visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:39

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA FLAŞ GELİŞME!

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA FLAŞ GELİŞME!
05 Haziran 2017 Pazartesi 14:34

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA FLAŞ GELİŞME!

Isparta'da görülen 129 sanıklı FETÖ davasının bugünkü duruşmasında şok gelişme yaşandı. Duruşmada, İddia makamı, bylock kullandığı espit edilen sanıkların mesajlaşmaların içeriğinin incelenmesine ilişkin taleplerin reddini istedi.  İddia makamı ayrıca, geçen duruşmadaki esasa ilişkin mütalaasında bazı değişikliklere gidilmesini talep ederek sanık Mustafa Altıniş hakkında örgüte yardım yaptığı anlaşıldığından cezalandırılmasını hakkındaki tahliye talebinin devamını, eski Isparta Valisi Memduh Oğuz, hakkında şantaj suçlamasına yönelik verilmesi istenen cezanın artırılması, aralarında Eski SDÜ rektörü Hasan İbicioğlu, Örgütün Isparta İl İmamı olarak gösterilen Osman Demirhan’ın da bulunduğu bazı sanıklar hakkında resmi belgede sahtecilik suçundan verilmesi istenen cezanın artırılmasını istedi.  İddia makamı geçen celsede verdiği mütalaasında sanıkların 2 ila 15 yıl arasında değişen sürelerde cezalandırılmasını talep etmişti.

 

Emniyet, MİT ve YÖK

sdü
06 Haziran 2017 Salı 05:37

Yeni yönetim fetö karşıtı olduğu algısını satarak gelmişti ama geçen iki sene fetönün altın yılları oldu.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ceza

fetö
06 Haziran 2017 Salı 01:37

arkadaş bunlar ne yaptıysa yaptı cezaları fazlasıyla verilsin bunların kadroya aldıkları nolacak sdü şirkete aldıkları adamları polis almasa yönetimin bişey yaptığı yok hepsi en iyi yerlerde çalışıyor adam polis almadan satın almada çalışıyordu düne kadar biz neyin mücadesini veriyoruz

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkı
05 Haziran 2017 Pazartesi 21:22

Bu mahkemeler uzadıkça işin suyu çıkacak verin cezalarını olay bitsin..Demek bu kadar kaldiklari konuşmuyorsa demek kabullenniyor.Suçsuzu mu kamışki halen

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tehlıkelıler

çelik54
05 Haziran 2017 Pazartesi 19:43

suçludur suçsuzdur konu ayrı ama bunların aileleri tazmınat alacaz zengın olucagız bunlar bızım için ıyı gunler demelerı nasıl bı zıhnıyetle karsı karsıya oldugumuzu gosterıyor bence

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet Uymaz
05 Haziran 2017 Pazartesi 19:37

makam mevki icin fetocularla isbirligi yapan, onlarin her dedigi elemani fakultelerine yerlestirenler de yardim ve yataklık cezasını almalı

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halkın Hakkı
05 Haziran 2017 Pazartesi 17:18

Bakıyom da kodes yaramış.Bakım iyi demi devletimin ekmegi aşı.Dert olsun insallah

7 Beğendim
69 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mahkemeyi kübra var daha
05 Haziran 2017 Pazartesi 17:13

Yaaa Allah reva kilmiyo demekki ordada goreceginiz günler var.Daha beter olun.Zerre aciyorsam.Besilik dana gibi şişmişsiniz..Ordada bakim iyi demekki..Hak hukuk bilerek yersen Allah daha belanizi verecek.Ibret alacam derken Ibretlik oldunuz.Sizi gorenler ibret alsin Fetoo da ettigini cekecek daha Allah ın mahkemesinde daha ne halt yiyeceksiniz.

6 Beğendim
68 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet
05 Haziran 2017 Pazartesi 17:05

2 ye 15 yil ceza az muebbet verilsin.

4 Beğendim
50 Beğenmedim
 
Yanıtla