visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 23:47

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA CUMA GÜNÜ KARAR BEKLENİYOR

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA CUMA GÜNÜ KARAR BEKLENİYOR
06 Haziran 2017 Salı 18:52

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA CUMA GÜNÜ KARAR BEKLENİYOR

ISPARTA'da 129 sanıklı FETÖ/PDY davasında artık sona geliniyor. Bu hafta Cuma Günü karar açıklanacak. Aralarında Isparta eski Valisi Memduh Oğuz, SDÜ eski Rektörü Hasan İbicioğlu gibi isimlerin bulunduğu davada sanıklar için cezanın artırılması talebi edilmişti.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından geçen yıl mart ayında başlatılan FETÖ/PDY operasyonunun ardından haklarında 'silahlı terör örgütü kurma ve yönetme', 'silahlı terör örgütüne üye olma', 'hukuka aykırı kişisel verileri kaydetme', 'şantaj', 'özel hayatın gizliliğini ihlal', 'resmi belgede sahtecilik', 'zimmet', 'icbar suretiyle irtikap', 'görevi kötüye kullanma', '6415 sayılı Terörizmin Finansmanının Önlenmesi hakkındaki kanuna muhalefet' ve 'kişisel verileri hukuka aykırı olarak ele geçirmek ve yaymak'suçlamalarıyla dava açılan 49'u tutuklu, 74'ü tutuksuz, Fetullah Gülen ile birlikte 6'sı firari toplam 129 sanığın yargılanmasına devam edildi. Isparta Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya Akşehir Cezaevi'nde bulunan tutuklu eski Isparta Valisi Memduh Oğuz, SEGBİS aracılığıyla katıldı.

Davada bugünde devam ederken, Cuma günü karar verilmesi bekleniyor. 

Tek soru

Tek soru
08 Haziran 2017 Perşembe 02:38

Yıllardır güya İslam hizmeti yapıyoruz diyen fetöcü hainlerin İslam ülkelerine kaçtıklarını hiç gördünüz mü?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kimlermiş?

Vatandaşın hası
07 Haziran 2017 Çarşamba 19:12

Tutuksuz yargılanırken tutuklanması istenen o 17 sanığın isimlerini tutuklandıklarında yazmanızı bekliyoruz.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

mobbingte

1 numara
07 Haziran 2017 Çarşamba 13:36

İbicioğlundan, çalışırken ne mobbingler yedim anlatamam hayatımı mahvetti diyebilirim,umarım oradan uzun süre çıkamaz.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla