visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:37

ISPARTA FATİH MAHALLESİ'NDE 2 OTOMOBİL ÇARPIŞTI

ISPARTA FATİH MAHALLESİ'NDE 2 OTOMOBİL ÇARPIŞTI
12 Temmuz 2017 Çarşamba 14:42

ISPARTA FATİH MAHALLESİ'NDE 2 OTOMOBİL ÇARPIŞTI

Isparta'da Fatih Mahallesi'nde meydana gelen trafik kazasında iki otomobilin çarpışması sonucunda 2 kişi yaralandı.

Kaza Adalet Sarayı ilerisinde bulunan Çelik Sitesi yakınlarında meydana geldi. İki otomobil çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle otomobillerden biri yan yattı. Kazada 2 kişi yaralandı. 




Alistikkkkk
13 Temmuz 2017 Perşembe 20:48

Gecmis olsun diyemiyorum benim evim ontaraflarda ve ****ar sarhos mekani her aksam biri birini carpar kac defa olumlu kazalarda oldu ama iste emniyet amirimizi ayakta alkisliyorum gondermedigi devriyeler icin bakalim bu durum ne kdar devam edicek .

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

FATİH
13 Temmuz 2017 Perşembe 09:34

MEVZU ISPARTADA GEÇİNCE İNSAN HİÇBİR KAZAYA ŞAŞIRMIYOR. ISPARTA SÜRÜCÜSÜ CANAVAR CANAVAR..

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arabaların husumeti

Ispartalı
12 Temmuz 2017 Çarşamba 22:51

Bence sürücülerde hata yok. Problem araçlarda. Muhtemelen araçların daha önceden birbirlerine karşı husumetleri vardı. Orada karşılaşınca kapıştılar.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

12 Temmuz 2017 Çarşamba 19:03

O geniş yolda da böyle bir kaza yapmak. Aşırı dikkatsiz sürücüler var.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla