17 Ağustos 2017 Perşembe 00:49

ISPARTA ESNAFINI KIZDIRDI!

ISPARTA ESNAFINI KIZDIRDI!
12 Mayıs 2017 Cuma 19:14

ISPARTA ESNAFINI KIZDIRDI!

Süleyman Demirel Üniversitesi'nin evladı Rektör İ. Hüseyin Çarıkçı, Isparta ekonomisine belki de en büyük gelir kaynağı olacak SDÜ Mezuniyet Töreni'ni geçen yıl olduğu gibi bu yılda üniversite içerisinde düzenledi. Esnaf oldukça tepki gösterirken, birde Isparta'nın evladı olacak yorumları yapıldı.

Mezuniyet töreni için şehir dışından gelen aileler Isparta şehir merkezine hiç uğramadan üniversiteye gitti. Eskiden yapıldığı gibi stadyumda yapılması belki de esnaf rahat bir nefes alacaktı. Ama geçen sene olduğu gibi yine binlerce kişinin katıldığı töreni üniversite içerisinde yaptı.

Bugün Isparta'da gün boyu bu konuşuldu. Rektör Çarıkçı neden bu töreni eskiden olduğu gibi stadyumda yapmadı. Töreni kent merkezinde yapsa daha güzel olmaz mıydı? Esnaf oldukça tepki gösterdi. Esnafın umudu yarınlara kaldı.   

Gözlem
21 Mayıs 2017 Pazar 08:45

İlginçtir ki bu kadar pahalılıktan şikayet eden arkadaşların bir çoğu çayı 5 Tl. Kahveyi 7 TL. Alkolü 15-20 Tl den başlayan fiyatlarla tüketiyor. O zaman eğlenmeyelimmi eğlenelim tabiki ama aileler önce temel ihtiyaçları gidererek eğleniyorlar. Ben memurum bu yerlerde ve makamlarda nadir vakit geçirirken öğrenci arkadaşlar tarafından tıklım tıklım doldurulmuş veziyette. Bakıyorum sürekli kazıklanmaktan bahsediliyor. Biraz vicdanlı ve objektif olun. Temel ihtiyaçlarınız varken eğlenmeyeceksiniz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorumsuz
16 Mayıs 2017 Salı 03:39

herşeyi paraya dökmeyi bırakın artık,Mezuniyet denen şey üniversiteden mezun olunması.Ispartadan değil.İnsanları giderken bile söğüşlemeye çalışan bi il oldunuz çıktınız.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖĞRENCİ
13 Mayıs 2017 Cumartesi 21:14

Öğrenciler ve veliler kan ağlıyor diye niye haber yapılmıyor apart fiyatları aldı başını gidiyor öğrencilere ailelerine yazık degil mi ??

4057 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

b

Soyulan Öğrenci
13 Mayıs 2017 Cumartesi 18:01

Esnaf kan ağlıyor diyor birileri. Bunları söylerken vicdanınız sızlamıyor mu ? Ispartada bir mülk sahibi olup en lüks arabayı binmeyen bir tane esnaf göstersenize bize. Biz olmasak siz bir hiçsiniz. Yazıklar olsun size. Ben bu şehire verdiğim her kuruşu bu esnafa haram ediyorum !!!.

2098 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bagımsız

çalış
13 Mayıs 2017 Cumartesi 17:30

ne rektör beeee allahınız aşkına bundan ne idareci nede rektör olur ya istifa et hoca yada reis seni alır bak gör

4 Beğendim
1714 Beğenmedim
 
Yanıtla

seveni yok

masum
13 Mayıs 2017 Cumartesi 12:50

Bu rektör neden sevilmiyor çünkü yandaş çalışıyor

5 Beğendim
705 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tahir Özdemir
13 Mayıs 2017 Cumartesi 11:01

Birileri bu tür haberlerden rahatsız oluyor herhalde yağmayın böyle haberleri siz de bomba32 ya...

10 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
13 Mayıs 2017 Cumartesi 09:47

Bu şahsın acilen alınması gerek, devlet yöneticilerimize güveniyoruz.

35 Beğendim
794 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırdır?

kızıl melek
13 Mayıs 2017 Cumartesi 09:16

Ne oldu da bi süredir Rektör aleyhine haberler yaymaya başladınız.Birileri düğmeye bastı,siz duayen gazetecilerde alttan alttan algı oluşturmaya başladınız he.Burdan çıkan sonuç: Sayın Rektörümüz İlker Bey bir daha ki dönem yok,anlaşıldı beyler.

58 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorgun ifade
13 Mayıs 2017 Cumartesi 05:34

Elinize sağlık Sdü mezuniyettinde görev alan tüm personele.. Belediye başkanı imar açmıyor ..Toki gelmiyor atabey belediyesi toki yapacak kudreti varda Bay günaydının öyle bir çabası var mı.Günaydın ve tayfası bu üniversiteyi sadece yolunacak kaz gibi görmese, Sdü bünyesinde çalışan Halkın taleplerine duyarsız kalmaZ..Süleyman Demirelin Üniversiteyi halkın kalkınması için yaptırdığını bilmeyen çok sözde okumuş vatandaşımız var ...Isparta esnafına duyrulur .. sdü sizin kazıklarınızı unutmadı.

116 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bayan
13 Mayıs 2017 Cumartesi 02:44

İlkey bey sizi ve dekanınızı Allah a havale ettim. Kendi adamlarınıza kadroları verdiniz.Eşimin kadrosunu hak ettiği halde vermediniz. Cenabı hak büyüktür benim içim çok yandı ama ben tevekkül ettim. Elbet Allah yapılan kötülüğüde iyiliğide karşılıksız bırakmaz.Eğer biz fetöcü olsaydık bu muameleyi görseydik o zaman size hak verirdim ama biz ne bankasına ne gazetesine ne okuluna ne bylockuna ne kurban parasına ne himmet parasına bulaştık . Ama sizin adamınız olup 2013 öncesi diyerek hepsi akland

24 Beğendim
88 Beğenmedim
 
Yanıtla

Küçük esnaf
13 Mayıs 2017 Cumartesi 00:42

Burası bir şehir üniversitesi ve üniversite şehri mezuniyete gelen ailelerin bir çoğu belki birdahaki Isparta'ya gelmeyecek Çarşı'nın bir günlük trafik yoğunluğu yaşaması kimseye bir zarar vermez Yapılmamasının haklı bir gerekçesi varsa bilemem ama biliyorum ki şehir her daim üniversiteye destek olmuştur tüm iş adamlarıyla sayın rektörümüz de esnafa gerekli desteği verecektir ben küçük ev aletleri satıyorum bana FAYDASI gülcü lokantacı bakkalı vs kazanırsa yarın bende kazanırım Isparta'da

9 Beğendim
145 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kubilay kılıç
13 Mayıs 2017 Cumartesi 00:31

Zaten esnaf öğrenciyi sömürüyor yetmedi gelen ailesini de mi sömürsün

165 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

7 YIL
13 Mayıs 2017 Cumartesi 00:11

Yıl boyunca öğrencileri yolmaktan hala mı kazanamadınız? Kibrit kutusu evlerinizden fahiş ücrette kira almaktan hala mı doyuramadık sizi? Siz rektörünüzü seçerken ilim-bilim yapsın diye mi yoksa para kazandırsın diye mi seçilsin istiyorsunuz? Üniversitenin yapmış olduğu etkinlik kimseyi bağlamaz, ki zaten üniversitenin de etkinlikler için yapılmıs bir alanı var. Apartlarınızda daha fazla kazanmak için devlet yurdu yaptırmayan siz çalışan, üreten insanları al aşağı yapmayı seversiniz. YAZIK!!!

216 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok doğru yapmış

necmi
12 Mayıs 2017 Cuma 22:31

çok yerinde olmuş onca kişiyi şehir nasıl alacak .geçenyollarda trafik çilesini gördük helal olsun rektöre

127 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Herif
12 Mayıs 2017 Cuma 22:24

Doğrusunu yapmış rektör şehir içine girilecek gibi değil..

74 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

fasa fiso

kurt adam
12 Mayıs 2017 Cuma 22:03

Mezuniyet törenleri kaldırılmalı,faso fiso bu işler,ne katıyor ki masraftan başka.

32 Beğendim
66 Beğenmedim
 
Yanıtla

adımız
12 Mayıs 2017 Cuma 22:02

bence öğrenci söylemiştir bizi kazıklarlar gitmeyelim şehir içine diye anne babasına....

66 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kampüs aileler çim mi yiyorlar
12 Mayıs 2017 Cuma 21:21

Valla üniversite kampüsü etkinlikler için oldukça uygun. Şehir dışından da şehir içinden de gelen aileler kampüste çim yemiyor. En azından ben görmedim. Ne kısır yiyen ne yemek getiren aile yoktu. Etkinlikler sonrası aileler yine şehir merkezine geliyor. Bu haber ile maç üzüm yemek mı bağcı dövmek mi ****et açık anlaşılıyor. Yıl boyunca esnafta Isparta halkı da öğrencilerden ****et iyi kazanıyor. Bir Ispartalı olarak görüşüm bu.

139 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geleceğin Üniversitesi

Ispartalı
12 Mayıs 2017 Cuma 21:20

SDÜ’nün çevreyle olan iletişim kopukluğunu sona erdirmesini ve 29 yıl önceki “Geleceğin Üniversitesi” vizyonunu artık görmek istiyoruz.

13 Beğendim
82 Beğenmedim
 
Yanıtla

merve
12 Mayıs 2017 Cuma 21:19

Rektörümüzün zaten okul icinde yapmasi mezuniyet törenini daha dogru.

103 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mete
12 Mayıs 2017 Cuma 21:08

Şehir içi trafik zaten felç, iyice felç olur trafik tıkanır, esnaf 3 kuruş kazanacak diye kazalarmı olsun

132 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Misafir
12 Mayıs 2017 Cuma 21:06

Gelenlerin çoğu ya asgari ücretli çalışan ya da memur anne babalardır. Ama onlardan ispartalı esnaflara katkı sağlamaları bekleniyor. Fakirden zenginin kesesine birşeyler koyması bekleniyor.

114 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla