visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA GÖKÇAY’DA FUHUŞ'A BASKIN!

Isparta Gökçay’da Fuhuş'a Baskın!
09 Ağustos 2014 Cumartesi 15:08

Isparta Gökçay Mesireliği’nde bir oto içersinde fuhuş yaptığı iddia edilen 2 kişi ile olaya aracılık ederek, yer temininde bulunan 1 kişiye, Isparta Ahlâk Polisi tarafından baskın yapıldı. Olayda gözaltına alınan 1 kişiye işlem yapıldı.

Isparta Gökçay Mesireliği’nde otomobilde fuhuş yaptığı iddia edilen 2 kişi ve aracılık ile yer temininde bulunan bir kişi yakalandı. Edinilen bilgilere göre, kentte fuhuşa aracılık ve yertemini sağlayanları engellemek adına çalışmalar yürüten Isparta Emniyet Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı Ahlâk Bürosu ekipleri, aldıkları istihbari bilgiler doğrultusunda harekete geçti. Gökçay Mesireliği’nde bir otomobil içersinde fuhuş yapıldığı bilgisi üzerine düğmeye basan Ahlâk Bürosu, baskın düzenledi. Yapılan çalışmalarda para karşılığı fuhuş yaptığı iddia edilen T.B. isimli kadın,ilişkiye girdiği öne sürülen R.G. ile aracılık ve yer temini sağlayan Ö.Ç. isimli şahıs yakalandı.

 

Konuyla ilgili 3 şahıs gözaltına alınırken, Ö.Ç. isimli şahsa, ‘Fuhuşa aracılık etmek ve yer temininde bulunmak’ suçlarından işlem yapıldığı ve akabinde adliyeye sevk edildiği öğrenildi.

kaosa

bojuware 201
22 Ağustos 2014 Cuma 17:07

varlık zuhureti dana ****una emsal zavallı neyi eleştirirsin neyi översin senin görüşün. LAKİN öyle nohut beyninle senin zina velet olmanı engelleyen kişi ve düşünceye dil uzatma. Bu denyo site bizim %90 yorumları yayınlamazken aynı dna mahsulüsünüz demekki senin sap yiyip saman çıkartığını yayınlıyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk cevabini verdi ne konuşuyorsunuz siz

kaos
22 Ağustos 2014 Cuma 13:54

Herseyin faturası ni devlete kesen gerizekalı lar Kemalist ler devlet ne yapsin sulara şap mi atsin ...bu millet sizin devrinizi de gördü zamaninda asil ahlaksız olan sizlersiniz. ..

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne garip

yargıç
21 Ağustos 2014 Perşembe 13:29

Yapılan yorumları beğenmiyenler. AKP zihniyetini geldikleri yerleri yaptıklarını anlatınca beyenmiyorsunuz. Kalkıp fuuş vs olumsuzlukları eleştiriyorsunuz. Ona oy veriyorsunuz. Karakter o riyakarlık diz boyu. sizler bukelamunmusunuz nesiniz. zavallı andavallar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

lafımı olur.

yargıç
16 Ağustos 2014 Cumartesi 10:42

Milenyumun nesili neyi eleştiriyorsunuz insanları ekonominin ****tanlığında fuuşa zorlayan AKP yimi yoksa Ahlak üzerine ahkam kesmeyimi 80 yıllarda iktidarın zihniyeti merdiven altı yerlerde cemaat vs ayaklarında küçük çocuklara doğudan gelen pğis sarıklı çarıklı kokarlarla fiili livata yapardı Adliye arşivlerine bakın.Genelevleri kapatma şovu yapan iktidar onların arka bahçesinin hırsız çocukları. Allah diyorki vay o namaz kıldığını zannedenler. İşte onlar bunlar. Sizde bunlara oy verdiniz.

3 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

komşuda ne oliy

ali veli
13 Ağustos 2014 Çarşamba 00:50

dünyanın en eski mesleği ve müşterisi bu mu mesele yanı başımızda ırakta suriyede dünyanın her tarafından gönderilen işid li yobaz eli kanlı vahbi yağmacı sürüleri tavuk keser gibi insan kesiyorlar biz ne ile uğraşıyoruz iç savş en kötüsü ülkemizi suriye gibi mahvoldunu bi düşünün ya vallada billada 30 tane ışıdli ıspartada tipi bozuk diye 5 10 kişi kesse koca şehir boşalır gider komik gibi ama musul ortada işallah asker uyumuyordurda şu işıd belasının türküyedeki uyuyan hücrelerini izliyordur

3 Beğendim
70 Beğenmedim
 
Yanıtla

fotolar

mehmet
13 Ağustos 2014 Çarşamba 00:18

gerçek mi ya ısparta bildiğin sınıf atlamış :D

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilemessin

Mustafa
10 Ağustos 2014 Pazar 10:19

O gökcayda neler neler dönüyo bilemesssin bi o arabada deilki genelde hepsinde oluyor

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SUC VE SUCLULARLA MÜCADELE !

ISPARTA HALKI
09 Ağustos 2014 Cumartesi 23:27

HÜKÜMET DÜN ASKERLE BUGÜN POLISLE UGRASMAKTAN , ÜLKEDEKI SUC VE SUCLULARLA MÜCADELEYE VAKTI KALMIYOR NE YAPSIN !

11 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

milletin

milletin
09 Ağustos 2014 Cumartesi 22:50

şeyettiğine niye karışıyonuz bilader sizmi cehenneme gitceksiniz sizene allahın s..tir ettiği yerde kimsenin görmediği yerde ediyorlar zaten

7 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

emniyet

misafir
09 Ağustos 2014 Cumartesi 22:07

gökçay ve kirazlıdere bölgesinde emniyet tedbir alması gerekiyor araçlarda alkol alınıyor birde fuhuş :)

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Orası 24 saat açık genel ev

Kirazlıdere
09 Ağustos 2014 Cumartesi 20:08

Kirazlı dere 24 saat açık genel ev gibi zaten dağlar çayırlar arabaların içi heryer.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla