tahsis edeceğiz. Eğitim almış şoförlergelsin, burada çalışsın. Bu bölüm tek Türkiye'de Kocatepe Üniversitesi'nde var.Ulusoy falan oradan şoför alıyor. İş garantili bir okul olacak. Üyelerimizinkatkısı ile öğrencilere burs vermeyi bile düşünüyoruz. Eğitimi alıp gelsinler.Giyimi, kuşamı, davranışları ile öfke kontrolü alınmış bir şoför olsunistiyoruz. Çıtamız o zaman daha yükseğe çıkacaktır" dedi

Hatalar çok..

Alemdar Savlı
29 Mart 2016 Salı 11:21

18 No'lu Halk Otöbüsleri Kopp. Başk. Mehmet bey gecikmeden Öğretmen evine gelen ve engelli haline düşmüş Emekli Öğretmen Ramazan Korkmaz dan özür dilemeli. Tüm raporlar ve tedavi süreçleri 25 Ocak 2016'ya göre Gülkent Devlet hastanesinde mevcut.Savsaklamak kooperatifinize yakışmaz..Askerlik Şube önündeki durakta8 Anadolu Mah.Halk halk dolmuşu:Saat 15: 30 (25 Ocak)halk otobüsü Hocanın ayağını çiğneyip üç parmağını ezmiş.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akoluk camii, mola ve WC noktası olmuş

Esyab
29 Mart 2016 Salı 08:44

Yahu kullanıyorsunuz bari orayı adam gibi modernize edin, bir görevli koyun, belediyeye söyleyin oraya bir çeki düzen verilsin. Yolun ortasına otobüs bırakıp gitme işine bir son verilsin rastgele

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

RAYLI ULAŞIM

HAKAK ANTALYALI
29 Mart 2016 Salı 08:27

raylı ulaşım uucuz, temiz, güvenli ve modern. BELEDİYE BAŞKANINA DUYURULUR.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DENETİMSİZ İŞLETME

ahmet maranki
29 Mart 2016 Salı 07:06

MERAK EDİYORUM HALK ZABITA DENETİMİ DİYE BİR ŞEY YOK.ARABALAR PİS-İÇLERİ DEZENFEKTE EDİLMİYOR.CAMLAR HAKEZA.ŞÖFÖRLER ARTİS-VATANDAŞA DAVRANIŞ ÇOK KÖTÜ DENETLENEMEYEN HER HALDE ÇOK ÖNEMLİ DERİN SEBEBLER VAR.SAYIN YUSUF BAŞKAN BU KONU ÖNEMLİ.ÜZERİNE DÜŞELİM.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Sizi Kahretsin

Objektif
29 Mart 2016 Salı 01:48

Bir halk otobüsü aynaya bakmadan duraktan ansızın yola çıkıyor bir aracımızın sağ aynasını kırıyor hiç bozuntuya vermeden devam ediyor durakta bizim şöförümüz yakalıyor neden dikkatsiz çıktın bak bana çarptın dediğinde sende yanındakine çarpsaydın dediğine şahit oluyoruz. Başka bir aracımıza park halinde çarpıp kaçıyor gıyaben teşhiz ettik işletmeye davet edildik 5 şöför ve eli telsizli bir yönetici üstümüze yürüdü. Bu örneklerden o kadar çok varki. Kısaca Allah sizi kahretsin.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnsan gibi davransınlar

Grafiker
28 Mart 2016 Pazartesi 23:35

Arkadsşlara katılıyorum.ısparta belediye halk otobüsü şöförleri önce insanlık dersi alsınlar.benim ve çevremde çok kişiyle problemleri oldu şikayet ettiğimiz halde gereği yapılmadı.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan Başkan!..

Kadir Alan
28 Mart 2016 Pazartesi 20:08

İyi de, ama ya soförleriniz!.. 25 Ocakta bir emekli öğretmenin ayağının üzerinden dikkatsiz soförünüz teker geçirdi. Adam Halk otobüslerinin yapısına leke getirmemek için yaşlı öğretmen sikayetçi olmadı. Gülkent Devlet hastanesinde nöbetçi acil servis doktoru şikayetçi olalım mı dediğinde; emekli öğret. Ramazan KORKMAZ "Hayır.. Şikayetçi olmam Halk otobüsleri Kooperatifi iyi çalışıyor,leke getirmeyeyim" yaşlı Hoca öğretmen evine sekerek geliyor. Engelli değnekle..

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şoförlere Dikkat

Kibar Vatandaş
28 Mart 2016 Pazartesi 17:22

Sayın Başkan;biliyorum, siz Isparta halkının daha iyi hizmet alması için çaba sarf ediyorsunuz. Ancak; şoförleriniz sizin kadar kibar ve saygılı değil. Trafikteki diğer sürücüleri adam yerine koymuyorlar.Duraklardan hareket ederken, arkadan gelen araçların geçiş hakkını hiçe sayarak, tehlikeye maruz bırakıyorlar. Lütfen; şoförlerinize eğitim verin ve kuralları ihlal edenleri çalıştırmayın.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

46 nolu hat

sdü ali
28 Mart 2016 Pazartesi 16:12

46 numaralı hattın sefer sayısı artırılmalı. çok mağdur oluyoruz. neden artırılmıyor??.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AA

AA
28 Mart 2016 Pazartesi 15:56

okulu bitiren kaptanların maaşı ne kadar olacak

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

önce şöför

ayşee
28 Mart 2016 Pazartesi 14:36

Öncelik insanlara olan davranışlarının değişmesi otobüslerin yenilenmesinden önce şöförlerin müşterilere düşman gibi davranışları kavgaları,görüp durmamaları,dursalarda otobüse binen kişiyle tartışmaları inmeden hareket etmeleri.......Kısacası bi zahmet önce şöförlerin eğitilmesi gerekiyor.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tuvalet

alaybey
28 Mart 2016 Pazartesi 14:01

sayın başkan altın başak okulunun arka tarafına otobüsler park ediyor bunda bir sorun yok. yalnız oraya bir tuvalet yapılmış hiç yakışmamış kapısı falan yırtık ögrencilerin gözü önünde hiç yakışmamış helede sizin gibi siyasi kimliği olan birine.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla