visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA 2 KİŞİ DAHA TUTUKLANDI

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA 2 KİŞİ DAHA TUTUKLANDI
27 Nisan 2016 Çarşamba 16:11

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığınca FETÖPDY’ye yönelik düzenlenen operasyon kapsamında gözaltına alınan şüpheliler sağlık kontrolünden geçirildikten sonra tekrar Emniyete götürüldü. Daha sonra ise 21 şüpheliden 7'si adliyeye sevk edildi.

7 şüpheliden 3'ü savcılıkça serbest bırakılırken, aralarından SDÜ eski Özel Kalem Müdürü Yasemin Tarcan ile beraber Doç. Dr. Efkan Uz, Doç. Dr. Erdal Dikmen ve Osman Özdemir tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edildi. 

Şüphelilerden Yasemin Tarcan ve Osman Özdemir adli kontrol şartıyla serbest bırakılırken, Doç. Dr. Efkan Uz ile Doç. Dr. Erdal Dikmen tutuklanarak cezaevine gönderildi.

14 şüphelinin ise emniyette işlemleri devam ederken, YARIN (28 NİSAN PERŞEMBE) mahkemeye sevk edilecekleri öğrenildi. 

 

İnsan olmak

Tarafsız ve vicdanlı
29 Nisan 2016 Cuma 09:08

VİCDANLARIN kör olmadığı ahlakın kirlenmediği toplumlarda hiçbir kimsenin devlete ve millete karşı suç işleme imtiyazı-ayrıcalığı yoktur.Aynı şekilde devlete ve millete karşı suç işleyen kanı bozuk ****leri de hiçbir devlet yetkilisinin koruma ve kollama suçunu örtbas etme hakkı ve yetkisi yoktur.Halböyleyken bu bizim güzel ülkemizde devleti ve milleti kazıklayan kanı,ahlakı ve tohumu bozukları koruyup kollayan,suçlarını örtbas eden milletin makamlarını ele geçirmiş o kanı bozukların aynıları

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorumcu

neler yapmadılar ki!
28 Nisan 2016 Perşembe 14:40

Bu fetö'cüler neler yapmadılar ki. evlerinde, yurtlarında kalan öğrencilere sınav sorularını verdiler, sınıfta kalacakları yerde onları geçirdiler. her türlü hile ve oyunu yaptılar ve buna da hizmet için dediler. devletin üniversiteye verdiği araştırma ve geliştirme paralarıyla nerelere gitmediler ki. gezdiler oradaki okullarına gittiler. üniversite hastanesinden 13-14 trilyonu aşırdılar, hizmet adına buhar ettiler. bunun karşılığıda bunlar neler almadı ki! doçentlik, profluk neler!

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakan

hakan
28 Nisan 2016 Perşembe 11:42

abdest tası gümüşten yeni gelmiş sohbetten beni sohbete alıştıran senin fetöş enişten parelellim yaallah.okumacı kızlar paralellim yaallah yazıcılar paralellim yaallah :)

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAPCILAR-TİNRCİLER CİRİT ATIYOR

Hakan - SDÜ Hukuk öğrencisi
28 Nisan 2016 Perşembe 09:55

Yüzlerce öğrenci hap kullanıyor, esrar kullanan var. Tabi bunları satanlar var. Ama polis bunları yakalamak yerin hocaları topluyor. Savcıda içeri atıyor. Hocaları içeri atmak büyük kahramanlık olunca hapçılar kimin umrunda. Soruşturma için gözaltıya ihtiyaç olmayan çağrı pusulasıyla ifadeye gitmesi gerekenleri gürültüyle toplarsan bütün becerksizliklerin, ihmallerin unutulur görülmez. Okuduğumuz hukukla savcının yaptığı hiç uymuyor. Savcı hangi ülkenin hukukunu uyguluyor?

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

martı

xXx kornişon xXx
28 Nisan 2016 Perşembe 09:28

martılar çok yalnız...

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

MENDAKDUKKA

AHMET AHMETOF
28 Nisan 2016 Perşembe 07:28

E FETİŞCİ KARDEŞLER DAHA ISPARTADA İNİNİZE GİRİLECEK.ŞU AN KERMESLERİ YAPAMADIKLARINDAN KENDİ ARALARINDA EV TOPLANTILARINDA YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR.BEN SİZLERİN YÜZÜNDEN MESLEĞİMDEN OLDUM.YALANCILAR.EMNİYETE TEŞEKKÜRLER.YÜRÜ ALPER BEY KİM TUTAR SENİ YANINDAYIZ.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Amon

Ketum
28 Nisan 2016 Perşembe 01:45

Ankaranin dikmeni. Beter ol.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdü

Sdü
27 Nisan 2016 Çarşamba 23:10

Ne hallere düşürdünüz insanları. Allahım herkesi evine , ailesine kavuştur....

6 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

Patavatsızlar

Objektif
27 Nisan 2016 Çarşamba 22:32

Günde 5 vakit secdeye giden ancak çıkarları uğruna hak hukuk tanımayan bu adamları ancak içerdeki kurallar terbiye eder. Devletten aldıkları maaşla kibirlenip, Devletin içinde devletten güçlü olduklarını iddea eden bu kuralsız patavatsızlar hepinizde içeri bay bay.

27 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla