visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA ARANIYORDU KENDİSİ TESLİM OLDU

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA ARANIYORDU KENDİSİ TESLİM OLDU
29 Nisan 2016 Cuma 14:15

ISPARTA merkezli düzenlenen FETÖ/PDY operasyonunda 23 kişi gözaltına alınmış 1 şüpheli için arama kararı çıkmıştı. O şüpheli ise kendisi Cumhuriyet Başsavcılığı’na gelerek teslim oldu.

ISPARTA merkezli düzenlenen FETÖ/PDY operasyonunda gözaltına alınan 23 kişiden 9’u tutuklanmıştı. Operasyon kapsamında ise 1 şüpheli aranıyordu. O şüpheli A.Y. ise Cumhuriyet Başsavcılığı’na gelerek teslim oldu.A.Y. ifadesinin alınmasının ardından sevk edildiği mahkemece serbest bırakıldı.

Öte yandan dün ifadesinin ardından mahkemeye sevk edilen son kişi A.Ş’de serbest bırakıldı. Böylece FETÖ/PDY operasyonunda gözaltına alınan 24 şüpheliden 9’u tutuklandı. 15 kişide serbest bırakıldı 

yaw He he

Ali Er
01 Mayıs 2016 Pazar 20:59

Eski yönetime yakın olanları fetocu diye fişleyip, emniyete operasyon yaptıranlar sıra size de gelecek

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanki

KEMAL
01 Mayıs 2016 Pazar 00:19

SDÜ günah keçsimi,yapılanma sadece sdü demi,başta diyanet olmak üzere,meb,yargı,sağlık... sektörleri ne olacak,hedefmi saptırtılıyor,aklımızla dalgamı geçiliyor

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kötü insanlar bunlar.

çok şükür.
30 Nisan 2016 Cumartesi 23:43

17 aralık hükümete darbe girişimine kadar gülen cematinden olmak ,gülenci olmak bir modaydı.Cematçi olmakla övünüyorlardı17 aralıktan sonra niyetleri anlaşıldı ve çok şükür AK PARTİ önlemini aldı ve suçlu oldukları ortaya çıkt ve şimdide yakalanıp içeriye atılıyor çok şükür.Yoksa bunların hakından gelinemezlerdi.Devletin kurumlarında bu gülenclerden çokça var ve hepside dillerini yuttular,dillerini bir yerlerine soktular.Çok yaşa AK PARTİ!!!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

inşallah.

okuduk.
30 Nisan 2016 Cumartesi 15:30

fetöcülerde her türlü yalan,iftira,ilenmek,beddua etmek ,kumpas var.17-25aralık öncesine kadar bu milletten zekat,fitre,bağış ve himmet adıyla çok para topladılar,milletin kanını emdiler,topluma ve kurumlarda çalışan memurları korkuttular.Allaha şükür AK PARTİ bunların hakından geldi ve bu cemaatin adamları elbette cezasını çekecek.Sağlık ve milli eğitimdeki fetöcülere ne zaman sıra gelecek?

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

cezalarını çeksinler.

b.
30 Nisan 2016 Cumartesi 15:30

fetöcülerde her türlü yalan,iftira,ilenmek,beddua etmek ,kumpas var.17-25aralık öncesine kadar bu milletten zekat,fitre,bağış ve himmet adıyla çok para topladılar,milletin kanını emdiler,topluma ve kurumlarda çalışan memurları korkuttular.Allaha şükür AK PARTİ bunların hakından geldi ve bu cemaatin adamları elbette cezasını çekecek.Sağlık ve milli eğitimdeki fetöcülere ne zaman sıra gelecek?

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir garip is

Munzevi
29 Nisan 2016 Cuma 18:15

Bu nasil bir is ki hepsi adi soyadi unvani ve resimleri ile tanitildi ama yerel butun haber sitelerinde bu kisi sadece bas harfleri ile yaziliyor aklim almadi da?

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla