visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA FLAŞ GELİŞME

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA FLAŞ GELİŞME
27 Nisan 2016 Çarşamba 12:04

Isparta merkezli 3 ilde "Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY)" yönelik operasyonda gözaltına alınan 21 kişi sağlık kontrolünden geçirildi.

İŞTE FOTOĞRAFLAR

 

BIRAKIN BU İŞLERİ

xxx323232
28 Nisan 2016 Perşembe 14:06

Burda öyle falş başlıklar caps lerle haber yaparak bu ve bunları kimlerin bütüttüğünü unutturamazsınız,gölgede bırakamazsını."N e istedinizde vermedik" diyenler acaba neler verdiler.bunun sorumlusu kim.birilerinin kininden kaynaklısaçma operasyonmlarla iş mi başardık sanıyorsunuz.tıbki ergenekonda olduğu gibi bunlar da 3 yıl sonra boş çıkacak ve bu ülke bizlerin paralarından tazminat ödemeyte devam edecek.unutmayın adalet herkese lazım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

es
28 Nisan 2016 Perşembe 08:41

O kadar insanın ahını aldılarki okadar insanın gözyaşını döktürdüler ki elbet bir gün hak yerini bulacak

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sobe

kim olduğunu bilen biri :)
27 Nisan 2016 Çarşamba 16:35

ben kimim diye oyun oynayan m.u. millete iftira etmekten doç. olamamış birisin. bak sobelendin :) istediğini sana vermediler diye kimseye iftira etmene gerek yok. otur çalış, senin de olur :)

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sobelendin M.U.

M. U.
27 Nisan 2016 Çarşamba 16:33

Sen Kimliğini araştıracağıma otur çalışmalarını tamamlayıp Doç. Olmaya bak. Sen de Gücüne güç kat. Bir bölüm başkanlığı için bile ne fırıldaklar çevirdiğini bilmeyen yok.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum yapmayın

esma güllüoğlu
27 Nisan 2016 Çarşamba 16:15

bilmeden yorum yapmayın uysal sizi döver haaa

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nerede

aaaaa
27 Nisan 2016 Çarşamba 14:29

rintintin nerede

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

her şeyin zamanı vardır

sade insan
27 Nisan 2016 Çarşamba 14:11

Allah kimin hakkını kim yediyse tez zamanda geri versin inşallah .

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilmem

Benim ben
27 Nisan 2016 Çarşamba 14:03

Sen babası belli olmayan bi şeysin nerden bilelim kimsin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim acaba

:)
27 Nisan 2016 Çarşamba 13:24

Sen biliyor musun ki kim olduğunu. Annen de karıştırıyor olabilir kimden olduğunu senin.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bil bakalım kimim

sayın sayın
27 Nisan 2016 Çarşamba 13:01

gücünün neresindesin, fırıldak talip.menfaat ve hırsın uğruna her pisliğe bulaştın. şebekenin tam ortasındasın. ibicioğlunun yanındaki ranza boşmuş.sabırsızlıkla seni bekliyor. eleman devşirirken her türlü yardım ve desteği yaptın. kendi ifadenle 400-500 kadar eleman alımını itiraf etme din mi?

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öcan

Adem Ademoğlu
27 Nisan 2016 Çarşamba 12:51

Erdal Dikmeni daha çok basın.... Fen edebiyatta yapmadığı rezalet yoktur.. .

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkürler bomba32

Bomba32 okuru
27 Nisan 2016 Çarşamba 11:52

Teşekkür ederiz fotoğrafları yayınladığımız için, sabırsızlıkla bekliyoruz :)

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilirim

yorumcu
27 Nisan 2016 Çarşamba 11:38

allah kitap din diyerek bu miletin hak hukukunu kim yedi ise allah onların belasını versin devletin içinde çöreklenipte kim abisinin efendisinin sözünü tutup bu millete hainlik ettiyse allah onlarında belasını versin bu devlet kolay kazanılmadı bu itibarla devlete çöreklenen her türlü cemaat camia ne varsa yok edilmelidir sayın cumhurbaykanımızı destekliyor yanında duruyorum saygılarımla

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

sdü
27 Nisan 2016 Çarşamba 11:36

bu kadar deşifre etmek ne kadar doğru ?????????

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hocam

Serdar
27 Nisan 2016 Çarşamba 11:27

Talip Hocam biz öğrencileriniz olarak sizi çok iyi tanıyoruz. İnsanlığınızı, hocalığınızı, bugün itham edildiğiniz parelel ile uzaktan yakından hiç bir bağınızın olmadığını biliyoruz. Umarım bu devlet de anlar.

7 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla