visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA FLAŞ GELİŞME!

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA FLAŞ GELİŞME!
24 Haziran 2016 Cuma 14:00

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA FLAŞ GELİŞME!

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından FETÖ-PDY'ye yönelik olarak Isparta ve Süleyman Demirel Üniversitesi'nde faaliyet düzenlemek, örgütün yöneticiliği yapmak, örgüt üyesi olmak, terörizmin finansmanının önlenmesine ilişkin kanuna muhalefet etmek, örgüte yardım etme suçlamasıyla soruşturma yürütüldü.

TAKİPSİZLİK KARARI

Yürütülen soruşturma kapsamında 43 mağdur ve 37 şikayetçi, 108 kişi hakkında FETÖ/PDY üyesi oldukları, FETÖ/PDY adına suç işledikleri veya bu örgüte yardım ettikleri ve finans sağladığı iddiasında bulundu. Yürütülen soruşturmada şüphelilerden bazılarının savunması da alındı. Cumhuriyet Başsavcılığı aralarında iş adamları ve Süleyman Demirel Üniversitesi öğretim üyeleri ve üniversite çalışanlarının bulunduğu 108 kişi hakkında delil yetersizliği nedeniyle takipsizlik kararı verdi.

51 TUTUKLU

Öte yandan FETÖ-PYD'ye yönelik soruşturma kapsamında haklarında kamu davası açılan 130 şüpheliden 51'İ tutuklu, 18'i hakkında adli kontrol, 7'si hakkında da yakalama kararı bulunuyor 

sdu

Sdu
25 Haziran 2016 Cumartesi 08:17

Tıp fakultesinden Masum insanlar sikayet edilmis ama yinede adalet yerini bulmus aklanmislar. Asil paralel ile yerlesenler hala odalarinda oturup sohbetlere devam ediyorlar !!! Adaletin yerini bulacak insallah onlarinda gittikleri gunleri gorecegiz

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

iftira

ıspartalı
24 Haziran 2016 Cuma 21:51

Hep iftira zaten hiç suçlu yok

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sulandırmak

Davayı
24 Haziran 2016 Cuma 21:10

Görünen o ki paralel yapı davayı sulandırmak için daha önce kullandığı üç beş tetikçiye yüzlerce alakasız kişiyi şikayet ettirmiş. Ama devletimiz son derece hassas davrandı ve Paralelin nafile ayak oyunlarını boşa çıkardı.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Artık

Adalet
24 Haziran 2016 Cuma 18:52

Artık biraz hızlanın sabırlar tükendi bayramdandan önce çocukları babalarına kavuşturun çocukların artık yüzü gülsün onlara ağlamak yakışmıyor

10 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğu perinçek denen adam doğru söylemiş

bunlar gidici
24 Haziran 2016 Cuma 17:24

perinçek pek muteber sayılan birisi değildir ama bugünlerde itibar görmeye başladı. ben de acaba demeye başladım. yani hiç kuşkusuz olduğum hususunda da kuşkulandım. İsrail meselesi 'one munit' artık farklı tercüme ediliyor. moderatöre tepki olarak değişti, hatta bazı suçlar da sayın davutoğluna yıkılıyor. rusya uçağının düşürülmesi emrini de bizzat kendisinin verdiğini söylemişti zaten.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olacak

Ne
24 Haziran 2016 Cuma 16:00

Mahkeme başlayınca bakalım ne olacak. İçerde suçlu olanlar olabilir ama suçsuzlar da var.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla