visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA HABERLERİ BOMBA 32'DEN ALIYOR

ISPARTA HABERLERİ BOMBA 32'DEN ALIYOR
29 Mart 2016 Salı 23:48

ISPARTA’DA üniversite öğrencileri tarafından yapılan anket sonucunda BOMBA 32 Haber Sitesi en çok tanınan ve takip edilen haber sitesi çıktı.

Isparta’da "YEREL HABER PORTALI” en çok takip edilen haber sitesi anketi yapıldı. Isparta’da vatandaşlara yöneltilen 16 sorudan biride şehrinizle ilgili gelişmeleri nasıl takip ediyorsunuz sorusu oldu. Bomba32 Haber Sitesi ise en çok takip edilen haber sitesi oldu.

BOMBA32 : %30

HABER32 : %21

KANAL32 (WEB : %15

AJANS32 : %11

GÜL32 : %10

POSTA32 : %5

MEDYAAKDENİZ: %4

DİĞERLERİ : %4

HELAL OLSUN

vatandaş
30 Mart 2016 Çarşamba 21:31

Ajans32'ye kapak olsun !

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞARI NIN SONU

RAMO
30 Mart 2016 Çarşamba 01:25

HAKLI GURUR TEBRİKLER.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla